Vaihteleeko lihavuus

Läskimooses

Voiko kehon rasvapitoisuus vaihdella vuorokauden mukaan? Olen 176cm pitkä ja painan 74 kg eli en ole ylipainoinen, mutta olen silti tyytymätön vyötärön ja selän seutuuni. Joskus tosin aamuisin tuntuu, että olisin huomattavasti hoikemmassa kunnossa kuin illalla, jolloin olo on yleensä läskeimmillään. Onko siis kyse optisesta harhasta, valaistuksesta yms vai vaihteleeko kehonkoostumus samaan tapaan kuin pituus päivän mittaan? Kiitos vastauksista

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eivaihtele

      Ei kehon rasvapitoisuus voi vaihdella, mutta nesteen määrä kudoksessa voi. Jos turvottaa ja kroppa kerää nestettä, on ruokavaliossa tai suolistossa jotain vialla.

      • Läskimooses

        Mut ilmeneekö turvotus samankaltaisena kuin rasvakudos? Eli että kun kokeilee vaikka lavan päältä aamulla nipistämällä ja ei saa mitään sormiin, mut kun kokeilee illalla saa sormiin kamalan makkaran


      • eivaihtele
        Läskimooses kirjoitti:

        Mut ilmeneekö turvotus samankaltaisena kuin rasvakudos? Eli että kun kokeilee vaikka lavan päältä aamulla nipistämällä ja ei saa mitään sormiin, mut kun kokeilee illalla saa sormiin kamalan makkaran

        Voi hyvinkin ilmetä. Sama ilmiö kuin esim. silmäpusseissa.


    • vuodenloppuunmennessä

      Voi sun ongelmaa ite olen 173 aloitin 10pv sitten lukemasta 108kg mulla se on ongelma tavoite 90kg jossa yritän sen pitää.

      • Änucy

        Buhuu kun itkettää sun puolesta, sinuna olisin huomannu kasaantuvan läskin vähän aikasemmin


      • vuodenloppuunmennessä

        Voi teidän ongelmia 173cm edelleen kumma juttu muuten,mut painosta lähti jo 3kg=105kg alas tullaan 15kg tavoitteeseen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4613
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe