Mulla oli kissa ja koira ennen kun tapasin mieheni. Ne on olleet mulle henkireikä nuorempana ja pitänyt poissa huonoilta teiltä (olin ennen lemmikkejäni kova bilettämään ja tein todella huonoja valintoja...)
Kun tapasin tämän miehen, hän kyllä sanoi kissa- allergiastaan, mutta halusi kuitenkin tutustua minuun paremmin. Oireita ei tullutkaan seurusteluaikana, vaikka hän yöpyi useammankin yön luonani.
Vasta kun muutimme yhteen, alkoivat oireetkin. Talvella oireita ei ollut niin paljon, mutta edellis keväänä ja nyt oireet taas pahenevat, eetenkin öisin jolloin hengitys vinkuu ja yskittää. Sekin menee ohi ja loppuyö sekä seuraava päivä on ihan ok, kunnes taas on nukkumaan meno aika...
Itse epäilin että hänellä olisi myös siitepölyallergiaa eläin allergian lisäksi, ja jotenkin kroppa ei kestäisi molempia samaan aikaan... mutta tämä nyt on vain oma olettamus.
Viime keväänä hän kävi lääkärissä asiasta ja sai lääkkeitä ja astma piipun ( ei todettu astmaa kuitenkaan)
Nyt olen yrittänyt patistaa häntä uudestaan lääkäriin ja allergia testeihin, mutta aika vastahakoinen on.
Miten te olette tehneet tällaisessa tilanteessa, jossa puoliso on mahdollisesti allerginen lemmikillenne?
Otan asian tosissaan ja haluan että hän saisi apua oireisiinsa, koska se hengityyjsen vinkuminen ei todellakaan kuulosta mukavalta, enkä halua hänelle muodostuvan mitään keuhko ahtaumaa, mutta en todellakaan ole valmis kummastakaan eläimestäni luopumaan. En yksinkertaisesti luota siihen että ne saisivat hyvän elämän jonkun vieraan luona, pelottaa että ne laitettaisiin vain kiertoon tai pahimmassa tapauksessa jätettäisiin hoidotta... en vain pysty luopumaan näiden pelkojen takia...
Aviouolison eläinallergia...
crazycatwomannnnn
0
90
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124340MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822191Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5551711Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1001436Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671157Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331088Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt218971Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60903Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3878- 171874