lähellä on kylmäaseman femmalla saa jo kunnon maarär haitetltavaksi. Kannatta aina ostaa ettei jää kiinni bensavarkauksista.
Bensaa on aina hauksa impata silloin tällöin.
Meillä on mökillä vanha 2-tahtinen ruohonleikkuri, saisko sitä immppaamalla itelleen kuun olon??
En sa mistään huumeita viina enkä tuakkaa, mutta
Rastuvankuva
5
<50
Vastaukset 5
- 4s5y
Hommaa nainen.
- tttttttttaaa
imppaaminen ei tee hyvää aivoille. ehkä nyt ei kiinnosta mutta sitten kun olet vanhempi ja istut rullatuolissa etkä voi tehdä itse mitään ja lääkkeitä kaiken aikaa pitää syödä niin voit ajatella toisin jos ylipäätään ajatus enää siinä vaiheessa kulkee.
- hinttar
Mä imbbaab jogha bäivä benzaa ja mud aivod ei doibi edää ja isdun hoitokorissa älä lähäre semmoddeesee hommaa vitun apina
- DOUBBIINAAMAAN
doubbi doubbii doubbii do do DOUBBII!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901081
- 71607
Miten uimaportaat voivat maksaa 250 000 euroa?
Ei mitenkään, jokainen täysjärkinen sen tietää. Ei se ihme ettei verovarat riitä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2110587Rakas, ihana rakkain elämäni rakkaus
Minäkin tarvisin ne sanat sinulta. Tosin annat sen tunteen läsnäolollasi.. jos vain me vielä nähdään.. pelkään sitä maai34544Jussi kutsuisi eduskunnan koolle, jos joku pyytäisi
Eikös oppositio ole huudellut eduskuntaa koolle jo monta viikkoa? "– En ole saanut siihen liittyvää pyyntöä tai toivett93535- 74512
- 39491
Martinalle onnea
Kaunis Martina täyttää tänään 44 vuotta! Olkoon syntymäpäivä iloa ja onnea täynnä.214476Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki47458- 81445