hki-vantaa bag drop tiski

ekareissu

vieläkö helsinki vantaalla on käytössä bag drop tiski, missä virkailija ottaa matkalaukut vastaan ja tägää ne oikealle lennolle??

13

1169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastaus_trollille

      On.

      • 2.vastaus

        Montakin


    • lkjy4

      Bag drop tiskillä virkailija ei tee laukuille mitään. Laukut pitää itse selvittää automaatilla ja liimata tarrat. Lähtöselvitys tiskillä virkailija tarroittaa laukut lentolipun mukaan.

      • jdciofjd

        Käsittääkseni saa itse päättää meneekö bag drop tiskille vai bag drop automaatille.automaatilla itse tägäät laukut ja sitten viet joko automaatille, johon jätät laukut tai sitten virkailijan huostaan...


      • otaleivätmukaasi

        Jatkossa matkustaja joutuu itse paiskomaan matkalaukkuaan ja repimään itse kahvat irti sekä potkimaan pyörät hajalle. Ennenhän sen teki Finnair asiakkaan puolesta, sittemmin firma jolle se ulkoistettiin. Hetken kun odotamme, matkustajia kehoitetaan koneessa irvistelemään toinen toisilleen sillä lentoemännät eivät ehdi sitä tehdä. Rollaattoreilla nimittäin ei ehdi koneen päästä päähän lennon aikana.


      • OtaAsioistaSelvää
        otaleivätmukaasi kirjoitti:

        Jatkossa matkustaja joutuu itse paiskomaan matkalaukkuaan ja repimään itse kahvat irti sekä potkimaan pyörät hajalle. Ennenhän sen teki Finnair asiakkaan puolesta, sittemmin firma jolle se ulkoistettiin. Hetken kun odotamme, matkustajia kehoitetaan koneessa irvistelemään toinen toisilleen sillä lentoemännät eivät ehdi sitä tehdä. Rollaattoreilla nimittäin ei ehdi koneen päästä päähän lennon aikana.

        Matkalaukkujen käsittelijät eivät ole Finnairin palkkalistoilla.


    • vilo

      menkää nyt ihan oikeasti hki ja sitten lentsikkaan.kyllä se laukku on minua seurannut aina.viime kerralla.3 viikkoa sitten.270 ihmistä odotti yhtä laukkua koneeseen melkein puolituntia,ja laukku tuli.näin ikkunasta.ja se oli minun laukku.

    • matkaaja8888

      ei muuta kuin laukku hihnalle.onnistuu.

    • Hyväämatkaa

      On bag drop -tiski. Itse kuukausi sitten olin tekemässä automaatilla check-inniä, kun henkilökunnasta nainen tuli kertomaan, ettei laukkuni itsepalvelusystemmillä ehkä ehtisi lennolle, jonka lähtöön oli alle tunti. Laukku sitten bag dropiin ja hyvin hoitui.

    • kärsimätönMatkustelija

      ideana on tehdä lähtöselvitys koneilla tai kotona. sitten voi viedä laukkunsa bag droppiin tai itsepalvelu bag droppiin. jos saavut kentälle myöhässä, saavat vielä ehkä laitettua koneeseen laukkusi, mutta ainoastaan jos lähtöselvitys on tehty. jännä miten porukka murisee koko ajan noist itsepalvelu hommista ku ei vaadi muuta kuin "ilmoittautua" lennolle kotona netissä, jos sitä ei oo vielä tehnyt niin voi käyttää niitä koneita. koneet ja itse laitettavat tarrathan on vaan jonojen ehkäisemiseksi kentällä. jos niit ei ois jonotkin olis aika pitkät. go finnair! musta ainakin koneet on hyvät ku ei tarttee enää kentälle tulla 4h -aiemmin odottelee !

    • 55445

      On tietenkin. Outo kysymys?

      • Voivoijavoi

        Jos matkustaisit enemmän, kysymyksessä ei olisi sinulle mitään outoa. :)


    • Uusivuosithaikuissa

      Nykyään, kun kaikki neuvotaan tekemään etukäteen netissä, tämä johtaa siihen, että kaikki sitten jonottaa netissä lähtöselvityksen tehtyään sinne bag dropeihin.
      Esimerkkinä lähtö Phuketista pari viikkoa sitten: hotellissamme ei netti toiminut, joten ei olisi pystynyt tekemään netissä lähtöselvitystä. Siispä kentällä olimme suurin piirtein ainoat, jotka teki koko selvityksen ja jätti laukut virkailijan tehdessä koko homman. Meidän tiskillä oli tuskin ketään muuta, kun ne noin 280 muuta koneeseen menevää jäi jonottamaan jättääkseen vain laukut! Me oltiin jo passintarkastuksessa, kun siellä vieläkin tidennäköisesti jonotettiin laukun jättöä.
      Eli ihan oikea asiakaspalvelu on tänään jo harvinaista ylellisyyttä ja näköjään lopun perin nopeampikin tapa edetä kuin se netti- ja itsepalvelu. Mieluummin maksan hiukan enemmän siitä lipusta kuin liimailen lappuja itse laukkuihin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      142
      6328
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3828
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1985
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1959
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      26
      1796
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1488
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1478
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe