Mulla ensin n.6kk menkkojen aikaan särki toista rintaa/nänniä ihmeellisesti, niinkuin joku olis vetäny nänniä sisäänpäin, pistelyä ja paineentunnetta. Tuntui myös joku patti joka aristaa lujaa. (Ei sellaista normi rintojen turvotusta)
Nyt on viime menkoista lähtien ollut lujempaa jatkuvasti kipeä. Nyt menin tutkimuksiin ja trombosyytit lievästi koholla, muuten arvot ok, tosin hb mystisesti noussut, minulla kun aina ollut aika alakanttiin hb.
Lääkäri myös tunnusteli rinnat ja tunsi saman patin kuin minä, ei kommentoinut asiaa mitenkään vaan laittoi lähetteen mammografiaan.
Itse tutkiskelin ja vaikuttaisi että rinnassa on kysta, en tiedä olisiko jotenkin ärhäköitynyt kun olen lihonut? Kun ilmeisesti hormonit noihin vaikuttaa?
Onko kellään ollut samaa vaivaa? En ole hysteerinen mutta vähän jänskättää mitä tuo on..
Toisessa rinnassa patti ja kova kipu.
fiini
0
54
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4022027
Ei se haittaa
rakkaani. Parempi näin. Silti tiedän, että ammuin nuolen sun sydämeen 💘. Sellaisella tarkkuudella, että muut ei siihen (helpolla) kykene🎯. Taisin ol72846- 45803
Sinä nainen
kerro minun toinen/toiset etunimet, ja jos osuu, soitan sinulle jos niin haluat. Terkuin minä se vaan täältä korpikuusenkannon alta.74711Ei meistä mies tulis mitään
oot liian vaikee ja minä en jaksa mennä sun pillin mukaan saamatta mitään takas.59672- 39608
- 88582
Eloranta Kiuruveden leuhkin
Eloranta ökyautoineen ja lakeijoineen Kiuruveden Osapalvelussa, vain Villasen veljekset aikoinaan olivat pollevampia kun kusettivat Kiuruveden kunnanu23560- 67539