onko kellään tullut punajäkälää ,mulle tuli n. 2 vuotta sitten alkoi kun oli n.vuosi aiemmin todettu vajaa toim.Liittyneekö jotenkin nuo eri oireet tuohon vajaatoimintaan,se punajäkälä on autoimmuunitauti .mulla sitä suussa,nyt alkanut alaselkään tulla myös ihottumaa.
vajaa toiminta ja punajäkälä,sydänoireet
5
202
Vastaukset
- kohtalotovereitako
Facebookin vertaistukiryhmien tuhansista (kait yli kymmenen tuhatta) jäsenistä voisi löytyä harvinaisempiakin oireita kokevia
- Lentsu
Minulla on molemmat sairaudet! Sydänoireita tutkitaan myöskin. Punajäkälä kannattaa hoitaa ettei se leviä muualle!
- Punajäkäläää
Mistä punajäkälä tulee ja kuinka sitä hoidetaan. On tullut nilkkaan. Kovin vähän tuntuu olevan tietoa aiheesta. Samoin kuin hoidoistakin.
- terveyskirjasto
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00476&p_haku=punajäkälä
Hyödyllinen tietopaketti. Oikea asiantuntija on ihotautien erikoislääkäri. - Anonyymi
Minulla punajäkälä ollut nilkoissa jo parikymmentä vuotta.Erilaisia voiteita kokeillut,yleensä auttavat pahimman kutinan yli korkeintaan puoli vuorokautta.Sain bakteeritartunnan käsistä oikeaan jalkaan,jonka takia jouduin lääkärin vastaanotolle.Bakteerin aiheuttamaan tulehdukseen sain antibiootti kuurin,joka paransi tulehduksen.Lääkäri antoi reseptin voiteeseen joka helpottaa kutinaa.Voide: BETMETSON 0,1% emulsiovoide.Uskomaton vaikutus,olen nyt käyttänyt pari viikkoa eikä raapimishaluja tule kuin korkeintaan joka toinen päivä.Näyttää siltä että punajäkälä on pikkuhiljaa poistumassa.Tietenkin voi olla,että ei auta jokaisella,mutta kannattaa kokeilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa843072Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3162730Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911506Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621202Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401141Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 117960
- 70948
- 77945
- 72914