Liekko olemassa siis gluteenitonta lihaliemi valmistetta.
Kuopion prismasta en ainakaan semmoista löytänyt.
Myyjätkin vaan ämpyilivät ja raapivat päätään
gluteeniton lihaliemivasmiste
6
9168
Vastaukset 6
- myy
Jos tarkoitit lihaliemikuutioita niin onhan niitä ainaski rainbow merkkinen ja olen käyttänyt muitakin en nyt vain muista merkkejä.useimmat sisältää vehnätärkkelystä jota useimmat keliaakikot voivat käyttää.Joissakin marinadeissa lukee soijakastikejauhe ja se on gluteeniton olen sen eräältä ketjulata varmistanut.
- jpa
Kaupoissa ainakin osuus on cenovital kasvis,kala,lihaliemet ja on hyviä
oon iteki keliaatikko. - rsa1
Kävin katsomassa Rainbow-tuotesivulta. Siellä luki, että lihaliemikuutio saattaa sisältää gluteenia.
Knorrin sivuilla luki, että liha- ja kasvisliemivalmisteet ovat gluteenittomia. Siellä oli mainittu myös Knorrin muita gluteenittomia tuotteita.
Kannattaa käydä itse lukemassa eri tuotemerkkien sivuilta gluteenittomista tuotteista eikä uskoa kaikkea mitä joku näille sivuille kirjoittaa. - sa1rasta
Knorrin (ja kaikki muut liemit) jossa lukee "tärkkely" pakkauksella EI ole gluteenitomia, kokemuksia on.
Nuo tärkkelyt on yleensä tehty viljasta.
- meillä käytetään
Knorrin lihaliemivalmistetta.Gluteenittomana saa myös kana ja kasvisliemikuutioita Knorrilta.
- Toivopoika
Reformi lihaliemet , ja ovat gluteenittomia
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761632
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106842En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 131594
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo68536- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510