Sain taas käsiini erään tuttavan pyykkikorista pikkuhousut jotka hän on varmaan hiljattain sinne laittanut koska ovat aivan kosteat haarojen kohdalta.Tuoksuvat väkevästi pillunmehuille ja pissalle.Kyrpä aivan kovana aion nyt runkata niihin ja palautan huomenna !!
Väkevä tuoksu
8
57
Vastaukset
Mökkinaapurin gilfin bikinit ja ahh sitä vanhemman vitun hajua. Roiskuu kuin paloletkusta.
- akituro
Oijoi..Kuka myisi minulle oikein tuhraantuneet pikkuhousut?Haluaisin nuolla ne puhtaaksi !
- ammatti1
Paljo maksat. Saisit kiimaiset stringit.
- autistiko
Stringit kiimaiset, Ai jaa LOL
- Sofiaaaaa
Minä myyn, jos hinnasta sovitaan! Poikaystävä on ollut kaksi viikkoa poissa, ja valun yötä päivää pikkareihini yksinäisyydessäni..
- Hajuista
Kyllä ihmisen eritteet lähinnä HAISEVAT, tuoksut myydään kaupoissa,
aika alas olet vajonnut jos vain joudut varastamaan tutuiltasi, siis TUTUILTASI! - vanhaVitunhaistelija
Se on epänormaali joka ei vitunhajusta tykkää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle223008Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A112067Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.651929Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1001793Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761533Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141272Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001255Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥331241- 1111045
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151026