Yök. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Olet psykopaatti :S
9
116
Vastaukset
- minäsanonsuoraan
mimi kasvaa nyt aikuiseksi vaan, hah hah.
- MeOlemme
(Mulla kun on tuo jakomielitautikin - kuulemma.)
http://getacluebeconfused.deviantart.com/art/Cute-psychopath-102959315- Kaikkea_sitä_onkin
Onkos teidänlaisiakin tällä palstalla? ;) No etsivä löytää...:) Totuushan näissä asioissa on, että kaikki narsistin uhrit sun muut yhdistykset, on täynnä itse niitä narsisteja. Samaa voi sanoa tämän palstan psykopaatti ja narsisti jutuista. Itse olen juurikin psykopaatin vastakohta, ystävällinen, huomaavainen, jopa tyhmän luottavainenkin. Mutta tietystikin oman arvoni tunteva ... ja jopa kiivas tempperamenttinen :) Kukaanhan ei tietenkään ole täydellinen :)
- Kaikennäköistä_löytyy
Kaikkea_sitä_onkin kirjoitti:
Onkos teidänlaisiakin tällä palstalla? ;) No etsivä löytää...:) Totuushan näissä asioissa on, että kaikki narsistin uhrit sun muut yhdistykset, on täynnä itse niitä narsisteja. Samaa voi sanoa tämän palstan psykopaatti ja narsisti jutuista. Itse olen juurikin psykopaatin vastakohta, ystävällinen, huomaavainen, jopa tyhmän luottavainenkin. Mutta tietystikin oman arvoni tunteva ... ja jopa kiivas tempperamenttinen :) Kukaanhan ei tietenkään ole täydellinen :)
Psykopaatti muuten osaa tuon näyttelemisen hyvin, on erityisen lahjakas sosiaalisesti ja todella sitä mitä kirjoitat: ystävällinen, huomaavainen, hurmaava.
- äsärräjapärrä
Kaikennäköistä_löytyy kirjoitti:
Psykopaatti muuten osaa tuon näyttelemisen hyvin, on erityisen lahjakas sosiaalisesti ja todella sitä mitä kirjoitat: ystävällinen, huomaavainen, hurmaava.
siinä minun avut lueteltuna.
- forcedcomment
Kaikennäköistä_löytyy kirjoitti:
Psykopaatti muuten osaa tuon näyttelemisen hyvin, on erityisen lahjakas sosiaalisesti ja todella sitä mitä kirjoitat: ystävällinen, huomaavainen, hurmaava.
Niinpä ja se että väittää yhdistyksissä olevan narsisteja vain. Mahdollisesti niitä voi olla joukossa myös, mutta että kaikki olisivat...
- parempikaikille
että ruttukurppa pitää se turpansa kiinni ja katsoo peiliin.
- PaattiSeSeilaa
Miksi S on psykopaatti?
- isojoukkoheistäon
Varmaan joku johtaja jossakin.He usein ovat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103845"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483