miten se menee matkustusluokan korotus tarjous,
eli täytyykö maksaa se summa kokonaisuudestaan vai vähennetäänkö se jo maksetusta summasta?
siinä oli alkusumma jonka olet jo maksanut esim 300€ ja summan jonka tarjoat esim 500€ niin täytyykö maksaa 200€ vai 500€?
matkustusluokan korotus tarjouksella
busines
3
295
Vastaukset 3
- Näin-
Se sinun jo maksamasi hinta kattaa turistiluokan lipun. Sen päälle tarjoat sitten rahaa korotuksesta. Eli jos tarjoat 500 euroa ja se hyväksytään, niin maksat 500 euroa.
- junttilaanvaan
Ei kuule kaivata businessluokkaan numeroita osaamattomia. Oikeasti, sulle tulee vain orpo olo siellä.
- Fineair
Joskus Finnair on ilahduttanut kanta-asiakkaita tarjoamalla bisnesluokan matkaa alle satasen lisämaksulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771580
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.104793En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493