Negative suomen rumin bändi!

MitvitChristus

Ainakin "nykyään" kun katsoi tota Jaan Wessmania.Mutta eihän sillä ulkonäöllä ole niin väliä kun osaa soittaa vai mitä? Ja ainiin Mitä vittua Sir Christus on muuten tehnyt sen hiuksille? Ne näyttää iha kynityiltä.

5

1475

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jofijegoaij

Jaan Wessman ei oo Negativessa?? Christus on kaikkein ihanin vaikkei sillä olis edes hiuksia päässä!

• MitVitChristus

No ihan sama soitti siinä kummiskin väliaikasesti ja joo onhan se ihana mutta kyllä se vanha tukka oli paljon parempi :) Vois niiku kasvattaa sen takas siihe johoki olkapäille ni all GOOD
        Eihän sitä meinaa edes tunnistaa sen uuden tukan kaa kun sen näkee se tukka on järkyttävä.
        Harmi kun hyvännäkönen tyyppi pilaa ulkonäkös jollakin vitun kynityllä tukalla.

• aeganoea

Jonne pilas Christuksen elämän... Mutta oot oikeessa, ennen oli parempi

• MitVitChristus
        aeganoea kirjoitti:

Jonne pilas Christuksen elämän... Mutta oot oikeessa, ennen oli parempi

Sekin on totta.Mutta oikeesti mikä niissä sen hiuksissa on se näyttää siltä ku ois kaljuuntunu.Se on muutekin muuttunu ihan sikana eihän sitä oikeesti ees tunnista! Ja ei oo enää niin laiha mitä enne huoh.
        Mäku tykkäsin siitä laihana.

• fgvhjnk
        MitVitChristus kirjoitti:

Sekin on totta.Mutta oikeesti mikä niissä sen hiuksissa on se näyttää siltä ku ois kaljuuntunu.Se on muutekin muuttunu ihan sikana eihän sitä oikeesti ees tunnista! Ja ei oo enää niin laiha mitä enne huoh.
        Mäku tykkäsin siitä laihana.

No ei tunnista ei... mut toisaalta eipä Jonneakaan enää tunnista samaks o.O

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      43
      6871
    2. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      106
      5475
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3632
    4. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      51
      3333
    5. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      117
      3197
    6. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2935
    7. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      41
      2525
    8. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      2371
    9. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      45
      2058
    10. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      29
      1902
    Aihe