Olisikoha kenelläkään vinkkejä mistä rautakaupasta saa parhaiten tavaraa/palvelua?
Meinasin remontin aloittaa ja en turhaa jaksa kaikissa kaupoissa juosta....
Lpr:n rautakaupat
22
3381
Vastaukset
- STARKILLA
Itse olen koulunnut kaikki paikat läpi ja olen
päätynyt Starkkiin, sieltä olen saanut parhaan ja asiantuntevan palvelun ja hinnatkin ovat olleet kilpailukykyiset, ja kaikki saman katon alta. Kannattaa käydä- PePe
Starkilta mitä ikinä teet, vai miten se menikään. Oli tuossa yksi projekti ja tuli koluttua kauppoja ja starkkiin päädyin. Esim hinnat olivat edullisempia, mutta on syytä muistaa että rautakaupan hinnoissa on aina erittäin paljon tinkimisen varaa!! Robinhood on myös paikka jossa kannattaa käydä vilkaisemassa jos tarvitsee jotain nippeliä (ei työkaluja) siintä esimerkkinä: löytyi aivan sama tuote kuin rautakaupasta 6e edullisemmin.
- jere
agrimarketin,ei tavarat hyvin esillä,ei isoja varastoja...siksi halvimmat hinnat samasta tavarasta ku esim.starkilla!jos oot tekemässä isompaa remonttia ni kilpailuta kyseiset kaupat jollain esim.vaikka harkoilla.niin pistän pääni pantiksi että agri halvin.nimittäin on kokemusta.itse teen niin että käyn k-raudassa katsomassa kun ovat niin hyvin esillä ja meen agriin ja tilaan ko tuotteen.n15-50 prossaa halvemalla.kokeile vaikka ja kerro olinko väärässä!!!!!
- STARKKI
Agri on toiseksi paras, tutkin sen myös, mutta Starkin etu on siinä, että sieltä saat myös kaiken puutavaran rakentamiseen, ja todella edullisesti. Kyllä kokonaisuus ratkaisi, ja myös harkot olivat Starkilla ihan kilpailukykyiset verrattuna Agrin hintoihin.
- jaska
STARKKI kirjoitti:
Agri on toiseksi paras, tutkin sen myös, mutta Starkin etu on siinä, että sieltä saat myös kaiken puutavaran rakentamiseen, ja todella edullisesti. Kyllä kokonaisuus ratkaisi, ja myös harkot olivat Starkilla ihan kilpailukykyiset verrattuna Agrin hintoihin.
harkkoja talooni tulokset:starkki 6800e,k-rauta 7450, agri 5150,erot kohtalaiset.kyseessä omakotitalo jossa alakerta auki.vertailuja lisää kiitos ja mielellään ihan tosi juttuja!täst on hyötyy meille kaikille.
- reiska
Olen eri mieltä Agrimarketista. Rakennan omakotitaloa ja kaikki tarjoukset,mitkä agrista olen saanut(jos ovat vaivautuneet tarjoamaan) ovat ollet kaikkein kalliimpia.
- K-rautaan
astu ainakaan K-rautaan. Palvelua saat käydä melkein kinuamassa ja, kun sitä vihdoin saat huomaat, että asiakaspalvelu on vieras käsite sille henkilökunnalle. Olen kuullut usealta taholta samanlaisesta kohtelusta...
- riippuu itsestä
kyllä se vaan on tyhmää maksaa liikaa. Hintalapulla ja rakentajan korteilla ei ole juurikaan väliä. Se millä on väliä on: a) pärstäkerroin b) tuntee myyjän c) ostaa firman alennuksella
Kyllä on monet naurut päässeet kun aamukaffeella keskustellaan noista rautakaupan hinnoista.
Jos on mahdollisuus kannattaa kysellä myös Lpr:n lähialueilta kun täällä on se Lpr-lisä mikä näkyy asuntojen hinnoissakin, ei se kuljetus paljoa maksa.
Jotakin voi tilata suoraan valmistajilta ilman väliportaita ja tutulta tukun kautta.
Nipelit, nappelit ja muuta pientä voi hakea pakulla vaikka Virosta samalla kun hakee remppakaljat ja on emäntä muutenkin sinne vonkaamassa.
Suunitelmallisuus ja kokemus säästää.- ters(k)a
näin on.Itse tunnen myyjän k-raudasta ja pystyy myymään halvemmalla kuin kukaan muista rautakaupoista.Ilmaa on hinnoissa todella paljon.
- lättänaama
ters(k)a kirjoitti:
näin on.Itse tunnen myyjän k-raudasta ja pystyy myymään halvemmalla kuin kukaan muista rautakaupoista.Ilmaa on hinnoissa todella paljon.
Tunnen myös K-raudast useemman myyjän ja alennukset on vähintääkin hyvät,esim. Starkilla kaikki järestään kalliimpaa kun ei tunne ketään myyjään.Näin se vaan perkele on!
- minä
lättänaama kirjoitti:
Tunnen myös K-raudast useemman myyjän ja alennukset on vähintääkin hyvät,esim. Starkilla kaikki järestään kalliimpaa kun ei tunne ketään myyjään.Näin se vaan perkele on!
Kyllä starkki on ihan vihoviimeinen paikka. Aivan sairaan kallista ja sieltä ei kyllä palvelua saa pätkääkään, eihän siellä yleensä edes myyjiä missään näe. Agrissa tosiaan aika edullista. Parasta palvelua ja valikoimaa on kyllä kooraudassa.
- Shadow
minä kirjoitti:
Kyllä starkki on ihan vihoviimeinen paikka. Aivan sairaan kallista ja sieltä ei kyllä palvelua saa pätkääkään, eihän siellä yleensä edes myyjiä missään näe. Agrissa tosiaan aika edullista. Parasta palvelua ja valikoimaa on kyllä kooraudassa.
Mennä vaikka K-Rautaan saat hyvää palvelua!
- remontti-reiska
Kävinpä sitten kyselemässä tarjouksia em. liikkeissä. Tällä hetkellä keulilla starkki, sain tarjouksen heti ja kaikkea mitä tarvitsen löytyypi kuulemma varastosta. Kävin siellä sisäpihalla ihmettelemässä, oli pojilla pikkasen lääniä verrattuna muihin kauppoihin. K-raudasta lupasivat ottaa yhteyttä kunhan saavat tarjouksen tehtyä, katotaan sitte missä mennää
- OLE oma itsesi????HAHhah
kun olet puhuvinasi venäjää,saat parasta palvelua....myyjiä on ympärilläsi tungokseen asti....mutta puhuppa suomea, niin jkohan on hiljaista.....
- duunari
pärjää kyllä ihan hyvin.Olen asioinut kyseisissä liikkeissä kymmeniä vuosia,eikä ole ollut mitään propleemaa.oli sitten firmanvehkeet päällä tai siviilit.ehkä kannattas miettiä jos käy näissä kaupoissa kerran vuodessa niin ei välttämättä hahmota kokonaisuuksia.
- update
Tässä tilannepäivitys 10 vuotta myöhemmin:
- Puukeskus ... Ehdoton ykkönen puutavarassa, hyvät hinnat, hyviä tarjouksia, osaava henkilökunta jolta saa tarvittaessa apua, mutta ei häiritse jos haluaa itsekseen rauhassa selailla.
- Starkki paras palevlu, helpoin. Peräkärry 2 tuntia ilmainen, sen jälkeen 4e/tunti. Starkin nettisivut ehdottomasti parhaat -- lähes jokaisen tuotteen hinnan voi tarkistaa kotona etukäteen. Kalliinpuoleinen
- K-rauta - nettisivulta turha lähteä hakemaan tiety tavaran hintaa. Tänään ei löytynyt esim seuraavia perustuotteita Huokoista kuitulevyä, alumiinipaperia (starkin hausta nämä löytyi heti) Peräkärry muistaakseni ilmainen, en ole varma. Hinnat usein pikkuisen halvemmat kuin Starkissa.
- Prismassa ei varsinaista rakennustavaraa, mutta maalit yms kannatta katsoa. Viime viikolla esim 9l Unica venelakkaa: Starkki 169, K-Rauta 159, Prisma 139e.
- Yksittäisiä työkaluja, savupiippuja, yms kannattaa käydä katsomassa Puuilossa/Motonetissä, jotka ovat vierekkäin. Esim Fiskarsin lapiossa voi voittaa pari kymppiä rautakauppoihin verrattuna. Kannattaa kuitenkin katsoa, että tietää mitä ostaa, jotkut näiden kauppojen halpatuotteet on sitten roskalaatua. Jotain höyrynsulkupaperia en täältä lähtisi ostamaan vaikka saataisin parikymppiä siinä säästääkin.- ensakvetihanskaa
onho suomi 24 vois palkita kirjoittajan.. kerrankii KERRANKKII ASIALLISEN OLOINEN VASTAUS
- Pitäkää Tunkkinne
Minua on mietityttänyt yksi rautakauppa-alaan liittyvä asia: Tuoteiden hinnoittelu...
Otetaan vaikka Sthil-merkkinen moottorisaha, johon saa 2v takuun ja öljypullon tingattua mukaan...noin 220 €. Eli hyvien lenkkikenkien / urheilutakin hinta..Tämän sahan hinnan voi pitää "halpana" siihen mitä tekniikkaa se on syönyt.
Mutta tämä ei mene jakeluun: Kestopuuhun ruuvattavat "hölmöt" terassirruvit 4.5x55 mm => 200 kpl rasia maksaa 16,40 € ja tuo määrä ruuveja mahtuu oluttuoppiin...Laituriprojektissa meni erilaisia ruuveja 6 laatikkoa => 96 €..siis puolet mitä "laatumerkkinen" moottorisaha maksoi. - aimo123456789
voi voi. rakentaminen maksaa. ne on köyhät mitkä valittaa
- tyhmä maksaa
nii lepran hinnoissa on ihan vitusti ilmaa välissä
- erehtynyt.
Älkää vaan ottako koskaan ikinä K-raudasta tai Puukeskuksesta asennuspalvelua.
Homma on syvältä. Ja niin on muukin palvelu ainakin K-raudassa. - Teräsmiss
K-Rautaan menee vain hölmöt jotka eivät osaa muualle mennä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k542409Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖281759Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt701434Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me2381320- 1191154
Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.13990Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu11963vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos23948- 68933
- 59856