Haluaisin akvarion mutta kun iskä. Äiti sano et se on ok jos mä ruokin mut se kyl lupas autella puhdistuksessa muussa. Iskä sen sijaan ei haluu akvaariota kun mä harrastan ratsastusta. Siis sen mielestä ratsastus on muka joku lemmikki. Ja se ratsastus on vaan kerran viikos keskiviikkona klo 19-20. Keräsin viime vuonna jopa vähän yli viisistaa euroo akvaarion ja kalojen ja kasvien hankitaan.
Haluan akvaarion
5
147
Vastaukset
- gksokgoskgos
Ompas paha tilanne. Eikun isukkia lepyttelemään
- Xxxcx
Tiedäthän,että akvaarion hoito on loppujen lopuksi vanhempiesi vastuussa(ilmeisesti olet ala-ikäinen?).Saataat kyllästyä akvaarion hoitoon nopeasti,kun ymmärrät miten vaativaa se sinänsä on.Lue paljon tietoa akvaariosta ja harkitse vasta sitten mitä mieltä olet akvaarion hankkimista.Kalojen hoitoon liittyy muutakin kuin vain ruokkiminen.Kokemuksesta osaan sen sanoa.... Mutta jos olet edelleen sktä mieltä että akvaario on se sinun juttusi,onnea matkaan ja toivottavasti vanhempasi suostuvat!
- Xxxcx
Ja huomaa että 500 € saattaa mennä pelkästään akvaarion ostoon!
- Xxxcx
Ja huomaathan että 500€ saattaa mennä pelkästään akvaarion ostoon!
- Kalanhalaaja
Älä käsitä väärin noita aiempia vastauksia. Akvaarion hoito on hyvin helppoa ja vaivatonta. Vaihdat ainoastaan veden viikon välein, ja ruokit kalat kerran pari päivässä. Vanhoja akvaariopaketteja saa tori.fistä viidelläkympillä. Kannatta perehtyä akvaarioihin vaikkapa osoitteessa aqua-web.fi. Siellä on paljon hyödyllistä tietoa, joka kannattaa sisäistää ennen altaan hankkimista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921423Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841390Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 901115
- 81975
- 82971
- 39942
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66885Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v68866Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841