Sain taas käsiini erään tuttavan pyykkikorista pikkuhousut jotka hän on varmaan hiljattain sinne laittanut koska ovat aivan kosteat haarojen kohdalta.Tuoksuvat väkevästi pillunmehuille ja pissalle.Kyrpä aivan kovana aion nyt runkata niihin ja palautan huomenna !!
Väkevä tuoksu
8
<50
Vastaukset
Mökkinaapurin gilfin bikinit ja ahh sitä vanhemman vitun hajua. Roiskuu kuin paloletkusta.
- akituro
Oijoi..Kuka myisi minulle oikein tuhraantuneet pikkuhousut?Haluaisin nuolla ne puhtaaksi !
- ammatti1
Paljo maksat. Saisit kiimaiset stringit.
- autistiko
Stringit kiimaiset, Ai jaa LOL
- Sofiaaaaa
Minä myyn, jos hinnasta sovitaan! Poikaystävä on ollut kaksi viikkoa poissa, ja valun yötä päivää pikkareihini yksinäisyydessäni..
- Hajuista
Kyllä ihmisen eritteet lähinnä HAISEVAT, tuoksut myydään kaupoissa,
aika alas olet vajonnut jos vain joudut varastamaan tutuiltasi, siis TUTUILTASI! - vanhaVitunhaistelija
Se on epänormaali joka ei vitunhajusta tykkää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2898314Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1944517Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy302747Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1902563Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171092166- 511696
- 581658
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s221553Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3431303- 1681298