Tanja karpela on todella ruma

vili__

17

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • määmy

      Tanja on muuttunut harmaa hapsiseksi sedäksi :)

    • veronmaksajamaksaa

      Mikäs siinä misuex-kansanedustajan keikistellä kun tilille kolahtaa kansanedustajan ökyeläke tonneja kuussa!Ja kun muistaa mistä ansioista eläke työikäiselle naiselle pelkästä reittä pitkin kiipeilyistä.

    • Eihyväei

      Näkee että ei oo kaikki hyvin kun antaa tuollaisen muutoksen tehdä itselleen :(

      • voivoi

        Aika sivistymätöntä haukkua toisen ulkonäköä.


      • Hän on halunnut räväyttää vähäsen, toisen mielestä sopii toisen mielest ei.. on se hyvä et jotai vaihtelua siihen polkkatukkaan mikä ei ollu minkää värinen ja aina naamalla..


      • missikarpela
        voivoi kirjoitti:

        Aika sivistymätöntä haukkua toisen ulkonäköä.

        Niin on. Karpela on löytänyt feministisen lesbo-lookin eikä sitä passaa arvostella.


    • duubadiiba

      Ulkonäöstään vain sen verran että aika erikoinen ratkaisu tuo hiusmalli....
      Kuinkas kauan tuota sopeutumiseläkettä saa nostaa, lopunelämäänsäkö?
      Siinä sivussa sitten koirankoulutusta jotta olisi edes jotain tekemistä, voi voi...

    • hairdo

      Minusta on tyylikäs, pitkä tukka varmaan epäkäytännöllinen nykyhommissa.

      • t-love

        I highly do agree. Erittäinkin tyylikäs <<


    • VienoKaSaLa

      Mä en ole koskaan tykännyt tuosta ämmästä! En ulkoisesti, enkä sisäisesti. Täysin turha poliitikko. Taitaa olla parhaiten menestynyt sukunimen vaihdossa.

    • mitässit

      Me kaikki vanhetaan toiset nätimmin toiset ei

    • t-love

      Minun mielestäni taas Tanja on, on aina ollut ja tulee olemaan suomen kaunein nainen <3

    • Mummukojo

      Niin OLI. Kauneus on katoavaista. Mutta ihan asiana mitä on tapahtunut kun noin paljon rypistynyt`? Rahaa nyt ainakin olisi hoitoihin, kollageeni tms.

      • t-love

        Tanja on riittävän älykäs ymmärtääkseen ikääntyä arvokkaasti ilman näitä keinotekoisia ulkonäönpilaamishoitoja. Sitäpaitsi Tanja on vasta varhaiskeski-iässä eli 45 vuotias, eli eipä juuri vielä rypistynyt <3


    • t-love

      Onko nyt aivan varmaa, ettei ketjun aloittaja ole trolli tai vaihtoehtoisesti yksi suomen viimeisistä sotasokeista. Tanja on millätahansa mittarilla mitattuna edelleen hyvin kaunis nainen kaikissa löytämissäni kuvissa.

    • Turhaaarvostelua

      Hyvä kuvahan tuo.Kuva on kuin kaunis taulu.Eikä ulkomuodossakaan ole mitään vikaa
      tuon ikäisellä ihmisellä..Eikä sen tarkoitus olekkaan
      miellyttää muita ihmisiä,kun itse itsensä siintä tuntee ja löytää oman sisäisen
      kuvansa.

    • Lyhyesti

      Kaunis nainen on aina kaunis nainen. Kuten Tanja. Saisinpa hänen piirteensä ja kroppansa. Kadehdin. Minusta lyhyt tukka on vaihteeksi todella kiva. Amerikkalaisia kotirouva-ohjelmia katsoessa näkee, kuinka liki 50-60-vuotiaat naiset yrittävät epätoivoisesti näyttää nuorilta pitkine blondattuine kiharoineen tai niiden jatkeineen. Sitten joukossa on yksi nainen, Lisa Rinna, joka lyhyillä hiuksillaan vetää tyylipisteet kotiin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      121
      9509
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      49
      2794
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      159
      2557
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1796
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1613
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      10
      1407
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe