Sain taas käsiini erään tuttavan pyykkikorista pikkuhousut jotka hän on varmaan hiljattain sinne laittanut koska ovat aivan kosteat haarojen kohdalta.Tuoksuvat väkevästi pillunmehuille ja pissalle.Kyrpä aivan kovana aion nyt runkata niihin ja palautan huomenna !!
Väkevä tuoksu
8
<50
Vastaukset
Mökkinaapurin gilfin bikinit ja ahh sitä vanhemman vitun hajua. Roiskuu kuin paloletkusta.
- akituro
Oijoi..Kuka myisi minulle oikein tuhraantuneet pikkuhousut?Haluaisin nuolla ne puhtaaksi !
- ammatti1
Paljo maksat. Saisit kiimaiset stringit.
- autistiko
Stringit kiimaiset, Ai jaa LOL
- Sofiaaaaa
Minä myyn, jos hinnasta sovitaan! Poikaystävä on ollut kaksi viikkoa poissa, ja valun yötä päivää pikkareihini yksinäisyydessäni..
- Hajuista
Kyllä ihmisen eritteet lähinnä HAISEVAT, tuoksut myydään kaupoissa,
aika alas olet vajonnut jos vain joudut varastamaan tutuiltasi, siis TUTUILTASI! - vanhaVitunhaistelija
Se on epänormaali joka ei vitunhajusta tykkää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853408
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442837Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742356- 612308
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512251Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162226Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212103Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202057- 621954
- 1121914