Klotsapiini ja seksi

Skitsofreni

Olen mies ja sairastan skitsofreniaa. Käytän leponexia (klotsapiini). Olen huomannut että en saa orgasmia enää lääkkeen aloittamisen jälkeen. Laukean mutta orgasmia en saa. Onko kenelläkään muulla vastaavanlaisia kokemuksia klotsapiinista?

8

3004

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HeissuliWei

Ihmetteletkö asiaa ihan tosissasi? Miten luulet saavasi, jos vedät neurolepteja?! Miten ihmiset voi olla niin tietämättömiä.....

• eiharvinaista

Dopamiiniantagonisteina toimivat antipsykoottiset lääkeaineet salpaavat d2 dopamiinireseptoreja hypotalamuksesta aivolisäkkeeseen menevällä dopaminerigisella radalla, mikä johtaa kohonneisiin prolaktiinihormoonitasoihin. Liian korkea prolaktiinihormonitaso elimistössä liittyy miehillä seksuaalisen halun heikentymiseen, rintojen kasvuun, erektio-ongelmiin ja vaikeuksiin orgasmin kanssa. Klotsapiinin sivuvaikutuksiin on yhdistetty juuri prolaktiinipitoisuuden kasvuun liittyviä seksuaalitoiminnan häiriöitä. Monet antispykootit aiheuttavat seksuaalitoiminnan häiriöitä myös muuta kautta mms. toimimalla kolinergisisten ja afla-adenergisten reseptorien antagonisteina ja salpaamalla histamiinireseptoreita ja dopamiinireseptoreita, mikä heikentää perifeeristä verenkiertoa sekä heikentää libidoa väsyttävän ja motivaatiota vähentävän vaikutuksen kautta. Arviolta 30-80% antipsykootteja syövisät miehistä kärsii tutkimusten mukaan seksuaalitoiminnan häiriöistä, joten tuskin olet mikään harvinainen tapaus.

• Lot_of_love

Älä välitä, ei kai tuo ejakulaation puuttuminen ole kovin paha juttu. Skitsofreenikon vaimona aina halailen ukkoani ja tykkään hänestä tosi paljon juuri sellaisen kuin hän on! Tosin onhan niitä kausia, jolloin hän ei haleista eikä muustakaan läheisyydestä välitä. Rakas on silti!

• hiii

• perspanooo

• Niklas777

Miten tämä toimii naisen kanssa eikö nainen nauti seistä ja aiheuttaako se lihasten rentouden kuten lantionpohjan lihasten..? Tietämätön kun naiellani on leponex

• 123d213213f213f

mulla lopahti seksi kyky joskus 5 vuotta sitten kun minulle laitettiin zypadhera injektiota. alussa en tuntenut enää mitään ja noin vuoden kuluttua ei enää tehnyt lainkaan mieli seksiä.

on ne kauheita myrkkyjä. lääkärit luulee tehneensä hyvänkin teon kun niitä määräsi minut käyttämään.

• Huigh

Neuroleptien teho perustuu siihen että tuhotaan seksivietti jotta potilas ei enää sekoile. On olemassa erikseen ripulilääke ja seksinestomyrkky nimeltään neurolepti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paljonko meidän ikäero on?

Ois kiva tietää.
      Ikävä
      121
      1280
    2. Nainen onko kaikki

Onko sinulla nainen kaikki hyvin? mies
      Ikävä
      113
      961
    3. Työttömät risusavottaan

Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus
      Maailman menoa
      276
      702
    4. Mies onko sinulla

Kaikki hyvin? 🌞 -nainen
      Ikävä
      42
      690
    5. Kuka tai ketkä tappo eilen?

Kenet ja miksi?
      Varkaus
      15
      660
    6. Jos tunnistit...

Voit hyvin ottaa yhteyttä...olisi mukava jutella☺️
      Ikävä
      59
      607
    7. Mitä teet mies?

Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      61
      523
    8. Väsynyt odottamiseesi, M.

Vaikka et minua haluaisi tai huolisi, asia pitäisi käydä lävitse. Siksi etten sinusta pääse ylitse. Pystyisinkö tyytym
      Ikävä
      38
      515
    9. Arvostele kaivattusi

ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      37
      507
    10. Persujen kansanedustaja häpäisi lipun!

"Persujen kansanedustaja Pekka Aittakumpu julkaisi Instagramissa videon, jossa hän heittää Pride-lipun roskiin. Video on
      Maailman menoa
      190
      486
    Aihe