Mille huumeet yleensä haisee

huumeet

joo ajattelin kysäistä että onko huumeissa erinlaisia hajuja vai haiseeko samalta

10

7500

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NytOsaatHaistaaHuumeet

      ilmanmuuta erilaiset huumeet haisee samalta, ihan samallalailla kuin vaikkapa hedelmät haisee ja maistuu kaikki tismalleen samalta. Huumeen haju on sama kuin mämmillä.

    • etanoli

      Sativa on ainakin paljon miellyttävämmän hajuista ja makuista kuin indica.

    • Riippunee siitä, onko aine tuotu rajan yli suolessa. Siinä tapauksessa haju lienee kaikissa sama.

    • GetHigh

      Superpörähtävä haisee pistävälle kuselle

    • Hhhhhhoo

      Jos on tuotu perseessä niin haisee paskalle. Herra on hyvä ja menee itse haistamaan. Huumekoira olisi varmaan erittäin pätevä kertomaan erilaisista vivahteista kuin viineissä ikään, mutta kaikki mitä huumekoira sanoo kuulostaa aivan samalle. Visainen pähkinä..

    • Q3W33

      Huumehan haisee/tuoksuu ihan sille mistä se on tehty. Marihuana haisee kasville. Kemialliset huumeet haisee jollekkin kemikaalille, tai niiden sivutuotteille. Jos haistat esim. lääkkeitä niin ei ne kauheasti millekkään haise kun ne on niin puhdasta tuotetta.

    • Vanhakirsu

      Puhtaudella ja hajulla taas ei ole tekemistä toistensa kanssa.
      Nimenomaan niillä aineilla, oli sitten luonnontuote tai kemikaali, jokaisella on oma hajunsa.
      Ja marihuana haisee kyllä paljon pistävämmälle kuin esimerkiksi rahapuu.
      Yksikään huume ei haise yleiskäsityksellä "hyvälle" (vrt. vanilja jne) vaan kyseessä on yleensä ns. suhtautumisreaktio mitä mieltä siitä kukakin on.

      • 3r432W

        No kyl kannabis voi haista vaikka sitruunalle tai parfyymille jos on semmoinen lajike. Joku lajike voi taas haista ihan kissankuselle. Kyl mä olen haistanut semmoista budia joka haisi kuin hienolle hajuvedelle ja värikin siinä budissa oli semmoinen violetti. Ei varmaan mitään ihan yleistä tavaraa. Haistoin vaan en maistanut. Bill Clinton sanoi että maistoi, muttei vetänyt henkeen:) Minä en ees maistanut vaan haistoin:D


    • dsewse

      "Puhtaudella ja hajulla taas ei ole tekemistä toistensa kanssa."

      No miksi sitten sanotaan että puhdas amfetamiini ei haise yhtään millekkään. Ja miksi sitten sanotaan että katupiri haisee asetonille? Onhan siinä silloin kyse puhtaudesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      79
      1869
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      73
      1206
    3. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1084
    4. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      17
      1064
    5. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      271
      897
    6. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      896
    7. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      62
      829
    8. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      19
      819
    9. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      212
      784
    10. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      47
      761
    Aihe