lääkkeet/erot

keikykari

mulla on perus lääkitys epiin.lamictal 100 100 ja topimax 100 100. oli tossa 6v kohtaukseton,sitte pari,syykin löyty..krapulassa ei nuppi kestä...no ratkasu on parit betsot naamaan ja nukkumaan...(sama ilman viinaa jos stressaa ei saa nukuttua)pakko vetää bentsoja.no neurologi kaikessa viisaudessaan sanoi ettei kirjoita betntsoja koska ne koukuttaa käski olla stressaamatta ja tietenkin juomatta.(mulla kesti purkki oxamin 10mg 5kk.)en puhuisi ihan väärinkäyttäjästä? korvaavaksi määräsi mirzoja..älkää syökö...koko ajan on joo väsy muttei sitten pysty muuta tehdä kun nukkua ja syödä..huonoa kamaa.sanoin lekurille että sama kirjottaako se mulle vai ei haen sitten yksityiseltä puolelta oikeita lääkkeitä.koska ei esim:univaikeuksiin/krapulaan mee kun 2-3taplettia stellaa tai oxaminia kuussa. mirzaa menee paketti ja paino vaan nousee eikä voi ees käydä töis ku vaan nukkuu 18h päiväs....kommenttia

5

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin

      Klassinen komentti viina pois. Ei yksityislekurit sen paremmin bentsoja kirjoita kuin julkisella puolellakaan.

      • HeikkoPeikkoPelokas

        Näin juuri. Stressi ja viina vähemmälle, tuo on parempi resepti kohtauksiin.


      • lääkeratkaisu

        Kyllä oikea lääkitys on ratkaisevassa asemassa. Deprakine tuplasi minulla aikanaan kohtaukset, vaikka aina olen ollut absolutisti ja rento.


    • Uskopoiskokemustaon

      Opamox tekee rebound ilmiön etkä tosiaan kohta nuku ollenkaan ilman niitä. Epilepsia oireita saattaa pahentaa ja ehdottomasti vaikeuttaa kognitiivisia kykyjä. Pikku hiljaa eroon ja esim lyrica tilalle-nukuttaa ja auttaa stressiin. Melatoniinia esitti mulle neurologi viimeksi. Mulla mennyt opamoxia pahoina aikoina enemmän ku sulla reilusti ja onneks oon kutakuinkin irti nyt kun pahentaa kaikkea ja ahdistusta varsinkin..

    • alkoholistaeroon

      Et oo tainnu kuulla että epilepsia ja viina on tosi huono yhdistelmä, mä satunnaisesti yhden tuopin mutta en ikinä toista, kun en halua leikkiä hengelläni. Jotkut ei kestä yhtään alkoholia yhtään toiset voi ottaa vähän mutta humala ja epilepsia= itsemurhayritys. Lääkkeiden tarkoitus

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2830
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      104
      2065
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      993
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe