Hei,
Olen 15-vuotias poika. Minusta tuntuu,että sydämeni ei ole ihan kunnossa. Kun käyn lenkillä rintaan alkaa sattua melkein heti? Voinko käydä tarkastuttamassa sen, vaikka koulu terveydenhoitajalla? Osaako hän esim. kuunnella sitä?
Missä voin tarkastuttaa sydämeni?
7
103
Vastaukset 7
- Terkkariauttaa
Ota yhteys terkkariin. Hän tutkii alustavasti ja ohjaa Sinut eteenpäin. Oletko jännittäjätyyppiä. Harvoin tolla iällä löytyy sydänsairautta ellei ole jokin synnynnäinen juttu, joka tulee esille vasta nyt.
Mulla oli aikanaan samaa ongelmaa. Syy oli suorituksen liian railakas aloitus yhdistettynä vähän huonoon kuntoon.
Kuvailisitko sitä kipua vähäsen, että miltä se tuntuu.- sgjkahbofab
Kannattaa mennä terveydenhoitajalle. Hän ei välttämättä osaa kuunnella, mutta hän voi ohjata lääkärille. Kyse ei välttämättä ole sydämestä, mutta siitä huolimatta kannattaa käydä terveydenhoitajalla, jos huolestuttaa.
- kauhailija
Kannattaa tutkituttaa, mutta ei turhia murehtia. Erittäin todennäköisesti lihas/ranka peräistä. Tietokoneella istuminen aiheuttaa.
- minätiedän
Mene vaikka sydäntautien lääkärille suoraan. Yksityiseltä saa helpommin aikoja. Sydäntautien lääkäri kyllä huomaa jos sydämessäsi on jotain. Tsemppiä!
- ainaoikeassa
Runkkaa enemmän niin eiköhän ala helpottamaan!
- 56456456
Saattaa olla myös rintakipuja rasittuneiden lihaksien tai huonon selän takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129578
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 42496