krav-maga.fi

Magailija

Uusi suomalainen KM-saitti avattu. Ei huono vaikka hieman kesken (tietoja puuttuu ainakin ohjaajista), luulisin?

41

8083

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vai?

      Jotenkin nyt taas annetaan ymmärtää, että NKMA on ainoa tasokas euroopassa magaa opettava liitto.

      Ja näinhän asia ei taaskaan ole.

      Mutta, eipä siinä mitään ihan nätit sivut vaikka vielä vähän keskeneräisen oloiset.

      • Magailija

        Joo näin on, hieman oli propagandan makua saitissa.
        Kuka tahansa voi perustaa "virallisen krav maga liiton."
        Myös Ari Kangas kuten hän tekikin.
        On hieman kaksinaismoralistista kritisoida muiden liittojen tasojen myöntelyä jos itse antaa ohjaajalisenssejä muutaman päivän koulutuksen jälkeen. Varsinkin jos itse alkoi "viralliseksi" maga ohjaajien kouluttajaksi kun oli peräti tasolla Graduate 2. :-)


      • km-mies
        Magailija kirjoitti:

        Joo näin on, hieman oli propagandan makua saitissa.
        Kuka tahansa voi perustaa "virallisen krav maga liiton."
        Myös Ari Kangas kuten hän tekikin.
        On hieman kaksinaismoralistista kritisoida muiden liittojen tasojen myöntelyä jos itse antaa ohjaajalisenssejä muutaman päivän koulutuksen jälkeen. Varsinkin jos itse alkoi "viralliseksi" maga ohjaajien kouluttajaksi kun oli peräti tasolla Graduate 2. :-)

        Hyvät sivut, douieb on kova jätkä, Euroopan litto hyvä tasoinen, Ikmf.hän se on aina hokenut olevansa ainoa virallinen liitto, no liittoja löytyy useita ja Douiebilla on kova tausta.
        Ari kangas on tehnyt mallikasta työtä, km.n parissa, onko Mika Önkki vaihtanut liittoa?
        Entä kari Aittomäki vetääkö enään kursseja, ekiös Kari A käynyt Combatin ohjaajakoulutuksen?


      • rankaisija
        km-mies kirjoitti:

        Hyvät sivut, douieb on kova jätkä, Euroopan litto hyvä tasoinen, Ikmf.hän se on aina hokenut olevansa ainoa virallinen liitto, no liittoja löytyy useita ja Douiebilla on kova tausta.
        Ari kangas on tehnyt mallikasta työtä, km.n parissa, onko Mika Önkki vaihtanut liittoa?
        Entä kari Aittomäki vetääkö enään kursseja, ekiös Kari A käynyt Combatin ohjaajakoulutuksen?

        Ranskanihme nimittäin! Eikö kukaan tosiaankaan ole nähnyt miehen opetusfilmejä joissa hän puukottaa ITSEÄÄN jalkaan poistaessaan terä-asetta vastustajalta?! :o


      • Provoa
        Magailija kirjoitti:

        Joo näin on, hieman oli propagandan makua saitissa.
        Kuka tahansa voi perustaa "virallisen krav maga liiton."
        Myös Ari Kangas kuten hän tekikin.
        On hieman kaksinaismoralistista kritisoida muiden liittojen tasojen myöntelyä jos itse antaa ohjaajalisenssejä muutaman päivän koulutuksen jälkeen. Varsinkin jos itse alkoi "viralliseksi" maga ohjaajien kouluttajaksi kun oli peräti tasolla Graduate 2. :-)

        Kangas oli samaan aikaan ikmf:n G3-kokeessa vuosia sitten Tampereella (Tampereen) iso Jarnon kanssa,olivat taisteluparina! Molemmat menivät läpi ainakin silloin! Ei taso ollut Kankaalla sen huonompi kuin Jarnollakaan tai sitten molemmat olivat surkeita? Muita kokeessa olleita ohjaajia voisi ehkä arvostella paremminkin osaamattomuudesta, taso oli surkeaa. Myös Jussi Jokiselta kannattaa kysellä Kankaan tasoa koska taisivat suorittaa G2 samaan aikaan, muistaakseni Lahdessa. Janne Jaakkola opetti Combatissa 97-98, ei ole ainakaan haukkunut tasoa. Moni nykyisistä E1:stä on combatista alkujaan! Vaikka kuinka luen näitä PKMI:n sivuja en huomaa että Kangas olisi kritisoinut tasojen myöntelyä! Asia oli poimittu Douiebia käsittelevästä tekstistä. Sivut muuten eivät kai ole Kankaan omat sivut vaan PKMI:n joka kai täyttää virallisen liiton tunnusmerkit. PKMI:lla on Imin hyväksyntä kuten SKML:lla. SKML ja IKMF ovat tosin vuosia heittäneet provoa ainoasta ja oikeasta liitosta. Oli jo aikakin että asiasta keskustellaan ja tunnustetaan muidenkin oikeudet lajiin. En ole kuullut koskaan Kankaan esittävän julkista kritiikkiä SKML:a tai IKMF:ää kohtaan. Olen sen sijaan kuullut/lukenut (seurat/leirit) kuinka Kangasta haukutaan ja vähätellään julkisesti jopa oppilaiden läsnä ollessa. Tämä osoittaa opettajan omaa moraalista tasoa todella selvästi. Olen harjoitellut molemmissa liitoissa ja meininki on suoraselkäistä PKMI:n puolella eikä opetuksessakaan ole vikaa. Olen itse käynyt Douiebin leirillä ja kaveri on parempi kuin Yanilov, eikä selittele yksinkertaisia asioita kuin pikkulapsille. Vielä tuosta Douiebin tasosta: Douiebin leireillä on ollut IKMF:n ohjaajia joilta kannattaa kysyä kuinka puukotetaan itseään reiteen.


      • Maga
        rankaisija kirjoitti:

        Ranskanihme nimittäin! Eikö kukaan tosiaankaan ole nähnyt miehen opetusfilmejä joissa hän puukottaa ITSEÄÄN jalkaan poistaessaan terä-asetta vastustajalta?! :o

        Ranskan ihme on muuten täysi juutalainen, ja imin opetuslapsia, jos taso on tuota luokkaa, niin mitä se on Yanilovilla, kun ovat kerran ovat samasta puusta!?


      • Juki

        Sivuilla kerrotaan mielestäni hyvin asiallisen oloisesti liitosta ja lajista. Hyvänä puolena on se että tuokin liitto näkyy nyt paremmin julkisuudessa, perustamisvuosi on kuitenkin jo 1998.


      • ????????
        Provoa kirjoitti:

        Kangas oli samaan aikaan ikmf:n G3-kokeessa vuosia sitten Tampereella (Tampereen) iso Jarnon kanssa,olivat taisteluparina! Molemmat menivät läpi ainakin silloin! Ei taso ollut Kankaalla sen huonompi kuin Jarnollakaan tai sitten molemmat olivat surkeita? Muita kokeessa olleita ohjaajia voisi ehkä arvostella paremminkin osaamattomuudesta, taso oli surkeaa. Myös Jussi Jokiselta kannattaa kysellä Kankaan tasoa koska taisivat suorittaa G2 samaan aikaan, muistaakseni Lahdessa. Janne Jaakkola opetti Combatissa 97-98, ei ole ainakaan haukkunut tasoa. Moni nykyisistä E1:stä on combatista alkujaan! Vaikka kuinka luen näitä PKMI:n sivuja en huomaa että Kangas olisi kritisoinut tasojen myöntelyä! Asia oli poimittu Douiebia käsittelevästä tekstistä. Sivut muuten eivät kai ole Kankaan omat sivut vaan PKMI:n joka kai täyttää virallisen liiton tunnusmerkit. PKMI:lla on Imin hyväksyntä kuten SKML:lla. SKML ja IKMF ovat tosin vuosia heittäneet provoa ainoasta ja oikeasta liitosta. Oli jo aikakin että asiasta keskustellaan ja tunnustetaan muidenkin oikeudet lajiin. En ole kuullut koskaan Kankaan esittävän julkista kritiikkiä SKML:a tai IKMF:ää kohtaan. Olen sen sijaan kuullut/lukenut (seurat/leirit) kuinka Kangasta haukutaan ja vähätellään julkisesti jopa oppilaiden läsnä ollessa. Tämä osoittaa opettajan omaa moraalista tasoa todella selvästi. Olen harjoitellut molemmissa liitoissa ja meininki on suoraselkäistä PKMI:n puolella eikä opetuksessakaan ole vikaa. Olen itse käynyt Douiebin leirillä ja kaveri on parempi kuin Yanilov, eikä selittele yksinkertaisia asioita kuin pikkulapsille. Vielä tuosta Douiebin tasosta: Douiebin leireillä on ollut IKMF:n ohjaajia joilta kannattaa kysyä kuinka puukotetaan itseään reiteen.

        Minä taas olen melkein 100 % varma, että erotessaan G2 tasolla. No eiköhän tähänkin saada taas piakkoin varmuus jostain.


      • Jykä
        ???????? kirjoitti:

        Minä taas olen melkein 100 % varma, että erotessaan G2 tasolla. No eiköhän tähänkin saada taas piakkoin varmuus jostain.

        Ketä kiinnostaa tasot silloin sata vuotta sitten? Kankaan ex oppilaat sai ainakin omat expertti-jämät nopsaan ikmf:ssä, oliko jopa parissa vuodessa (ja niitä on monta). Kun muistaa nauraa oikeissa kohdissa vitsiä niin ikmf-expertiksi tuleminen on varmaa, näin sanoi joku ikmf-ohjaajakin joskus. Kankaan oma musta sentään kesti 6-7 -vuotta, voihan sitä vertailla kumpi on parempi.

        Kyseltiin kerran kaverin kanssa harjoitusten jälkeen joskus vuosia sit siltä itseltä miksei sillä ole vielä mustaa kun kerran sen oppilaillakin on? Se naureskeli ja sanoi että olisi pitänyt nuolla ahkerasti aikanaan, mutta selkä ei kestänyt, kertoi samalla olevansa laiska ja lahjaton! Lajattomuuteen en oikein usko koska mies on oikein hyvä ja tosi asiallinen. Lahjattomuutta ei kuvasta se että combatissa on vedetty yli 100 krav maga-kurssia. 100% varmaa on ainoastaan se että miehestä jauhetaan paskaa Isolla suulla edes tuntematta asioita ja niiden syntyjä.

        Suomalainen krav maga-skene saa kiittää suosiostaan pitkälti kangasta joka markkinoi lajin suurelle massalle aikanaan tv:ssä ja lehdissä. Kannattaa katsoa mitä mies on saanut aikaan ennen kuin aukoo ihan simona.

        Douieb on muuten rautaa, tulee kuulema suomeen taas talvella. Se on tosi siisti ja kova heppu joten kaikki leirille mukaan.

        En olisi jaksanut edes vaivautua tähän mutta täällä aukoo kaikki pellet naamaa vaikka eivät edes ole kangasta nähneet tai magaa reenanneet kuin vuoden tai pari.


      • rankaisija
        Maga kirjoitti:

        Ranskan ihme on muuten täysi juutalainen, ja imin opetuslapsia, jos taso on tuota luokkaa, niin mitä se on Yanilovilla, kun ovat kerran ovat samasta puusta!?

        Samaa minäkin pohdin. Eikä sen How to defend against armed assault ainakaan vakuuta.


      • Tosi Man
        Juki kirjoitti:

        Sivuilla kerrotaan mielestäni hyvin asiallisen oloisesti liitosta ja lajista. Hyvänä puolena on se että tuokin liitto näkyy nyt paremmin julkisuudessa, perustamisvuosi on kuitenkin jo 1998.

        Olen nähnyt virallisen ohjaajalistan vuodelta -98 ,julkaistiin mm. BUdoka-lehden takakannessa, ja Arilla oli g-3. arvbo, se siitä ja Combatin taso on hyvä, samoin F´Douiebin taso on loistava.
        Yhteistyö olisi kantanut hedelmää, mutta kateus ja liittoriidat, sen tuhosivat


      • Ressu
        rankaisija kirjoitti:

        Ranskanihme nimittäin! Eikö kukaan tosiaankaan ole nähnyt miehen opetusfilmejä joissa hän puukottaa ITSEÄÄN jalkaan poistaessaan terä-asetta vastustajalta?! :o

        Arvatkaa kuka pakoili aikanaan tuota ranskan krav magaajaa israelissa? Itse iso herra Yanilov joka ei uskaltanut otella, livisti aina jonnekin vakoilemaan muiden tekniikoita. Opetti ne kuitenkin ominaan! Kannattaa vaan uskoa kaikki herran jutut!


      • magaaja
        Ressu kirjoitti:

        Arvatkaa kuka pakoili aikanaan tuota ranskan krav magaajaa israelissa? Itse iso herra Yanilov joka ei uskaltanut otella, livisti aina jonnekin vakoilemaan muiden tekniikoita. Opetti ne kuitenkin ominaan! Kannattaa vaan uskoa kaikki herran jutut!

        Onko näillä herroilla jotakin hampaankolossa vai ovatko he ystäviä?


      • mää
        km-mies kirjoitti:

        Hyvät sivut, douieb on kova jätkä, Euroopan litto hyvä tasoinen, Ikmf.hän se on aina hokenut olevansa ainoa virallinen liitto, no liittoja löytyy useita ja Douiebilla on kova tausta.
        Ari kangas on tehnyt mallikasta työtä, km.n parissa, onko Mika Önkki vaihtanut liittoa?
        Entä kari Aittomäki vetääkö enään kursseja, ekiös Kari A käynyt Combatin ohjaajakoulutuksen?

        Kuuluuko streetwise molempaan liittoon?

        Molempien liittojen nettisivuilla seurat-osiossa streetwise ainakin löytyy.


      • Magataan
        magaaja kirjoitti:

        Onko näillä herroilla jotakin hampaankolossa vai ovatko he ystäviä?

        Yanilov on aikoinaan kouluttanut Douiebia jonka piti liittyä hänen liittoon mutta mies lähtikin koulutuksen saatuaan omille teille.
        En silti usko, että mitään on hampaankolossa.
        Ja olisi tietysti kiva tietää kuka tänne kirjoittava Suomalainen oli paikalla ihan itse katsomassa kun Yanilov "pakoili" Douiebia?


      • Mara
        Magataan kirjoitti:

        Yanilov on aikoinaan kouluttanut Douiebia jonka piti liittyä hänen liittoon mutta mies lähtikin koulutuksen saatuaan omille teille.
        En silti usko, että mitään on hampaankolossa.
        Ja olisi tietysti kiva tietää kuka tänne kirjoittava Suomalainen oli paikalla ihan itse katsomassa kun Yanilov "pakoili" Douiebia?

        "Ja olisi tietysti kiva tietää kuka tänne kirjoittava Suomalainen oli paikalla ihan itse katsomassa kun Yanilov "pakoili" Douiebia?"

        No sehän on tietysti itse Slava!

        Sori, oli pakko :)


      • Asiasta
        Magataan kirjoitti:

        Yanilov on aikoinaan kouluttanut Douiebia jonka piti liittyä hänen liittoon mutta mies lähtikin koulutuksen saatuaan omille teille.
        En silti usko, että mitään on hampaankolossa.
        Ja olisi tietysti kiva tietää kuka tänne kirjoittava Suomalainen oli paikalla ihan itse katsomassa kun Yanilov "pakoili" Douiebia?

        Israelin puolella on monia jotka voivat kertoa Yanilovin pakoilusta jos totta puhutaan. Douieb ei koskaan ole ollut Yanilovin oppilaana. Yanilovilla ei ollut edes lupaa tulla eurooppaan, hän olisi halunnut olla Douiebin liitossa mukana mutta Douieb ei huolinut isoegoista maailman johtajaa mukaan. Kukaan muukaan ei israelin huipuista halunnut olla tyypin kanssa tekemisissä joten hän joutui perustamaan oman liiton, jolle keksi omat tasosysteemit ja ylensi itse itsensä.


      • sotamies
        Magataan kirjoitti:

        Yanilov on aikoinaan kouluttanut Douiebia jonka piti liittyä hänen liittoon mutta mies lähtikin koulutuksen saatuaan omille teille.
        En silti usko, että mitään on hampaankolossa.
        Ja olisi tietysti kiva tietää kuka tänne kirjoittava Suomalainen oli paikalla ihan itse katsomassa kun Yanilov "pakoili" Douiebia?

        Kuulinpa kerran muutaman mielenkiintoisen asian joita kannattaa kysyä kun tilaisuus tulee. Kukahan haluaisi kysyä Yanilovilta mitä hän teki kun Douieb oli sotimassa? Vastaus: palveli huoltojoukoissa (toimistossa) missä luodit eivät lennelleet! krav maga opettajan valitseminen näistä kahdesta on helppoa, sotilas vai tsto-rotta?


      • Magaus
        sotamies kirjoitti:

        Kuulinpa kerran muutaman mielenkiintoisen asian joita kannattaa kysyä kun tilaisuus tulee. Kukahan haluaisi kysyä Yanilovilta mitä hän teki kun Douieb oli sotimassa? Vastaus: palveli huoltojoukoissa (toimistossa) missä luodit eivät lennelleet! krav maga opettajan valitseminen näistä kahdesta on helppoa, sotilas vai tsto-rotta?

        ...vai kannattaisko valita parempi opettaja?
        Douieb ei muuten ole koskaan ollut taistelutilanteessa.
        Kannattaa kysyä mieheltä itseltään.
        Mielestäni se ei kuitenkaan vaikuta suuntaan tai toiseen opettajan kykyihin.
        Mainittakoon, että Yanilov opettaa edelleen ISraelin joukoissa. Douieb ei sitä ole koskaan oikein tehnytkään.


      • km-x
        Magaus kirjoitti:

        ...vai kannattaisko valita parempi opettaja?
        Douieb ei muuten ole koskaan ollut taistelutilanteessa.
        Kannattaa kysyä mieheltä itseltään.
        Mielestäni se ei kuitenkaan vaikuta suuntaan tai toiseen opettajan kykyihin.
        Mainittakoon, että Yanilov opettaa edelleen ISraelin joukoissa. Douieb ei sitä ole koskaan oikein tehnytkään.

        monta tarinaa, totuus on ,että douieb taisteli israelin valio kommando joukoissa ja haavoittui taisteluissa.
        toimistomiehet on erikseen, douieb opettaa säännöllisesti mm. ranskan polisin erikoisjoukkoja, sillä miehellä on tosi uskottavuutta, olen minäkin ollut Douiebin kanssa sparrissa, sekä ukena, PELOTTAVA mies, mutta ystävällinen ja taitava opettaja, voisin verrata Jim shorttiin (jujitsu) molemmilla herroila on taistelukokemus ja katu uskottavuus.


      • spetnaz rules
        km-x kirjoitti:

        monta tarinaa, totuus on ,että douieb taisteli israelin valio kommando joukoissa ja haavoittui taisteluissa.
        toimistomiehet on erikseen, douieb opettaa säännöllisesti mm. ranskan polisin erikoisjoukkoja, sillä miehellä on tosi uskottavuutta, olen minäkin ollut Douiebin kanssa sparrissa, sekä ukena, PELOTTAVA mies, mutta ystävällinen ja taitava opettaja, voisin verrata Jim shorttiin (jujitsu) molemmilla herroila on taistelukokemus ja katu uskottavuus.

        Taas tehdään lajista hyvä kun ope oli sodas...

        Tuleeko siitä vieläkin parempi kun se ope mokas ja haavottui? Ei kai vaan asetta putsatessa?

        Kyllä me Suomalaiset ollaan vitun arvostettuja Israelissa, kun isoisät otti sen torjuntavoiton, eiks hä!


      • ohi on
        Provoa kirjoitti:

        Kangas oli samaan aikaan ikmf:n G3-kokeessa vuosia sitten Tampereella (Tampereen) iso Jarnon kanssa,olivat taisteluparina! Molemmat menivät läpi ainakin silloin! Ei taso ollut Kankaalla sen huonompi kuin Jarnollakaan tai sitten molemmat olivat surkeita? Muita kokeessa olleita ohjaajia voisi ehkä arvostella paremminkin osaamattomuudesta, taso oli surkeaa. Myös Jussi Jokiselta kannattaa kysellä Kankaan tasoa koska taisivat suorittaa G2 samaan aikaan, muistaakseni Lahdessa. Janne Jaakkola opetti Combatissa 97-98, ei ole ainakaan haukkunut tasoa. Moni nykyisistä E1:stä on combatista alkujaan! Vaikka kuinka luen näitä PKMI:n sivuja en huomaa että Kangas olisi kritisoinut tasojen myöntelyä! Asia oli poimittu Douiebia käsittelevästä tekstistä. Sivut muuten eivät kai ole Kankaan omat sivut vaan PKMI:n joka kai täyttää virallisen liiton tunnusmerkit. PKMI:lla on Imin hyväksyntä kuten SKML:lla. SKML ja IKMF ovat tosin vuosia heittäneet provoa ainoasta ja oikeasta liitosta. Oli jo aikakin että asiasta keskustellaan ja tunnustetaan muidenkin oikeudet lajiin. En ole kuullut koskaan Kankaan esittävän julkista kritiikkiä SKML:a tai IKMF:ää kohtaan. Olen sen sijaan kuullut/lukenut (seurat/leirit) kuinka Kangasta haukutaan ja vähätellään julkisesti jopa oppilaiden läsnä ollessa. Tämä osoittaa opettajan omaa moraalista tasoa todella selvästi. Olen harjoitellut molemmissa liitoissa ja meininki on suoraselkäistä PKMI:n puolella eikä opetuksessakaan ole vikaa. Olen itse käynyt Douiebin leirillä ja kaveri on parempi kuin Yanilov, eikä selittele yksinkertaisia asioita kuin pikkulapsille. Vielä tuosta Douiebin tasosta: Douiebin leireillä on ollut IKMF:n ohjaajia joilta kannattaa kysyä kuinka puukotetaan itseään reiteen.

        "Olen itse käynyt Douiebin leirillä ja kaveri on parempi kuin Yanilov, eikä selittele yksinkertaisia asioita kuin pikkulapsille."

        Ehkäpä Y katsoo, että oppilaan tulee myös y m m ä r t ä ä miksi tehdään tietyllä tavalla. Ei se riitä, että osaa matkia. GOT IT ?


      • Magailija
        spetnaz rules kirjoitti:

        Taas tehdään lajista hyvä kun ope oli sodas...

        Tuleeko siitä vieläkin parempi kun se ope mokas ja haavottui? Ei kai vaan asetta putsatessa?

        Kyllä me Suomalaiset ollaan vitun arvostettuja Israelissa, kun isoisät otti sen torjuntavoiton, eiks hä!

        Olet oikeassa.
        Ei minua lohduta yhtään tippaa vaikka Douieb olisi luodinkestävä.
        Minua ei myöskään lohduta vaikka hän olisi UFC/K1 mestari sparraamisessa ja kaikki maailman KM ohjaajat pelkäisivät kun hän kävelee huoneeseen.
        Minua kiinnostaa vain se, voinko hänen opeillaa edistää itsepuolustustaitojani.
        Yanilov nyt vain on mielestäni parempi opettaja. Molempien leireillä olen ollut.


      • Puhuu vaan
        Magaus kirjoitti:

        ...vai kannattaisko valita parempi opettaja?
        Douieb ei muuten ole koskaan ollut taistelutilanteessa.
        Kannattaa kysyä mieheltä itseltään.
        Mielestäni se ei kuitenkaan vaikuta suuntaan tai toiseen opettajan kykyihin.
        Mainittakoon, että Yanilov opettaa edelleen ISraelin joukoissa. Douieb ei sitä ole koskaan oikein tehnytkään.

        Ville 5-vee jospa ottaisit asioista ensin selvyyden ennen kuin avaat suusi, ei tule niin paksua potaskaa! Kun Douieb tulee suomeen (talvella) niin voit tulla kysyeleen miten homma on...sopiihan!? Voit aina nuolla Yanilovia (vaikka kahden kesken), muuten sulta menee maine. Yanilov on teoreetikko ja inssi...(tuo suomeenkin aina jonkun oikean sotilaskouluttajan), miksi, koska Y:lla ei ole sotilaskouluttajan lupia:). Suuri on suu oppilaalla kuin opettajalla!


      • Kerro
        Magailija kirjoitti:

        Olet oikeassa.
        Ei minua lohduta yhtään tippaa vaikka Douieb olisi luodinkestävä.
        Minua ei myöskään lohduta vaikka hän olisi UFC/K1 mestari sparraamisessa ja kaikki maailman KM ohjaajat pelkäisivät kun hän kävelee huoneeseen.
        Minua kiinnostaa vain se, voinko hänen opeillaa edistää itsepuolustustaitojani.
        Yanilov nyt vain on mielestäni parempi opettaja. Molempien leireillä olen ollut.

        Jos kerran olet ollut molempien opissa,leirillä, niin kerrohan mitä teitte Douiebin leirillä ja milloin (vaihtoehtoja on kolme)? Moni on varmasti ollut mutta olitko sinä, oikeasti?! Jos olit Douiebin leirillä, kuten väität niin tiedät mistä puhutaan, kun puhutaan itsepuolustuksesta!


      • Tosi mies
        spetnaz rules kirjoitti:

        Taas tehdään lajista hyvä kun ope oli sodas...

        Tuleeko siitä vieläkin parempi kun se ope mokas ja haavottui? Ei kai vaan asetta putsatessa?

        Kyllä me Suomalaiset ollaan vitun arvostettuja Israelissa, kun isoisät otti sen torjuntavoiton, eiks hä!

        Sun aseesi on se näppis, varo ettei tule tenniskyynärpää liiasta sotimisesta (varo ettei laukea). Ei sivareissa ole mitään vikaa, mutta ilman veteraaneja olisi sunkin elämä erilaista. Kannattaa pitää tietty kunnioitus kaikkia sotia käyneitä kohtaan (koti tai ulkomaisia). Krav maga on taistelulaji, ei mikki ja minni-leikkiä kuten sinä sen ehkä ymmärrät. Ei sullakaan olisi ilman veteraaneja edes äänioikeutta omassa maassasi.


      • Jari27v
        Puhuu vaan kirjoitti:

        Ville 5-vee jospa ottaisit asioista ensin selvyyden ennen kuin avaat suusi, ei tule niin paksua potaskaa! Kun Douieb tulee suomeen (talvella) niin voit tulla kysyeleen miten homma on...sopiihan!? Voit aina nuolla Yanilovia (vaikka kahden kesken), muuten sulta menee maine. Yanilov on teoreetikko ja inssi...(tuo suomeenkin aina jonkun oikean sotilaskouluttajan), miksi, koska Y:lla ei ole sotilaskouluttajan lupia:). Suuri on suu oppilaalla kuin opettajalla!

        En nyt kyllä näe yhteyttä sotimisen ja siviilien itsepuolustuksen kouluttamisen välillä?
        Ja jos Yanilov ei osaa kouluttaa sotilaita miksi Utin rykmentti ei osta koulutuspalveluita Douiebilta?


      • Harras(taja)

        Kylläpäs se kesti.
        Ketjun toinen viesti peräti ennen kuin päästiin asiaan, eli toisten haukkumiseen. Meidän liitto on ainoa oikea liitto - eiku MEIDÄN on - MEIDÄN liiton johtaja on ollut sodassa ja tappanut läjäpäin ukkoja - MEIDÄN liiton päläpäläpälä.. - mun isi on vahvempi kun sun isi.
        Tuo on aivan hedelmätöntä ja typerää vänkäämistä joka ei johda mihinkään. Liittoja on nyt vaan useampi, se on luonnon laki ja arkipäivää lajissa kun lajissa. Niinkuin näköjään tuollainen typerä kinastelukin. Treenataan enemmän toimivaa ja hyvää lajia, jätetää paskan puhuminen vähemmälle ja annetaan toistenkin leikkiä hiekkalaatikolla. Tilaa on kyllä.


      • julli
        Harras(taja) kirjoitti:

        Kylläpäs se kesti.
        Ketjun toinen viesti peräti ennen kuin päästiin asiaan, eli toisten haukkumiseen. Meidän liitto on ainoa oikea liitto - eiku MEIDÄN on - MEIDÄN liiton johtaja on ollut sodassa ja tappanut läjäpäin ukkoja - MEIDÄN liiton päläpäläpälä.. - mun isi on vahvempi kun sun isi.
        Tuo on aivan hedelmätöntä ja typerää vänkäämistä joka ei johda mihinkään. Liittoja on nyt vaan useampi, se on luonnon laki ja arkipäivää lajissa kun lajissa. Niinkuin näköjään tuollainen typerä kinastelukin. Treenataan enemmän toimivaa ja hyvää lajia, jätetää paskan puhuminen vähemmälle ja annetaan toistenkin leikkiä hiekkalaatikolla. Tilaa on kyllä.

        Totta puhut!
        Mitä väliä sillä on, että kenen johtamassa liitossa sitä treenaa. Pääasia, että on itse tyytyväinen saamaansa oppiin ja treenaaminen tuntuu järkevältä ja tarkoituksenmukaiselta. Ei sillä sitten ole merkitystä, että minkä niminen ukko liittoa johtaa, ei se kaveri niitä koulutuksia kuitenkaan normaalitreeneissä pidä.


      • vänrikki
        Tosi mies kirjoitti:

        Sun aseesi on se näppis, varo ettei tule tenniskyynärpää liiasta sotimisesta (varo ettei laukea). Ei sivareissa ole mitään vikaa, mutta ilman veteraaneja olisi sunkin elämä erilaista. Kannattaa pitää tietty kunnioitus kaikkia sotia käyneitä kohtaan (koti tai ulkomaisia). Krav maga on taistelulaji, ei mikki ja minni-leikkiä kuten sinä sen ehkä ymmärrät. Ei sullakaan olisi ilman veteraaneja edes äänioikeutta omassa maassasi.

        Älä puhu mistä et tiedä.

        Mistä lähtien krav-maga on ollut verrattavissa sadon käyntiin?

        Sitä paitsi näppäimistöstäni tuleva "sarjatuli" saa hyvin vastausta, tosin vain räkäpäillä!!!


      • ja taas jatkuu
        vänrikki kirjoitti:

        Älä puhu mistä et tiedä.

        Mistä lähtien krav-maga on ollut verrattavissa sadon käyntiin?

        Sitä paitsi näppäimistöstäni tuleva "sarjatuli" saa hyvin vastausta, tosin vain räkäpäillä!!!

        Jatka vain sadonkorjuuta, en tiennyt et sivareilla on sotilasarvot?


      • joka osaa
        Jari27v kirjoitti:

        En nyt kyllä näe yhteyttä sotimisen ja siviilien itsepuolustuksen kouluttamisen välillä?
        Ja jos Yanilov ei osaa kouluttaa sotilaita miksi Utin rykmentti ei osta koulutuspalveluita Douiebilta?

        Utin rykmentti ei taida ostaa mitään, yksittäiset pv:n kouluttajat kyllä (uskoisin näin). Yanilov ei opeta, lue viestit niin huomaat että joku muu (oikea sotilaskouluttaja) tekee sen! Douieb opettaa muuten sitä siviilimagaakin ja on aika haka siinäkin. Jos et näe sivarin ja sotilaan eroa taistelun opettajana niin olen pahoillani, krav maga on taistelulaji!


    • minä

      joo, hieman pihalla näissä liittojutussa. mitä eroa kummallakin liitolla???

      • krav magister

        no siis kuinka monta liittoa noita oikein on?!


    • Anonyymi

      Jyrki Saarion krav maga taitaa nykyään olla sitä alkuperäisintä krav magaa,saariohan kävi aikoinan koulutuksen israelissa ja toi lajin suomeenkin.
      Miten nykyään nämä muut liitot?

      • Anonyymi

        Kaikki on aitoa ja alkuperäistä krav magaa. Vai onko se sinulle uskonto, että joku on väärää?


    • Anonyymi

      Miten Mika Ö eikö ole enää Saarion systeemissä?
      Harmi koska Mika on erittäin ammatritaitoinen pitkän tien kamppailuopettaja kuten Jyrkikin.
      Tässä Jyrkin järjestössä ehkä parasta krav magaa.

    • Anonyymi

      Miksi MIka lähtenyt ko järjestöstä?

    • Anonyymi

      Jyrki Saarion classic krav maga on ihan parasta jo siksi että Jyrki OSAA ja OSAA opettaa myös,.
      Classic Krav Maga on sitä aitoa alkuperäistä isrselin magaa ja jyrkillä pitkä kokemus thaimaasta myai borat opettajana ym,ruotsin potkunyrkkeilyn valmentaja ym.
      Jyrki haki magaoppinsa suoraan israelista.
      Mika Önkki myös pätevä ,miksiköhän lopetti lajihomman?
      Muutkin krav maga liitot suomessa hyviä ja hyvät opettajat mutta Jyrki ykkönen.

      • Anonyymi

        Jyrki Saario on mahtava opettaja ja osaa asiansa,eli Classic Krav maga ihan parasta.
        Myöskin helsingissä Combat Academyssa on kovaa krav magaa ja Ari hyvä opettaja ja oppilaansa taitavia.


    • Anonyymi

      Onko Utissa vielä Krav maga toimintaa?
      Entä laskuvarjojääkärien lähitaistelukoulutus perustuuko se vielä Krav magaan?
      Ennen ainakin oli erinomaista lähitaistelua kun Kenraali Janne J koulutti ryhmää ja opetti krrav magan lähitaistelua.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14836
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3045
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    7. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    8. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3036
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3034
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3034
    Aihe