Yök. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Olet psykopaatti :S
9
113
Vastaukset
- minäsanonsuoraan
mimi kasvaa nyt aikuiseksi vaan, hah hah.
- MeOlemme
(Mulla kun on tuo jakomielitautikin - kuulemma.)
http://getacluebeconfused.deviantart.com/art/Cute-psychopath-102959315- Kaikkea_sitä_onkin
Onkos teidänlaisiakin tällä palstalla? ;) No etsivä löytää...:) Totuushan näissä asioissa on, että kaikki narsistin uhrit sun muut yhdistykset, on täynnä itse niitä narsisteja. Samaa voi sanoa tämän palstan psykopaatti ja narsisti jutuista. Itse olen juurikin psykopaatin vastakohta, ystävällinen, huomaavainen, jopa tyhmän luottavainenkin. Mutta tietystikin oman arvoni tunteva ... ja jopa kiivas tempperamenttinen :) Kukaanhan ei tietenkään ole täydellinen :)
- Kaikennäköistä_löytyy
Kaikkea_sitä_onkin kirjoitti:
Onkos teidänlaisiakin tällä palstalla? ;) No etsivä löytää...:) Totuushan näissä asioissa on, että kaikki narsistin uhrit sun muut yhdistykset, on täynnä itse niitä narsisteja. Samaa voi sanoa tämän palstan psykopaatti ja narsisti jutuista. Itse olen juurikin psykopaatin vastakohta, ystävällinen, huomaavainen, jopa tyhmän luottavainenkin. Mutta tietystikin oman arvoni tunteva ... ja jopa kiivas tempperamenttinen :) Kukaanhan ei tietenkään ole täydellinen :)
Psykopaatti muuten osaa tuon näyttelemisen hyvin, on erityisen lahjakas sosiaalisesti ja todella sitä mitä kirjoitat: ystävällinen, huomaavainen, hurmaava.
- äsärräjapärrä
Kaikennäköistä_löytyy kirjoitti:
Psykopaatti muuten osaa tuon näyttelemisen hyvin, on erityisen lahjakas sosiaalisesti ja todella sitä mitä kirjoitat: ystävällinen, huomaavainen, hurmaava.
siinä minun avut lueteltuna.
- forcedcomment
Kaikennäköistä_löytyy kirjoitti:
Niinpä ja se että väittää yhdistyksissä olevan narsisteja vain. Mahdollisesti niitä voi olla joukossa myös, mutta että kaikki olisivat...
- parempikaikille
että ruttukurppa pitää se turpansa kiinni ja katsoo peiliin.
- PaattiSeSeilaa
Miksi S on psykopaatti?
- isojoukkoheistäon
Varmaan joku johtaja jossakin.He usein ovat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261750
- 1051225
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1381091- 49999
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni54910- 130910
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v240878Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?73767Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu55739Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla178739