Maanantaina aamupäivällä on arvosanat nähtävissä, ja pakko kyllä myöntää että jännittää.
Alustavasti minulla siis:
Lyhyt matikka 58p ~ L
Maantieto 25p ~ M
Englanti 264p ~ E/L todnäk. E
Äidinkieli 60p ~ C
Mites teillä muilla? Itsellä juurikin matikan ja maantiedon arvosanat hieman jännittää. Englanti ei niinkään koska korotin sitä viime syksyn C:stä ja olen erittäin tyytyväinen jo Exiamiaan.
Päivittelen omat tulokset sitten maanantaina.
Alustavat arvosananne kirjoituksista?
23
3248
Vastaukset
- 348683478346
Matematiikan arvosanaa sinun ei tarvitse mielestäni juurikaan jännittää. Ällän raja on korkeimmillaan ollut 56 pistettä.
Sen sijaan äidinkielessä alustavat pisteet tuppaavat usein muuttumaan lautakunnassa.- Abi-15
Parissa tehtävässä on kohtia mistä voidaan rokottaa 1-2p, joten worst-case-scenariossa voi tippua 55 pisteeseen. On puhuttu, että oli "helpoin" koe hetkeen, joten laudaturin raja voi olla lähellä 56 pistettä.
- 5545646546553
Ällän raja näyttäisi olevan 53 pistettä, joten taisin olla oikeassa (sinun onneksesi).
- Aksofs
Onko varma tieto, lyhyt matikka L raja tuo 53p? Kun sen verta helppo koe olevinaan oli..
- Abi-15
57p tuli lautakunnasta ja L. Kaikkien opettajien arvionnit lähes täydelliset englannissa 1p heitto ja matikassa 1p. Muuten täysin samat.
- nakkipakki
Aksofs kirjoitti:
Onko varma tieto, lyhyt matikka L raja tuo 53p? Kun sen verta helppo koe olevinaan oli..
On varma tieto, sillä L raja on 53p YTL sivun mukaan :)
- 3847587423768
Tuolta löytyvät kevään 2015 pisterajat:
https://www.ylioppilastutkinto.fi/fi/ylioppilastutkinto/pisterajat/9-pisterajat/276-kevaet-2015
- Jijjggjggj
Mulla on äidinkielestä alustavasti 103, eli saa todennäköisesti tippua hieman, että pysyisi silti L:nä. Pitkästä matikasta 52 p eli melko todennäk. E. Fysiikasta 35 p eli E tai M. Yhteiskuntaopista 33 p eli varmaan jää E:hen, ellei ytl hyvittäs sitä, että 3. tehtävän diagrammissa oli pylvään selityksenä alijäämä, joten se ei voisi positiivisella puolella tarkottaa ylijäämää.
- Abi-15
Toivotaan, että menee parhainpäin! Päivitä maanantaina vielä varsinaiset tuloksesi.
- Jogggjjiijjj
Mun lopulliset pisteet oli äikkä 100(L), matikka 52(E), fysiikka 34(E) ja yhteiskuntaoppi 33(E).
- Jännittää
Äidinkieli 108. ruotsi 285, englanti 274 ja pitkä matikka 63.
Minulla on niin huiput alustavat pisteet, joten tästä ei voi tulla Ytl:ssä kuin alaspäin :o)
Jännittää tietysti huominen kauheasti.- Abi-15
On kyl iha jäätävät! Ei voi ku nostaa hattua! :p
- Eienääjännitä
Lopulliset pisteet minulla äidinkieli 105 (L), pitkä ruotsi 285 (L), pitkä englanti 272 (E), pitkä matematiikka (63) L.
Englanti harmittaa vietävästi, jäi yhden pisteen ällästä, kuten keväällä kemiakin.
Minun lopputulos on aiemmin kirjoitetut fysiikka, kemia ja biologia mukaan lukien 5 laudaturia ja 2 eximiaa. - 574356446543
Eienääjännitä kirjoitti:
Lopulliset pisteet minulla äidinkieli 105 (L), pitkä ruotsi 285 (L), pitkä englanti 272 (E), pitkä matematiikka (63) L.
Englanti harmittaa vietävästi, jäi yhden pisteen ällästä, kuten keväällä kemiakin.
Minun lopputulos on aiemmin kirjoitetut fysiikka, kemia ja biologia mukaan lukien 5 laudaturia ja 2 eximiaa.Saat sitten tuhannen euron stipendin lakkiaisissa. Onnea :)
- Csillagok
Alustavat:
Lyhyt matikka C
Englanti M
Ruotsi C
ja seuraavia en sitten tiedäkkään. Äikästa taitaa tulla joku A-B. Saksasta kaiketi tulee M-E. - ghjkl45
Alustavasti terveystiedosta E, mutta oon varautunut tippumiseen :) oon siiis vasta kakkosella
- niila
Alustavat:
Lyhyt englanti M-E
Pitkä Matikka B
Äidinkieli E - Tuttaaaa96
Nyt tuli tulokset ja huonosti meni :(. Äikkä B, pitkä ruotsi C, enkku M, mantsa M. Syksyllä oli lyhyt matikka josta tuli C ja yh josta sain M. Eniten ottaa päähän toi äikkä, esseestä tuli 35p mut tekstitaito meni ihan penkin alle
- ihmejuttu__
YTL sivulla yh:n E:N raja näyttää olevan 29 pistettä, mutta mulla on vain 28 pistettä ja silti wilmas lukee E :ooo , onko heillä vain näppäilyvirhe vai mistä voisi olla kyse? :O
- rjfjdkdkkd
sulla on varmaan noussu pisteet ytl:ssä
- ihmejuttu__
Meinaan siis, että sinne wilman tulosteisiin on laitettu pisteet, joiden yhteenlaskettu määrä on 28 ja siinä lukee 28 ,mutta arvosanana silti E
- jzjdkdkkfk
ihmejuttu__ kirjoitti:
Meinaan siis, että sinne wilman tulosteisiin on laitettu pisteet, joiden yhteenlaskettu määrä on 28 ja siinä lukee 28 ,mutta arvosanana silti E
Aaa no sitte en tiiä :D
- votka_maistuu_opeille
Opettaja humalassa pistänyt sulle E.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236945Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401231Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47834Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733