Perään on jäänyt itkemään?
Vastaukset 100
- Anonyymi00001
No ei kukaan.
- Anonyymi00046
Tuleeko kukaan julkisesti itkemään perään? Vaikea näitä on todeta itse, siksi totean ettei kukaan?
- Anonyymi00002
Miten se onnistuu noin käytännössä? suppilo perään?
- Anonyymi00003
Jos mies on hurmaava, mutta pelkää sitoutua..
- Anonyymi00006
Just näin
- Anonyymi00066
"sitoutua" kuulostaakin jo aika pahalta. Naisten kanssa on vaikea vain olla ja nauttia kaikesta, enkä tarkoita pettämistä tms. Aina pitäisi sitoutua, luvata sitä ja tätä, naimisiin, lapsia, rakkaustunnustuksia. Vähempikin alkaa ahdistamaan.
- Anonyymi00067
Anonyymi00066 kirjoitti:
"sitoutua" kuulostaakin jo aika pahalta. Naisten kanssa on vaikea vain olla ja nauttia kaikesta, enkä tarkoita pettämistä tms. Aina pitäisi sitoutua, luvata sitä ja tätä, naimisiin, lapsia, rakkaustunnustuksia. Vähempikin alkaa ahdistamaan.
Sitoutuminen voi tarkoittaa kaikille jotain eriä. Itselle se on sitä, että sitoudutaan tutustumaan, luottamus on tärkeää. Mitään avioliittoa tms. en odota. Yhdessä katsotaan mille aletaan.
- Anonyymi00004
ei kai kukaan. j
- Anonyymi00033
Aivan varma?
- Anonyymi00005
Tuskin kukaan, kun kukaan ei edes ole kiinnostunut.
- Anonyymi00009
Juurikin tämä
- Anonyymi00007
Ehkä kaksi
- Anonyymi00008
Ketkä ne kaksi on.
- Anonyymi00018
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ketkä ne kaksi on.
Haloo. Ei kuulu sulle
- Anonyymi00010
En ole sydänten murskaaja, joten ei . Minulta jää ihmiseen kaunis jälki.
- Anonyymi00011
En tiedä onko jäänyt, mutta kaksi naista olen saanut todistettavasti itkemään. Ei sovittu yhteen.
- Anonyymi00012
Vedätetty on monet kerrat. Eli kiusanteon kohteeksi ollut oikein sopiva!
- Anonyymi00013
Ja kun kyseistä toimintaa on moni tehnyt niin jokin vika itsessä on.
- Anonyymi00014
Tuo on kummallista, jotkut oikein julkisesti kehuvat olevansa huonoja ihmisiä. Ettekö tajua, tavalliset ihmiset säälivät juuri teitä kun joudutte tuollaista asioita tekemään, mutta pitää olla jo vähä-älyinen että lähtee kehumaan itseään tuollaisilla asioilla.
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tuo on kummallista, jotkut oikein julkisesti kehuvat olevansa huonoja ihmisiä. Ettekö tajua, tavalliset ihmiset säälivät juuri teitä kun joudutte tuollaista asioita tekemään, mutta pitää olla jo vähä-älyinen että lähtee kehumaan itseään tuollaisilla asioilla.
Joku kiusaaja tuokin, ei varmaan edes aidisti saanut ketään itkemään. Ei siinä ole mitään iloittavaa.
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ja kun kyseistä toimintaa on moni tehnyt niin jokin vika itsessä on.
Liiallinen kiltteys saa tietyt ihmiset käyttäytymään törkeästi. Se on jännä, jos ihminen ei puolustaudu, joistain tulee hirviöitä ja eläimiä, "heikompaansa"kohtaan.
- Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
Liiallinen kiltteys saa tietyt ihmiset käyttäytymään törkeästi. Se on jännä, jos ihminen ei puolustaudu, joistain tulee hirviöitä ja eläimiä, "heikompaansa"kohtaan.
Usein nämä ”törkeät” ihmiset kuvittelevat itsestään aivan liikoja. Kun tosipaikka tulee, lentävät sitten kun leppäkeihäs.
- Anonyymi00024
Anonyymi00017 kirjoitti:
ihme retostelua, ei ne niin kummosia lopulta ole vihoineen
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Tarkoitin vaan sitä, että pahin heikkous ihmisissä on aliarvioida toisia ihmisiä.
- Anonyymi00051
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tässä kohtaa täytyis nyt vähän miettiä.
Ekaks ett miks joku ”alentaa” itseänsä jo valmiiksi ja sitten sitä ett heti perään tulee nuo ilkkujat.
Pitäis herättää kysymyksiä. Todennäköisesti trollit asialla. Kukaan terve ihminen ei mätki itteensä vapaaehtoisesti turpaan tämän tästä ja saa heti peräänsä haukkujajoukon.
Trollella tuo trollaamisen kaava näyttää menevän just noin. Eli aina kun joku trollaa jo valmiiksi itseään niin hälytyskellot pitäis soida.
Mut sitä vois joku psykologiaa lukenut selventää ett miksi sillä trollilla on tuo tarve muiden polkemiseen? Mikä menny pieleen elämässä ja minkälaisia psyykkisiä sairauksia mahtaa olla taustalla.. - Anonyymi00057
Anonyymi00021 kirjoitti:
Usein nämä ”törkeät” ihmiset kuvittelevat itsestään aivan liikoja. Kun tosipaikka tulee, lentävät sitten kun leppäkeihäs.
Nää on niitä jotka heti alussa potkitaan armeijan harmaista ulos. Kiusaajatyypit jotka vaan liian tyhmiä mistään mitään tietämään ja ovat muuten vakkariporukkaa suomi24 ikävällä ja erityisesti naisia trollaamassa.
Helppo kohde kun nainen ei tuu nostamaan rinnuksista seinälle ja vetele korville. - Anonyymi00058
Anonyymi00051 kirjoitti:
Tässä kohtaa täytyis nyt vähän miettiä.
Ekaks ett miks joku ”alentaa” itseänsä jo valmiiksi ja sitten sitä ett heti perään tulee nuo ilkkujat.
Pitäis herättää kysymyksiä. Todennäköisesti trollit asialla. Kukaan terve ihminen ei mätki itteensä vapaaehtoisesti turpaan tämän tästä ja saa heti peräänsä haukkujajoukon.
Trollella tuo trollaamisen kaava näyttää menevän just noin. Eli aina kun joku trollaa jo valmiiksi itseään niin hälytyskellot pitäis soida.
Mut sitä vois joku psykologiaa lukenut selventää ett miksi sillä trollilla on tuo tarve muiden polkemiseen? Mikä menny pieleen elämässä ja minkälaisia psyykkisiä sairauksia mahtaa olla taustalla..Helppohan se on anonyyminä kommentoida täällä jokainen voi olla just niin epätäydellinen tai täydellinen kuin haluaa olla. Tajuatko edes itse miten älytön oma kommenttisi on.
- Anonyymi00060
Anonyymi00024 kirjoitti:
Kyllä siellä trollin päässä on ongelmia se on selvää. Ei ole normaalia touhua ja jos ei sitä itse tajua niin älykkyys on melko matalalla.
Psyykkisesti terveellä ja normi älykkäällä ei ole mitään tarvetta sellaseen touhuun koska se on vaan niin typerää eli vois ihan itseltään kysyä miksi hitossa sitä pitää harrastaa?
Mitä siitä saa tunteeko olevansa jotain enemmän kun trollaa? Joku psykologi osais kertoo päässä olevat ongelmat aika pian. Sehän on jotain pätemistä ja päteminen tapahtuu sen trolliporukan kesken ja kaikilla samat ongelmat.
Muutoin elämä voi olla ankeeta koulu ei suju ja ehkä perheessä muutakin vialla vanhemmat alkoholisteja tai käyttää huumeita. Hälytysmerkki on jo se ettei tajua tossa touhussa olevan mitään pielessä.
Vankilassa pyörii samanlaisia jotka ei oo sieltä penaalin terävimmästä päästä ja kaikkee typerää on tehty ja lopuks nääkin palstatrollit saattaa päätyä sinne kiven sisään. - Anonyymi00069UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Joku kiusaaja tuokin, ei varmaan edes aidisti saanut ketään itkemään. Ei siinä ole mitään iloittavaa.
No tämäpä just. Kuulostaa ihan sairaan katkeralta mieheltä joka sitte kehittelee jonku vedätysjutun kun ei oikeesti oo kukaan nainen ees kiinnostunu siitä.
Säälittävä on ei voi muuta sanoo mut ei oo kyllä ihmekään jos ei naiset kiinnostu.
- Anonyymi00015
No mä ainaki ku käveli sämpylät kainalossa niin vähä hittas ja hurttaa syämmeen...
- Anonyymi00025
Kenelle teki sämpylät vai vetelikö omiin nassukoihin
- Anonyymi00019
EI KUKAAN
- Anonyymi00020
Ei voi tietää.
- Anonyymi00022
Pahan nyt nakkasit. Ei voi näin äkkiä muistaa kaikkea.
- Anonyymi00023
Vastaus Nolla!
- Anonyymi00027
En usko olevani niin ihmeellinen että joku olisi jäänyt itkemään perääni.
- Anonyymi00028
noh jospa ny pysyn laskuissa yhtään mukana niin lapsuudessa pari äijää ja pari muijaa eli mitä siitä tulee kuus no si teini vaihe puhutaan kymmenistä ukoista si aikuiselämässä yks ruikkuu viäki
- Anonyymi00029
Ei kukaan, mutta naurettu on että .......
- Anonyymi00030
Yleinen naurun aihe ollut.
- Anonyymi00061
Olipa taas typerä viesti trollilta.
- Anonyymi00031
En ole laskenu. mä meen ni meen. mitä se niille kuuluu sit enää
- Anonyymi00034
Olen jättänyt taakseni särkyneitten sydänten hautausmaan,että sitä pitääkin olla typerä.Vanhemmiten iskee omantunnon tuskat päälle.
- Anonyymi00035
Se on julmaa, miksi ei voi suoraa ja heti kättelyssä sanoa naiselle/naisille, että ei halua mitään vakavaa vaan antaa toisten ihastua. Ihme peliä.
- Anonyymi00036
Tuskin kukaan. Olen enemmän sellainen pelle, joka naurattaa ja tekee tyhmiä juttuja.
- Anonyymi00038
Sellaisten perään just moni jää kaipaamaan.
- Anonyymi00048
Se juuri voi särkeä sydämen. Toinen jatkaa pelleilyään ja naurattamista, vaikka itsellä on suru puserossa. Se kovettaa ja katkeroittaa.
- Anonyymi00062
Anonyymi00038 kirjoitti:
Palstalla hilluvat ei oo kyllä kenenkään suosiossa. Pellestä ei tuu koskaan miestä ja se iso miinus naisen saamisessa muuten.
- Anonyymi00072UUSI
Anonyymi00062 kirjoitti:
Palstalla hilluvat ei oo kyllä kenenkään suosiossa. Pellestä ei tuu koskaan miestä ja se iso miinus naisen saamisessa muuten.
Näinpä se menee. En muuten olisi täällä.
- Anonyymi00075UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Ai jää vai, en minä ainakaan! Enemmän pelkäsin häntä, koska en tunne häntä juuri ollenkaan!
- Anonyymi00037
ei muhun oo kukaan ihastunut
- Anonyymi00039
muutamakin metrinen pee nis parhaimpia mitä mä olen nähny ja he aina minusta niin innostu!
- Anonyymi00040
Minä olen semmoinen, että kovin moni ei edes tiedä että minua on olemassakaan. Oikeastaan tykkään olla tämmöinen, mutta olisi kivaa jos olisin yhdelle naiselle olemassa. Puhuisimme ja pussaisimme ja olisimme aina yhdessä. Mieheltä.
- Anonyymi00041
En usko että yksikään mies on itkenyt perääni mutta pahaa oloa olen varmasti viime vuosina muutamalle miehelle aiheuttanut, yhdelle enemmänkin.
- Anonyymi00042
Puhumalla asiat selviää
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Puhumalla asiat selviää
Niinpä. Siis puhukaa!
- Anonyymi00055
Anonyymi00042 kirjoitti:
Puhumalla asiat selviää
olen myöhemmin yrittänyt puhua asiat selviksi, ymmärtääkseni olen siinä aika hyvin onnistunutkin.
- Anonyymi00076UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Niinpä. Siis puhukaa!
En minä koe tarvetta puhua muiden kuin 70v miesten kanssa ystävän löytääkseni!
- Anonyymi00044
En tarkoituksella ole jättänyt itkemään, mutta pari kertaa olen kuullut /nähnyt, että mies on itkenyt takiani julkisesti. Ekalla kertaa, kun hän oli jättänyt minut, mutta näki myöhemmin minut toisen kanssa, hajoitti kuulemma paikkoja sen näyn takia. Toisella kertaa kun olin kertonut meneväni naimisiin (emme olleet seurustelleet). Kun lähdin baarista, näin ulkoa ikkunasta, että mies alkoi itkeä. Surullista.
- Anonyymi00071UUSI
Mulla vähän samankaltaisia tarinoita. Se on kurjaa, koska ei mulla ole mitään mielenkiintoa olla mikään sydäntensärkijä. Viimeisin tapaus oli juhannuksena.😕
- Anonyymi00097UUSI
Anonyymi00071 kirjoitti:
Mulla vähän samankaltaisia tarinoita. Se on kurjaa, koska ei mulla ole mitään mielenkiintoa olla mikään sydäntensärkijä. Viimeisin tapaus oli juhannuksena.😕
No enpä minäkään. Minulla näistä on onneksi aikaa, jälkimmäinen tapahtui 90- luvun lopulla, olen edelleen naimisissa saman kanssa. En usko että sen jälkeen kukaan on itkenyt takiani.
- Anonyymi00099UUSI
Anonyymi00097 kirjoitti:
No enpä minäkään. Minulla näistä on onneksi aikaa, jälkimmäinen tapahtui 90- luvun lopulla, olen edelleen naimisissa saman kanssa. En usko että sen jälkeen kukaan on itkenyt takiani.
Oletko itse itkenyt miehen perään?
- Anonyymi00100UUSI
Anonyymi00099 kirjoitti:
Oletko itse itkenyt miehen perään?
Olen itkenyt tilanteen tai miehen takia, mutten en miehen perään enää sen jälkeen kun itkin erään lähisukulaisen perään. Kun ihminen on lähtenyt, en enää itke. Hän on silloin tehnyt valintansa ja ymmärrän viestinsä, että on aika siirtyä eteenpäin elämässä.
- Anonyymi00045
Ei kai itkemään koskaan selvittämättä. Muutama suuttunut, ei kyllä kauhean rakentavaa sellainen, surustahan sekin kertoo. n
- Anonyymi00047
Osastolla siis nauratte hänelle? Hän ei sentään siellä ole.
- Anonyymi00049
Hullut narkit vähän ihastuneita.
- Anonyymi00050
En usko, että on jääneet. Siihen on olleet hyvät syyt erota ja ihastuneiita olen kohdellut hyvin ja SELKEÄSTI?
Takiani on varmastikin joku joskus kyyneleitäkin vuodattanut, mutta minä varmasti enemmän miesten takia.
Epäselvyys on kidutusta ja ihastuksen katsominen toisen kanssa. - Anonyymi00052
En usko, että kukaan. En ole perään kysellyt. Mutta joidenkin kanssa olen yhteyttä pitänyt eron jälkeen eikä katkeruutta ole ollut.
- Anonyymi00053
Yritän pitää huolen, että miehille jää minusta kaunis ja mukava muisto. En itsekään itke kenenkään perään. Jos joku lähtee, muuta tulee tilalle, jossain vaiheessa.
- Anonyymi00054
Voisin varmuudella sanoa ettei kukaan. Tietty porukka tehnyt vuosia pilaa. Että kiitoksia vain
- Anonyymi00056
Voisin melkeinpä luvata että hän ei ole kiinnostunut teistä vaikka huomiota haluatte.
- Anonyymi00059
en tiedä, mutta niin... ainakin jos yrittää tehdä hyvää..... musiikki lewvyltä:
Guns'n'Roses; One In A Million. - Anonyymi00063
Sanoo porukka joka on psykiatrisella osastolla 24/7 Näkee selvästi että voitte huonosti. Mitä hän on teille tehnyt?
- Anonyymi00064
Voisi ajatella psykologisesta kannalta. Nämä ihmiset eivät voi hyväksyä sitä, mitä luoja on tälle henkilölle antanut, enemmän kuin heille ja miksi he ovat siellä osastolla ja kiusattu loistaa elämässään. Tarkoitus on puhtaasti yrittää vaikuttaa siten että saataisiin ainakin vähemmän mielekkääksi kiusatun elämää. Vaikka he olisivat kuinka sairaita tahansa, heillä voi silti olla jollain tavalla hankittua rahaa ja rahaa he käyttävät ulkoisille kiusaajille, jotka ovat kohdetta fyysisesti lähempänä ja vaikuttavuus kiusantekoon on suurempi.
- Anonyymi00065
niin nooh pomppimisjuttu, sellainen teipeilä vaikka ympärille itseä, voi popmppia... ja törmätä ja pompata..
- Anonyymi00068
joku niin patja pomppimis ideakiin niin patja itselle ympäeillw, pehmnentää törmäykiä..
- Anonyymi00070UUSI
Minähän se menneitä olen itkenyt.
- Anonyymi00077UUSI
Minä en ole itkenyt menneitä, koska ei ole ollut mitään tarvetta itkeä kenenkään perään!
- Anonyymi00073UUSI
Minä olen se joka aina jää hieman entistä tyhjempänä. ja nämä menevät menojaan saatuaan tarpeekseen, kun alkavat nähdä taas siltä ensisokaistumiseltaan. Ei se minun vikani ole, en peittele mitenkään ominaislaatuani. Katsovat viileästi juuri sitä samaa kaikkea mikä minussa niin viehätti alunperin. Tämä kuvio on käynyt kovinkin tutuksi, että jään sivuun.
- Anonyymi00078UUSI
Ei kukaan josta olisin kiinnostunut. Ei ole minun ongelmani.
- Anonyymi00079UUSI
Mitä ihmettä teet sillä tiedolla?
- Anonyymi00080UUSI
Mie itken tulevii perii.
- Anonyymi00081UUSI
Ei kukaan, nauramaan ovat jääneet. 😐
- Anonyymi00082UUSI
Ei kai yksikään minun tietääkseni ainakaan eivät ole silti välttämättä toista koskaan tilalle halunnu kysymyksenä uteliaisuudesta kuinka vaihdat parhaan parempaan mä en taas ole edes yrittäny olla paras miksi että ei tarvitse muhun tyytyä en ole täydellinen en ole siihen pyrkiny olen pyrkiny käytökseltäni olemaan niin virheetön kuin vain mahdollista on mulla jopa yksi lapsi joka ei ole koskaan toivonu isiän ja äidin palaavan yhteen miksi ymmärsi kun isi sanoi ettei se ole mahdollista miksi narsistille kun on hyödytöntä antaa edes toista mahdollisuutta jostain syystä eivät opi virheistään jos ei se satu henkilökohtaisesti vaikempi homma useimmiten narsistilla ei ole minkäänlaisia tunteita poitsu ei taas sillai halunnu isin ja äitin yhteen paluuta vaikka tiesi että ajatuksena ei ole täysin mahdoton olis toki isälleen halunnu yhdessä välissä mu sanoin itse että se on asia joka täytyy keskustella äidin kanssa jos isälle haluat tulla pojalla kun usein on huoli äidistään jos tällä on edes välittävä äiti olettaisin että tyttären ollessa teini-iässä on äidin ja tytön välillä yhteenotto melko todennäköinen jos tällä on rakastava isä mustasukkaisuuteen taipuvaisilla ainakin monesti niin äiti kuin tytär saattavat kokea että joutuvat kilpailemaan keskenään tytär isänsä huomiosta ja äiti miehensä huomiosta sama asetelma monesti toisin päin poikien kohdalla monesti suosittelen siinä kohti taas katsomaan peiliin kuinka itse kohtelee puolisoaan lapsen ollessa poeni taas aikuisen tulee ymmärtää/tajuta että koska lapsi ei pysty pitämään itsestään huolta menee lapsi aikuisen edelle
- Anonyymi00083UUSI
Epäilen että itkupotkuraivarit vois monella olla.
- Anonyymi00084UUSI
Ei aikuiset ihmiset itke. Ovat jo tottuneet käsittelemään pettymyksiä.
- Anonyymi00085UUSI
Yritin kuunnella mut ei kuulunut mitään. 😳
- Anonyymi00086UUSI
Minä ainakin kaipailen yhtä, mutta kun on aikamoinen kotihiiri, tuu välillä ulos sieltä pimennyverhojen takaa. Kehtaa ihan ovikelloakaan rimpautella.💛💛💛
- Anonyymi00089UUSI
Mulla on niin viihtyisä koti. ;) Olet <3
- Anonyymi00091UUSI
Anonyymi00089 kirjoitti:
Mulla on niin viihtyisä koti. ;) Olet <3
Niin oot säkin <3, m>n
- Anonyymi00087UUSI
Ei varmaankaan kukaan.
- Anonyymi00088UUSI
Voi kuule.
- Anonyymi00092UUSI
On siellä menneisyydessä varmaan yks ihana mies joka jäänyt kaipaamaan joksikin aikaa.
Yksi toinen hullu kävi ovea hakkaamassa, taisi ehkä ottaa itsetunnon päälle sillä kun minä ylipainoinen nainen kehtasin hänet jättää. - Anonyymi00093UUSI
Varmaan ainakin se yks joka oli syöny kymmenen vuotta pelkkää döneriä.
- Anonyymi00094UUSI
:D
- Anonyymi00095UUSI
Zero nana zip 0/0
- Anonyymi00102UUSI
Nana on mummo suomeksi.
- Anonyymi00096UUSI
tyhmä niin johooh coveret operations..
https://en.wikipedia.org/wiki/Covert_operation - Anonyymi00098UUSI
En tiedä.
- Anonyymi00101UUSI
Vain yksi mies, tietääkseni. Se oli tosin hänen valintansa, koska jätti minut.
- Anonyymi00103UUSI
Ei kukaan.
En ole kenenkään ex-rakas. Ja miehet kaipaavat vain eksiä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171412
- 100850
- 91743
- 57738
Miten uimaportaat voivat maksaa 250 000 euroa?
Ei mitenkään, jokainen täysjärkinen sen tietää. Ei se ihme ettei verovarat riitä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2123736Jussi kutsuisi eduskunnan koolle, jos joku pyytäisi
Eikös oppositio ole huudellut eduskuntaa koolle jo monta viikkoa? "– En ole saanut siihen liittyvää pyyntöä tai toivett114706Rakas, ihana rakkain elämäni rakkaus
Minäkin tarvisin ne sanat sinulta. Tosin annat sen tunteen läsnäolollasi.. jos vain me vielä nähdään.. pelkään sitä maai36663- 77590
Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki49550Martinalle onnea
Kaunis Martina täyttää tänään 44 vuotta! Olkoon syntymäpäivä iloa ja onnea täynnä.215529