Hotel Carneval

H2N

Aivan huippu meininki. Henkilökunta on asiallista myös poket. Kiitos!

22

3704

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kkkfyt

      Kukas ko paikan duunari se siellä yrittää kiillottaa paikan kuvaa ja kehua itseään, noloa hei..

    • H2N

      Pilli piiparit valittaa ja koirat haukkuu mutta karavaani kulkee!!!

    • BILLDOLLAR

      Todella outo mesta ,carneval ,AINA kiinni . Motelli on kiinni , baari on kiinni ja terassi kasvaa jo ruohoa ja vissiin koivujakin ? Silti autoja välillä pihassa ja mitä lie tapahtuu? Toinen outo on HOTELLI SUONENJOKI .Ovet AINA lukossa ei respaa ,silti välillä ovista käy liikenne ,kuinkahan moni tietää että ässjoella on HOTELLI Suonenjoki ? Yleensä nää mestat on muualla Suomessa avoimesti mahdollisimman pitkään auki .

      • Japer

        Autoja on aina pihassa koska hotellin pitäjä ostaa autoja pihaan että näyttäisi että olisi asiakkaita


    • lordofvainriver

      ainut paikka suonenjoella missä poliisit joutuu käymään joka viikonloppu

    • 33224

      Muutamia vuosia sitten tuli käytyä jopa kerran kuussa siellä , nyt kerran pari korkeintaan vuodessa.

      Alkoivat jossain vaiheessa rahastamaan jo ovella että pääsi sisään, ilmeisesti myynti on niin pientä. Saavat kerätä kolehtia muilta

    • sveduapina

      carne on paras. siellä saat sinäkin tyrmäystippoja.

      • Anonyymi

        Joo, jos nainen tilaa carnen tiskiltä juoman, saa kaupan päälle juomaan tietämättään tyrmäystippoja. Monta kertaa käynyt näin!
        Tilasin ystävälle (miespuoliselle) juoman ja olen itse nainen ja toin miehelle juoman ja meni aivan kanttuvei juotuaan sen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, jos nainen tilaa carnen tiskiltä juoman, saa kaupan päälle juomaan tietämättään tyrmäystippoja. Monta kertaa käynyt näin!
        Tilasin ystävälle (miespuoliselle) juoman ja olen itse nainen ja toin miehelle juoman ja meni aivan kanttuvei juotuaan sen..

        SUOSITTELEN MIELUMMIN KASIBARIA JOS MENET BAARIIN!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, jos nainen tilaa carnen tiskiltä juoman, saa kaupan päälle juomaan tietämättään tyrmäystippoja. Monta kertaa käynyt näin!
        Tilasin ystävälle (miespuoliselle) juoman ja olen itse nainen ja toin miehelle juoman ja meni aivan kanttuvei juotuaan sen..

        Oisko ottanu liikaa pohjia kotona?
        13 jos paukkua ottaa pohkiks. Niin ei oo ihme jos muisti menee...
        T kokemusta on


    • kylan_nainen

      Carnevalissa sattuu ja tapahtuu taas ensi viikonloppunakin. Jokohan polliisiauto pyörähtää pihaan jo perjantaina, vai meneekö jopa lauantai-iltaan asti koppiauton vierailu ensimmäisen kerran? Pitääpä alkaa seurata parvekkeelta ja ikkunasta perjantaina jo tilannetta.

      Kyseessä on "lapsiystävällinen" "hotelli" Suonenjoella, eli niinsanottu Kaupungin Hotelli Carneval. Kannattaa varata huone tuolta. Facebookissa hyvää palautetta yöpymisestä, kannattaa lukaista.

    • paikallinennnn

      On loistopaikka. Käyn kyseisessä paikassa ja palvelu on hyvää. Ihmiset tulevat juttelemaan eikä kuppikuntia ole. Paljon käy kesäisin venäläisiä, tänäkin kesänä oli ihan hyvin porukkaa.

      Suosittelen kaikille täälläpäin vieraillijoille.

      • Kiihottava_poke

        Tosi hienoo että kesäisin käy paljon venäläisiä...räkälän omistajalle niiden ainoa tuotto on katsomaan tuleville peräkammarin junteille myytävä kalja. Venäläiset on fiksuja ja juo vettä.

        Minäkin suosittelen kaikille extremekokemusta, tule käymään Suonenjoella Carnevalissa. Voin taata, että saat erilaisen elämyksen.

        Juttelemaan tuleminen tarkoittaa sitä, kun tullaan tarjoomaan turpaan...


      • Anonyymi

        Ja Karate Koponen oli paras portsari. Hyvä palvelu , sisään pääs vaikka pikkusen maistissa olinkin!


    • svedupelle

      Tänään carneen kaikki paikkakunnan alkoholistit horjumaan "diskohittien" tahdissa.

      Kyllä rantaruotsalaiset pellet sitten osaa rahastuksen tyhmältä juntilta.

    • Rankkaamenoa

      Kyllä on taas carnessa kova viikonloppu. Katselen menoa parvekkeelta ja vähän väliä laittaa porsari jonkun pihalle. Ja ne ulos lähtevät on ihan konttaamis kunnossa. Olisiko pitänyt myydä vähän vähemmän alkoholia, että olisi anniskelulaki tullut noudatetuksi? Onkohan alkoholitarkastajat nykyisin irtisanottu, vai missä vika? Pitää maanantaina soittaa Avi:iin.

    • Anonyymi

      kävin ekan kerran joskus 80-luvun lopussa silloin taisi paikan nimi olla mansikkapaikka. muistaaksen silloin sitä pitivät siskokset (ei varma)
      ilmoitin etukäteen että stogeni saapuu raidetta pitkin asemalle aamuyöstä klo 03
      siitä kun hoipertelin snadis kaffes hotellille niin siellä oli pitäjä avaamassa ovia aamutakissa. huonepalvelu pelas tosi hyvin kun tilasin välillä jotain pientä purtavaa ja bisseä. aamupala (buffet) tuolloin loistava.
      viime käynnistä yli 10.v ja silloin aika järkytys esim.aamupalasta kun antoivat jonkun kupongin ja sanoivat et aamiainen tarjoillaan viereisellä tontilla
      olikohan se teboil bensis.??? olen katsellut huoneen hintoja kyseisestä hotellista niin on aika kovia. osaako joku kertoa minkälainen on suonenjoen keskustan toinen hotelli tasoltaan.

    • Anonyymi

      Onko tämä paikka suosittukin hotelli? Parkkipaikka on aina autoja täynnä, niin on sitten varmaan huoneetkin.

      Kumma kun ne autot ovat rekkaritietojen mukaan poissa liikenteestä ja omistajana kaikilla sama. Eikä ne autot kyllä koskaan mihinkään liikahdakkaan. Pitäisikö henkilökunnan käydä välillä jäkälät poistamassa ikkunan pyyhkijöistä?

    • Anonyymi

      Omistaja täysi Kyrpä

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä. En suosittele. Aamupalallakin pimeetä kuin mustalaisen perseessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. En suosittele. Aamupalallakin pimeetä kuin mustalaisen perseessä

        Saako siellä jo aamupalaakin? Onpa taso parantunut jo paljon entisestä. Ennen sai kahvit teboilin baarissa vain, kun sinne jaksoi kävellä.
        Siksipä nuo hinnat sitten jo nousseet, 105€ huone.


    • Anonyymi

      Kävin karnevaalissa vuonna 2016 mansikka karnevaaleilla. Hyvin sai juomaa, vaan olin minä kyllä kännissä! Hyvä meininki

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3913
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      92
      2039
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      306
      1241
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe