Hei! Muutaman vkon päästä olisi tarkoitus tuolla majailla. Olisiko minulle jakaa kokemuksia Podstranasta. Eritoten kiinnostaisi köysirata, joista olen aikaisemmin lukenut, mutta nyt en löydä blogia enää mistään. Entäs joku purjehdusreissu tai lautta Split-Dubrovnik? Kiitos jo etukäteen!
Podstrana Kroatia
3
2037
Vastaukset
- aikuinenreissaaja
Hei!Olimme juuri kaksi viikkoa Kroatiassa. Teimme kierroksen Split-Dubrovnik-Split. Lautoista/katamaraaneista kertyi joitakin kokemuksia. Splitistä menee suora ferry-yhteys D:n, olisko kestänyt nelisen tuntia. Itse emme menneet noin vaan menimme katamaraanilla Hvar-saarelle, sieltä muutaman päivän kuluttua toisella saarelle nimeltä Mljet. Sieltä muutaman päivän päästä D:n katamataanilla. Hyviä kokemuksia mutta jos haluat tietää tarkemmin, niin kysy, voin yrittää vastata!
- maapallo1
Hei! Kiitos! Taidammekin päätyä auton vuokraamiseen ja sillä huristaa ympäriinsä mm käymällä Dubrovnikissa. Köysiratajutun tytär löysinkin itse netistä ja näköjään lähtee Omisista.
- kike26
Nostampa tätä ylös, majoitus on varattuna Splitin keskustasta, mutta nyt kiehtoisi joku rantahotelli enempi, esim juurikin Podsranasta. Millaiset kulkuyhteydet sieltä on Splitin kaupunkiin, pitkäkö matka? Ei kai kuitenkaan viitsi kävellen mennä, varsinkaan, kun ei mitään urheilijoita olla ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1165423Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744361701- 2001203
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111163Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201159Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861063Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47951- 64951
- 64896
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64846