moi. eli täs on koodeja sims-peleihin pc:lle!
Sims2 Koodit:
(avaa ensin huijauslaatikko painamalla näppäimiä: ctrl, alt ja c. Sitten voit kirjoittaa huijauskoodit) ;D
Koodit:
rahaa 50 000 simelonia: motherlode
rahaa 1000 simelonia: kaching (tietääkseni)
Ns: hyvänolon koodi:D : move objects on
(saat koodin pois käytöstä kirjoittamalla: move objects off
saat esiin muita koodeja kirjoittamalla: help
Sims1:
Rahaa: rosebud
saat rahaa enemmän kirjoittamalla: rosebud;!;!;!;!;!;!
ns. Hyvänolon koodi: move_objects on
Koodeja, sims- peleihin. (pc)
Diiba_Daaba
6
319
Vastaukset
- MerkkiBoy
eli mitä järkee on laittaa??? tekisit mielummin jotku nettisivut, nii ei tarttis sims 2 palstalla, ku kerta kukaan ei ole kysynyt niitä...
- Iitusha
Kuule en mä ainakaan teinny ku vain 50 000 sim. rahakoodin, oon käyny ettimäs niitä ja mulle tieto oli ainakin hyödyllinen. : D
- sims2-fani!!!
se ei oo:alt ctrl c,vaan shift ctrl c!!!!!!
- vastaan väittäjä
Kuules nyt, Merkkiboy!!! Koko aika noita koodeja kysytään! Jos joku ei oo pelannu Simssii, se ei välttämättä tiedä koodeja!
- Iitusha
Kiitos koodeista, oli tarpeellisii. : D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131354Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2511289- 1051085
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1171010- 52636
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä142599- 52562
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368538Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52495- 71473