Autopesut kotkassa

pesuavailleaaaeeaeae

Missä paras autopesu, näissä koneellisissa siis. Prismalla lie uusin kone?

20

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • realismia

      Karkkarissa jorma pesee peräaukkosi, ei sinulla edes autoa ole.

    • renki199000

      Citymarket, harjaton. Kysy taksareilta.

    • isompiparempi

      Miten citymarketin kone on parempi kuin esim prisman? Prismalla ainakin tuoreempi ja 3x isompi..?

      • kullinhuuhtoja122

        Citystä kun ostat pesukupongin, niin voi pesettää autosi vaikka keskellä yötä.
        Niin olen asian käsittänyt.


      • lolooool

        Miksi haluat pestä auton keskellä yötä? Taidat olla työtön juoppo.


      • omolla

        Mitä pesukoneen koko vaikuttaaa pesutulokseen ? Cityssä joskus hyviä pesutarjouksia, ja kone pesee hyvin.


      • pesukas

        Leikarilla on kai uusin kone, voi valita harjallisia tai harjattomia ohjelmia.


      • Loitsut199777
        lolooool kirjoitti:

        Miksi haluat pestä auton keskellä yötä? Taidat olla työtön juoppo.

        Olen pi-työtön, mutta teen joskus "talkoohommia". Arvaat varmasti, että pätäkkää löytyy.


      • pekko6522
        omolla kirjoitti:

        Mitä pesukoneen koko vaikuttaaa pesutulokseen ? Cityssä joskus hyviä pesutarjouksia, ja kone pesee hyvin.

        Cityn kone paras harjaton.


      • pesulle
        pesukas kirjoitti:

        Leikarilla on kai uusin kone, voi valita harjallisia tai harjattomia ohjelmia.

        Leikarin kone on ikivanha, mutta kyllä se hyvin silti pesee, varmasti paikkakunnan halvin.


      • pesukas
        pesulle kirjoitti:

        Leikarin kone on ikivanha, mutta kyllä se hyvin silti pesee, varmasti paikkakunnan halvin.

        Leikarille tuli uusi kone viime syksynä, aiemmin siellä ei konetta muutamaan vuoteen ollutkaan kun st1 lopetti.


      • Micrapaska

        Eiköhän pienempikin kelpaa sun pölynimurillesi.


      • aunekyllikki
        omolla kirjoitti:

        Mitä pesukoneen koko vaikuttaaa pesutulokseen ? Cityssä joskus hyviä pesutarjouksia, ja kone pesee hyvin.

        isompi tekee aina höpömpää.....nam.


      • Anonyymi
        pekko6522 kirjoitti:

        Cityn kone paras harjaton.

        Käsinpesu ja vahaus Kotkalaisessa huippupesulassa, syksyllä ja keväällä.
        Siinä välissä CM:n harjattomilla muutaman kerran.


    • aivan.paska

      Cityn kone vie maalitkin autosta!

      • Vanhus15

        Paska auto sulla. Osta parempi tai vie se vanha loota automaalaamoon. Saat sieltä apua tai tuomion. Jos mätä niin paloiksi vaan.


    • TSI199000

      Meille tuli vaimon kanssa kova riita viikonloppuyönä. Hyppäsin suutuspäissäni autoon, sanoin vaimolleni " nyt mulle riitti". Tunnin kuluttua palasin kotiin, pyytämään anteeksi. Pihalla seisoi puhdas, harjattomassa pesussa käynyt, Saksalainen, DSG-vaihteella varustettu musta auto.

      • korjaamokutsuu

        mikä on täysin paska


      • jokapäivähesaan
        korjaamokutsuu kirjoitti:

        mikä on täysin paska

        Oletko koskaan ajanut DSG:llä. Siihen kun lisätään ajonopeudensäädin, niin voi vain sanoa, että helpompaa liikkumistapaa ei ole olemassakaan.
        Mitään ei tarvitse tehdä, hieman ohjata kuitenkin.


      • automaattivaihteinendas

        Tavallaan Prisman kone on oma koneeni, olenhan omistajaosakas.
        Kun pesetän autoni, pesumaksu tavallaan siirtyy minulle/ minun etutilille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4223
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3824
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2631
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1615
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe