Vaimoni nussi nuorta kundia inva.WC.ssä.

Malli165644570C

Menimme täydessä kauppakeskuksen kahviossa istumaan pöytään, jos istuskeli nuori kaveri. Kysyin, oliko pöytä varattu, ja kaveri ravisti päätään, ei siis ilmeisesti ollut.
" mitäs meinaat viikonloppuna tehdä, meetkö moottoripyörämssuille" kysäisin kaverilta. Ja vastaus oli " Vittu täs mitään, pitäs löytää muija viikonlopuks." Kaveri oli hiukan humalassa, ei pahasti, mutta sen verta, että huomasi.
"No mitäs sä muijalla " kysyin. " Vittu , no mitä niillä tehdään, panen tietysti."
"Vai niin... mietin hetken ja kysyin, että panisitko vaimoani " " Täh, totako. " Kaveri piristyi hetkessä ja sanoi " En oo ennen tota vuosimallia pannutkaan... ooks tosissas?"

Nyökkäsin, mutta vaimo ei näyttänyt oikein olevan mukana jutussa.
Hetken päästä kuitenkin menimme kolmisin invavessaan ja lukitsimme oven. Poika laski housut alas ja oli kaverilla komea meisseli. " Onks kumii vai panenko paljaall" kysyi poika kalu juhlakunnossa. " onks tää sit sulle ok. juttu et siis mä panen sun vaimoa," kysyi poitsu. Nyökkäsin ja varmistin, että ovi oli lukossa.

Muutamassa sekuntissa vaimoni oli jalat levällään, liekö nopeaan suostumiseen syynä tuo komeasti seisova työkalu. Tarttui pojan kullista ja veti mekon ylös ja stringit sivuun. Ja sinne upposi nuorisokyrpä, takaapäin , pöytää vasten . Vaimoltani tulee orgasmi kotioloissakin nopeasti, mutta nyt siihen ei kulunut sitäkään aikaa. Poika sen sijaan työnteli kymmenkunta minuttia ja sitten laski spermat sisään. Heruttelipa vielä minuutin sen jälkeenkin.

Kävelimme pois invavessasta, ei kukaan nähnyt. Kaveri moikkasi ja lähti omille teilleen. Autossa vaimoni sanoi, että olipa pikapano ja kyllä siltä tuli paljon, multa valuu vieläkin. Kotona mekon takamus oli märkä ja sitähän se oli.

8

5295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuskina

      Mun vaimo nai liftaripoikaa takapenkillä ja ajoin, että sellaista sattuu ihan oikeasti.

      • Poliisit

        Toi on liikenteen vaarantamista:D


      • Kuskina

        No ei oo, jos on turvavyöt kiinni !!!


    • Asiantuntijamies

      Vaimot ei nai muuta kuin strap-on dildolla tai nyrkillä.

      Pitäis vähän ymmärtää, että jos nai jotakuta, pitää olla kyrpä. Minua ei ole kukaan nainen nainut. Minä olen nainut niitä useaakin.

      • naivanainen

        Nainen nai tietysti pillulla. Voi se jollain muullakin, mutta yleensä pimperolla. Jos haluat puhua omalla tavallasi rajoittuneesti niin sen kun puhut, mutta et voi lähteä muita oikomaan.


    • Motoristit40v

      Otan osaa, tai siis olen iloinen puolestasi, miten vain tahdot:) Minun vaimoni oli yhden illan aikana festareilla kolmen pojan kanssa, tiedä olivatko edes tuota 16 vuotta ? Tuollaisia pika panoja kanssa, ei siinä paljoa kysytty muuta kun lähdemmekö teltalle ?

    • lämmittää
    • Oltiin matkailuautolla liikenteessä. Otettiin liftareita kyytiin. Jos kaverit oli kivoja pyydettiin niitä nussimaan vaimoa. Yksi saksalainen tyttökin innostui.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      2722
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1550
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe