katsokaa hänen kuviaan lehdistä
Tukka pois ja linnaan...
Hähä! :D
http://kuvapilvi.fi/k/yiHx.jpg
Tanja karpela on todella ruma
17
146
Vastaukset
- määmy
Tanja on muuttunut harmaa hapsiseksi sedäksi :)
- veronmaksajamaksaa
Mikäs siinä misuex-kansanedustajan keikistellä kun tilille kolahtaa kansanedustajan ökyeläke tonneja kuussa!Ja kun muistaa mistä ansioista eläke työikäiselle naiselle pelkästä reittä pitkin kiipeilyistä.
- Eihyväei
Näkee että ei oo kaikki hyvin kun antaa tuollaisen muutoksen tehdä itselleen :(
- voivoi
Aika sivistymätöntä haukkua toisen ulkonäköä.
Hän on halunnut räväyttää vähäsen, toisen mielestä sopii toisen mielest ei.. on se hyvä et jotai vaihtelua siihen polkkatukkaan mikä ei ollu minkää värinen ja aina naamalla..
- missikarpela
voivoi kirjoitti:
Aika sivistymätöntä haukkua toisen ulkonäköä.
Niin on. Karpela on löytänyt feministisen lesbo-lookin eikä sitä passaa arvostella.
- duubadiiba
Ulkonäöstään vain sen verran että aika erikoinen ratkaisu tuo hiusmalli....
Kuinkas kauan tuota sopeutumiseläkettä saa nostaa, lopunelämäänsäkö?
Siinä sivussa sitten koirankoulutusta jotta olisi edes jotain tekemistä, voi voi... - hairdo
Minusta on tyylikäs, pitkä tukka varmaan epäkäytännöllinen nykyhommissa.
- t-love
I highly do agree. Erittäinkin tyylikäs <<
- VienoKaSaLa
Mä en ole koskaan tykännyt tuosta ämmästä! En ulkoisesti, enkä sisäisesti. Täysin turha poliitikko. Taitaa olla parhaiten menestynyt sukunimen vaihdossa.
- mitässit
Me kaikki vanhetaan toiset nätimmin toiset ei
- t-love
Minun mielestäni taas Tanja on, on aina ollut ja tulee olemaan suomen kaunein nainen <3
- Mummukojo
Niin OLI. Kauneus on katoavaista. Mutta ihan asiana mitä on tapahtunut kun noin paljon rypistynyt`? Rahaa nyt ainakin olisi hoitoihin, kollageeni tms.
- t-love
Tanja on riittävän älykäs ymmärtääkseen ikääntyä arvokkaasti ilman näitä keinotekoisia ulkonäönpilaamishoitoja. Sitäpaitsi Tanja on vasta varhaiskeski-iässä eli 45 vuotias, eli eipä juuri vielä rypistynyt <3
- t-love
Onko nyt aivan varmaa, ettei ketjun aloittaja ole trolli tai vaihtoehtoisesti yksi suomen viimeisistä sotasokeista. Tanja on millätahansa mittarilla mitattuna edelleen hyvin kaunis nainen kaikissa löytämissäni kuvissa.
- Turhaaarvostelua
Hyvä kuvahan tuo.Kuva on kuin kaunis taulu.Eikä ulkomuodossakaan ole mitään vikaa
tuon ikäisellä ihmisellä..Eikä sen tarkoitus olekkaan
miellyttää muita ihmisiä,kun itse itsensä siintä tuntee ja löytää oman sisäisen
kuvansa. - Lyhyesti
Kaunis nainen on aina kaunis nainen. Kuten Tanja. Saisinpa hänen piirteensä ja kroppansa. Kadehdin. Minusta lyhyt tukka on vaihteeksi todella kiva. Amerikkalaisia kotirouva-ohjelmia katsoessa näkee, kuinka liki 50-60-vuotiaat naiset yrittävät epätoivoisesti näyttää nuorilta pitkine blondattuine kiharoineen tai niiden jatkeineen. Sitten joukossa on yksi nainen, Lisa Rinna, joka lyhyillä hiuksillaan vetää tyylipisteet kotiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1566799Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.313926Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1101858- 591848
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1911438- 811431
Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731081Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20213974- 48969
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa223936