onko kellään tullut punajäkälää ,mulle tuli n. 2 vuotta sitten alkoi kun oli n.vuosi aiemmin todettu vajaa toim.Liittyneekö jotenkin nuo eri oireet tuohon vajaatoimintaan,se punajäkälä on autoimmuunitauti .mulla sitä suussa,nyt alkanut alaselkään tulla myös ihottumaa.
Vastaukset 5
- kohtalotovereitako
Facebookin vertaistukiryhmien tuhansista (kait yli kymmenen tuhatta) jäsenistä voisi löytyä harvinaisempiakin oireita kokevia
- Lentsu
Minulla on molemmat sairaudet! Sydänoireita tutkitaan myöskin. Punajäkälä kannattaa hoitaa ettei se leviä muualle!
- Punajäkäläää
Mistä punajäkälä tulee ja kuinka sitä hoidetaan. On tullut nilkkaan. Kovin vähän tuntuu olevan tietoa aiheesta. Samoin kuin hoidoistakin.
- terveyskirjasto
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00476&p_haku=punajäkälä
Hyödyllinen tietopaketti. Oikea asiantuntija on ihotautien erikoislääkäri. - Anonyymi
Minulla punajäkälä ollut nilkoissa jo parikymmentä vuotta.Erilaisia voiteita kokeillut,yleensä auttavat pahimman kutinan yli korkeintaan puoli vuorokautta.Sain bakteeritartunnan käsistä oikeaan jalkaan,jonka takia jouduin lääkärin vastaanotolle.Bakteerin aiheuttamaan tulehdukseen sain antibiootti kuurin,joka paransi tulehduksen.Lääkäri antoi reseptin voiteeseen joka helpottaa kutinaa.Voide: BETMETSON 0,1% emulsiovoide.Uskomaton vaikutus,olen nyt käyttänyt pari viikkoa eikä raapimishaluja tule kuin korkeintaan joka toinen päivä.Näyttää siltä että punajäkälä on pikkuhiljaa poistumassa.Tietenkin voi olla,että ei auta jokaisella,mutta kannattaa kokeilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2342017
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2601174- 201015
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i125706- 38699
Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤224658Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa202600- 51455
- 38438
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell42422