Ostin tuollaisen, ja ei näy mitään nappulaa jolla alkaisi ratti lämpiämään. Miten tuo on mahdollista kun naapurin saman vuotisessa comfordissa ratti lämpenee, ja stylessä pitäisi olla kaikki mitä comfordissa on, ja liuta lisää muuta sälää.
i30 Style ilman rattilämmitystä?
8
86
Vastaukset
- vr444
Odota niin kesällä alkaa ratti lämmetä.
- Lukematon
Ota käyttöohjekirja käteesi, ja lue sieltä.
- okoooo
On siellä jossain . Muija löysi heti sen , kehu hyväks .
- KMGG
Etsin nettiohjekirjan haullakin, mutta ei löytynyt. Naapurin autossa se nappula on alhaalla vasemmalla, mutta ei minun Stylessäni. Liekö jokin automaattinen.
- toimivaa
Massaa lokarit ja pohja . Ääni vaimenee.
- KMGG
Selitys tuon varusteen puuttumiseen on se, että maahantuoja on tilannut tehtaalta autotoja joissa on kaikenlaisia varusteita mutta ainakin minun autostani rattilämmitys puuttuu. Ikävä juttu, kun maahantuojan sivuilla on luvattu varusteita joita ei sitten autossa olekaan. Toki autossani on ksenonit, avaimeton systeemi yms.
- se-täytyy-löytyä
Jos ratinlämmitys on mainittu kyseisen auto varusteluettelossa, se pitää löytyä, tai sitten voi vaatia hyvitystä hinnassa, tai jälkiasennusta.
- 3rccqwfq
Jahas, ei siinä sitten olekkaan tuota ratinlämmitintä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1441790- 401708
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631440- 681315
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2181201Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2791123- 711113
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää21990- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106898