Virpiniemeen muutto harmittaa

Poku

Harmittaa. Luulimme pääsevämme hyvään paikkaan asumaan. Mitä sitä tyhjää! Pääsimme (jouduimme) asuntoalueelle jossa on aina tuulista ja kylmää. Palveluja ei ole mitään. Joka paikassa on koirien tai hevosten pas...kaa. Hölmöä hassutettiin!

11

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harminpaikkataas

      no voi että.

    • Elämäonvalintoja

      Ai jouduit? Kuka sinut sinne pakotti? Silmät auki ympärillensä katsoen se olisi valjennut sinulle.Vai kaveritko ne sitä sinulle suositteli?

    • pimpimpim

      Totta on että virpiniemessä tuulee aina ja paska haisee mutta onk o teillä auto

    • Likinäkönen

      Nasa suunnittelee sitä pysyvää yhdyskuntaa Marsiin 2030-luvulle. Olisko Puttaalta ehdokkaita?

    • tied

      Virpiniemi on Oulun seudun kylmin paikka ja se näkyy lämmityskustannuksissa. Kokenut tietää.

      • siet

        Ei palveluja mutta hevosia ja koiria piisaa. Tylsä paikka.


    • hoppo

      Golf ystäväkö suositteli, olisit ensin käynyt paikanpäällä ennen kuin tulit vuokralle asumaan.

    • käynyt

      Onhan siellä se Virpiniemen Syke. Kait sieltä jotain ruokaa saa ja kaljankin.

    • Hillankukkat

      Ettekö tienneet että merenrannalla tuulee?Teidän pitäisi hakeutua metsän keskelle,tai rämeikölle,sieltä voisi löytää jopa hilloja.

    • Eiharmita

      Höpö höpö! Itse asun Virpiniemessä ja sehän tässä parasta onkin, ettei ole ostari seinän takana ja narkkikset siellä pyörimässä. Upea luonto ympärillä ja todella rauhallista. Ainoa miinus siitä, että Ouluun yhdistymisen jälkeen koko alueen kehittäminen on pysähtynyt kuin seinään ja alueen infran rakentaminen on unohtunut aivan täysin. Olisi nyt aiheellista edes saada asfalttia ja katuvaloja muuallekin kuin hiihtoladuille ja hevosille ;)
      Hevosharrastajia täällä kyllä paapotaan ja heille on laitettu kaikki kohdilleen, muiden asioiden harrastajat ja paikalliset asukkaat on unohdettu aivan täysin. Käsittämätöntä ettei Oulun kaupunki ymmärrä tämän alueen todellisia voimavaroja.

    • Pskapaikka

      Sais raivata koko virpiniemen rantoineen lintujen pesintää silmällä pitäen, 2.vuotta riitti mulle, sitten laitoin torpan myyntiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8825
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2633
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2371
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1746
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe