Vaimoni nussi nuorta kundia inva.WC.ssä.

Malli165644570C

Menimme täydessä kauppakeskuksen kahviossa istumaan pöytään, jos istuskeli nuori kaveri. Kysyin, oliko pöytä varattu, ja kaveri ravisti päätään, ei siis ilmeisesti ollut.
" mitäs meinaat viikonloppuna tehdä, meetkö moottoripyörämssuille" kysäisin kaverilta. Ja vastaus oli " Vittu täs mitään, pitäs löytää muija viikonlopuks." Kaveri oli hiukan humalassa, ei pahasti, mutta sen verta, että huomasi.
"No mitäs sä muijalla " kysyin. " Vittu , no mitä niillä tehdään, panen tietysti."
"Vai niin... mietin hetken ja kysyin, että panisitko vaimoani " " Täh, totako. " Kaveri piristyi hetkessä ja sanoi " En oo ennen tota vuosimallia pannutkaan... ooks tosissas?"

Nyökkäsin, mutta vaimo ei näyttänyt oikein olevan mukana jutussa.
Hetken päästä kuitenkin menimme kolmisin invavessaan ja lukitsimme oven. Poika laski housut alas ja oli kaverilla komea meisseli. " Onks kumii vai panenko paljaall" kysyi poika kalu juhlakunnossa. " onks tää sit sulle ok. juttu et siis mä panen sun vaimoa," kysyi poitsu. Nyökkäsin ja varmistin, että ovi oli lukossa.

Muutamassa sekuntissa vaimoni oli jalat levällään, liekö nopeaan suostumiseen syynä tuo komeasti seisova työkalu. Tarttui pojan kullista ja veti mekon ylös ja stringit sivuun. Ja sinne upposi nuorisokyrpä, takaapäin , pöytää vasten . Vaimoltani tulee orgasmi kotioloissakin nopeasti, mutta nyt siihen ei kulunut sitäkään aikaa. Poika sen sijaan työnteli kymmenkunta minuttia ja sitten laski spermat sisään. Heruttelipa vielä minuutin sen jälkeenkin.

Kävelimme pois invavessasta, ei kukaan nähnyt. Kaveri moikkasi ja lähti omille teilleen. Autossa vaimoni sanoi, että olipa pikapano ja kyllä siltä tuli paljon, multa valuu vieläkin. Kotona mekon takamus oli märkä ja sitähän se oli.

8

5795

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuskina

Mun vaimo nai liftaripoikaa takapenkillä ja ajoin, että sellaista sattuu ihan oikeasti.

• Poliisit

Toi on liikenteen vaarantamista:D

• Kuskina

No ei oo, jos on turvavyöt kiinni !!!

• Asiantuntijamies

Vaimot ei nai muuta kuin strap-on dildolla tai nyrkillä.

Pitäis vähän ymmärtää, että jos nai jotakuta, pitää olla kyrpä. Minua ei ole kukaan nainen nainut. Minä olen nainut niitä useaakin.

• naivanainen

Nainen nai tietysti pillulla. Voi se jollain muullakin, mutta yleensä pimperolla. Jos haluat puhua omalla tavallasi rajoittuneesti niin sen kun puhut, mutta et voi lähteä muita oikomaan.

• Motoristit40v

Otan osaa, tai siis olen iloinen puolestasi, miten vain tahdot:) Minun vaimoni oli yhden illan aikana festareilla kolmen pojan kanssa, tiedä olivatko edes tuota 16 vuotta ? Tuollaisia pika panoja kanssa, ei siinä paljoa kysytty muuta kun lähdemmekö teltalle ?

• lämmittää
    • Oltiin matkailuautolla liikenteessä. Otettiin liftareita kyytiin. Jos kaverit oli kivoja pyydettiin niitä nussimaan vaimoa. Yksi saksalainen tyttökin innostui.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      29
      2428
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      131
      2369
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      14
      1831
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      14
      1642
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1277
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      106
      1234
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1212
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      93
      967
    9. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      134
      877
    10. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      19
      868
    Aihe