Onko jotain, mitä hänen olisi hyvä tietää?
Vastaukset 131
- Anonyymi00001
Paljonkin, mutta ei niitäkään tänne kerrota.
- Anonyymi00002
Yllättävän paljon olet kuitenkin kertonut
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ja sinä tiedät minun kertomiset mistä?
- Anonyymi00011
Anonyymi00002 kirjoitti:
Et sinä tiedä kuka täällä kirjoittaa, kenestä ja kenelle.
- Anonyymi00018
Anonyymi00002 kirjoitti:
Yllättävän hyvin tiesit, kuka tuon kirjoitti, vaikkei mitään tunnuksia ollut. Sehän kertoo vain yhdestä asiasta.
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Yllättävän hyvin tiesit, kuka tuon kirjoitti, vaikkei mitään tunnuksia ollut. Sehän kertoo vain yhdestä asiasta.
❤️❤️❤️
- Anonyymi00031
Anonyymi00021 kirjoitti:
❤️❤️❤️
Kertoo siitä, että mielikuvitus laukkaa, ei mistään muusta.
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Kertoo siitä, että mielikuvitus laukkaa, ei mistään muusta.
Äläpä yritä. Ei laukkaa.
- Anonyymi00048
Anonyymi00032 kirjoitti:
Äläpä yritä. Ei laukkaa.
Selkeästi laukkaa.
Sivusta - Anonyymi00050
Anonyymi00048 kirjoitti:
Selkeästi laukkaa.
SivustaEi edelleenkään laukkaa.
- Anonyymi00053
Anonyymi00050 kirjoitti:
Ei edelleenkään laukkaa.
Ja muiden asioiden lisäksi voisin kertoa tämän hetkisestä terveydentilastani, ravinnonsaannista ja sen sellaisista, mutta tulkoon sitten muiden asioiden yhteydessä esille sekin puoli. Ei mene enää kauaa. Muutama päivä ehkä vielä, jos niitäkään. Sit loppuu.
- Anonyymi00115
Anonyymi00018 kirjoitti:
Yllättävän sekaisin olette porukka täällä ikävä palstalla. Vastaavaa hullulandiaa ei muualla ole.
- Anonyymi00126
Anonyymi00048 kirjoitti:
Selkeästi laukkaa.
SivustaNo etten sanois, guben feikkivuoropuheluissa nutaavat ali-henkilöt. T naiselta
- Anonyymi00004
Suojelen ajatuksin ja halauksin 🫂
- Anonyymi00005
Kyllä se tietää kun kysyn että keneenköhän se muuan on tullu 🤣
- Anonyymi00006
Että en ole jättämässä kumppaniani koskaan enkä pahoittamassa hänen mieltään. Enkä halua myöskään, että hän jättää kumppaniaan tai pahoittaa tämän mielen. Nämä ovat ne lähtökohdat, jos jotain meille joskus tulisi. Ystävyyttä toivon eniten. Tällä logiikalla olen toiminut ja käyttäytynyt häntä kohtaan. Se on silti tuntunut pahoittavan mieliä toisessa päässä. Siitä olen tosi pahoillani.
Naiselta- Anonyymi00060
Minkä tähden roikut siinä jos ei kiinnosta, ystäviä saat muualtakin.
- Anonyymi00125
Anonyymi00060 kirjoitti:
Minkä tähden roikut siinä jos ei kiinnosta, ystäviä saat muualtakin.
Onko tämä naista esittävälle spedelle uliseminen toiminut hyvin terapeuttisena elementtinä?
- Anonyymi00007
Mä olen vähän laiska/tehokas diskuteerauksessa.
Kysy juoru-ukoilta ja juoruakoilta, käännä kaikki toisinpäin ja ota tuloksesta neliöjuuri, niin ollaan lähellä totuuden mediaania. - Anonyymi00009
eli on hyvä tietää että kisan päiviä eli Jouyni joutava , montako perunaa syöt päivässä sinä J. Joutava, ohko rahaa 2 perunaa vai 1?
- Anonyymi00010
luulo ei ole tiedon väärti,mk , luulet tietäväsi jotain kuin joku sammakko..
- Anonyymi00013
, 🤔 whaat 😂?
- Anonyymi00015
Luultavasti sananlaskusi sopii sinuun itseesi paremmin kuin kehenkään muuhun.
Yleisesti, uskon asianosaisen omasta (en muiden) suusta tulleisiin sanoihin ja itse näkemääni. Sitä voi sitten itse kukin miettiä, mitä on missäkin yhteydessä suustaan päästänyt 😉
Liittyy tai on liittymättä.
- Anonyymi00012
Teen rikoksia. m
- Anonyymi00014
Aha. Minkälaisia?
- Anonyymi00047
Esiinnyt toisena.
- Anonyymi00123
Anonyymi00047 kirjoitti:
Esiinnyt toisena.
Joko olet kiusannut poliisia tällä guben kuriositeetilla innokkaasti yksärinkertainen? Ole hetkeksi työllistävä vaikutus ns
- Anonyymi00124
Anonyymi00123 kirjoitti:
Joko olet kiusannut poliisia tällä guben kuriositeetilla innokkaasti yksärinkertainen? Ole hetkeksi työllistävä vaikutus ns
Asiasanat identiteettivarkaus internetpäällekarkaus jne voi mikä ilon päivä niille taas
- Anonyymi00127
Anonyymi00124 kirjoitti:
Asiasanat identiteettivarkaus internetpäällekarkaus jne voi mikä ilon päivä niille taas
Tukarin ymmärrys infran tavasta toimia on liikuttavan kaikkivoipainen ja yksioikoinen joskus myös viranomaispuolella. Aika psykedeelistä
- Anonyymi00016
Kerroin jo. Se riittää..... Kunnioitan hänen läheisiään ja omaisiaan. He ovat minua tärkeämpiä!!!!!
- Anonyymi00020
Että haluaisin olla hänen.
- Anonyymi00022
Että minä olen syntinen kuten kaikki muutkin, ja ansaitsisin joutua helvettiin, mutta kiitos Jumalalle, Jeesus kärsi ja kuoli puolestani ja nousi kuolleista. Minussa itsessäni ei ole mitään hyvää.
Luukas 23:39-41
'Niin toinen pahantekijöistä, jotka siinä riippuivat, herjasi häntä: "Etkö sinä ole Kristus? Auta itseäsi ja meitä." Mutta toinen vastasi ja nuhteli häntä sanoen: "Etkö sinä edes pelkää Jumalaa, sinä, joka olet saman rangaistuksen alainen? Me tosin kärsimme oikeuden mukaan, sillä me saamme, mitä meidän tekomme ansaitsevat; mutta tämä ei ole mitään pahaa tehnyt." '
Jeesuksen pelko on Jumalan pelkoa. Mutta ryövärin tavoin voisin todeta, että minun kuuluisi roikkua verisenä ja häväistynä ristillä. Maailma yrittää valehdella, että ihmiset ovat hyviä ja kelvollisia. Emme me ole. Olemme paholaisia ja kaikki olleet paholaisen työtovereita pahuudessa.- Anonyymi00049
Amen! Praise the Lord!
- Anonyymi00061
Loppu meni pieleen:
emme me ole paholaisia, vaan ihmisiä, jotka on luotu Jumalan kuviksi, hyviksi ja kauniiksi. Syntiinlankeemus tuli väliin, mutta kun otamme Kristuksen sydämeemme, Jumala näkee meidät jälleen puhtaina ja synnittöminä ja saamme aina olla Jumalan kanssa, myös iäisessä ilossa taivaassa. - Anonyymi00076
Anonyymi00061 kirjoitti:
Loppu meni pieleen:
emme me ole paholaisia, vaan ihmisiä, jotka on luotu Jumalan kuviksi, hyviksi ja kauniiksi. Syntiinlankeemus tuli väliin, mutta kun otamme Kristuksen sydämeemme, Jumala näkee meidät jälleen puhtaina ja synnittöminä ja saamme aina olla Jumalan kanssa, myös iäisessä ilossa taivaassa.Efesolaiskirje 2:1-10 FB38
[1] Ja Jumala on eläviksi tehnyt teidät, jotka olitte kuolleet rikoksiinne ja synteihinne, [2] joissa te ennen vaelsitte tämän maailman menon mukaan, ilmavallan hallitsijan, sen hengen hallitsijan, mukaan, joka nyt tekee työtään tottelemattomuuden lapsissa, [3] joiden joukossa mekin kaikki ennen vaelsimme lihamme himoissa, noudattaen lihan ja ajatusten mielitekoja, ja olimme luonnostamme vihan lapsia niinkuin muutkin; [4] mutta Jumala, joka on laupeudesta rikas, suuren rakkautensa tähden, jolla hän on meitä rakastanut, [5] on tehnyt meidät, jotka olimme kuolleet rikoksiimme, eläviksi Kristuksen kanssa — armosta te olette pelastetut — [6] ja yhdessä hänen kanssaan herättänyt ja yhdessä hänen kanssaan asettanut meidät taivaallisiin Kristuksessa Jeesuksessa, [7] osoittaakseen tulevina maailmanaikoina armonsa ylenpalttista runsautta, hyvyydessään meitä kohtaan Kristuksessa Jeesuksessa. [8] Sillä armosta te olette pelastetut uskon kautta, ette itsenne kautta — se on Jumalan lahja — [9] ette tekojen kautta, ettei kukaan kerskaisi. [10] Sillä me olemme hänen tekonsa, luodut Kristuksessa Jeesuksessa hyviä töitä varten, jotka Jumala on edeltäpäin valmistanut, että me niissä vaeltaisimme.
Vihaan sitä mitä olen ollut. Vihaan että se on vielä läsnä minussa.
- Anonyymi00023
niin kun jotekin.. auttaa harassarteitakin..niinaivavn..jokuj duena_+++
lapsi on ainaluuserfuidenienmerkkinaiselle.. - Anonyymi00024
ajan yli :)
- Anonyymi00026
Taasko? Kuinka monesti ajattelit ajaa yli?
- Anonyymi00114
no musta ei varmaan ole enään mitään jälelläkään tässä kohtaa :)
- Anonyymi00025
Etten ole ollut parisuhteessa enkä ihastunut molemminpuolisesti. Siltikin olen kykenevä rakastamaan ja sitoutumaan.
- Anonyymi00027
niin olin hänelle miehelle vähän kuin pikkusisko. meiltä puuttuisi se jokin. minä olen silti aina häneen vähän rakastunut. sivusta
- Anonyymi00028
Ja nyt niin on käynyt?
Kaikille sitä ei suoda koko elämän aikana 😊
Ja tottakai olet kykenevä sitoutumaan ja varmasti valmiimpi rakastamaan, kun moni muu, koska olet varmasti asioita ehtinyt miettimään. - Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
niin olin hänelle miehelle vähän kuin pikkusisko. meiltä puuttuisi se jokin. minä olen silti aina häneen vähän rakastunut. sivusta
Ei stna 🙄
- Anonyymi00033
Anonyymi00027 kirjoitti:
Ja hän luotti sinuun?
- Anonyymi00120
Anonyymi00029 kirjoitti:
Ei stna 🙄
Viehättääkö palstasedän in tiiät kyllä mikä sestinen teksti sinua kun kerran takerruit siihen? Muuta sulta tuskin voi odottaa eunucci. T naiselta
- Anonyymi00121
Anonyymi00033 kirjoitti:
Ja hän luotti sinuun?
Miksi sinä nk luotat tämän nettiäijän kertomuksiin? Et vaikuta dekkarilta ainakaan tämän päättelykyvyn perusteella, mutta joskus saavat lie nipun porkkanoita leikkimään sellaisia vapaa-ajalla netissä jos ei muuta
- Anonyymi00122
Anonyymi00121 kirjoitti:
Miksi sinä nk luotat tämän nettiäijän kertomuksiin? Et vaikuta dekkarilta ainakaan tämän päättelykyvyn perusteella, mutta joskus saavat lie nipun porkkanoita leikkimään sellaisia vapaa-ajalla netissä jos ei muuta
Mites se vanha jarru joka tyrkyttää tota näkemyksiään onko se tai haluaisiko olla
- Anonyymi00030
Olen rakastunut häneen.. ou
- Anonyymi00070
Niin mäkin mun rakkaaseeni ❤️
- Anonyymi00034
Ehjä https://www.youtube.com/watch?v=95pA5EQ6vnk&list=RD95pA5EQ6vnk&start_radio=1
hän tietääkin, - Anonyymi00037
Että toivon sinun menevän eteenpäin.
Minun ero on kesken ja minun on saatava itseni kuntoon ennen mitään suhteita. Sinun ei tarvitse odottaa, mene, elä ja rakastu!!! Ihana olet silti.♥️- Anonyymi00038
Rakastuin jo. Ei sitä varmasti tapahdu taas vuosiin, jos koskaan.
- Anonyymi00046
Mä en kykene rakastuun kehenkään enää hänen jälkeen. Jos sä oisit hän, niin toivon et jos haaveilet jonkin sortin meitä koskevasta romanssista joskus, niin suosittelen toimimaan sikäli että kerrot siitä. Ymmärrän että tarvitset aikaa, mutta olisi helpompaa tietää mitä haluat, vaikka sen kyllä tiedänkin toisaalta. Mul ei ole ovet auki kuin yhdelle rakkausrintamalla, sillä miksi tyytyisin vähempään kun olen oman parhaan vastakappaleeni tavannut, mitä ei voi kukaan korvata, koska ymmärrämme toisiamme 100%, eikä hänen habituksessakaan ole vikaa, komea kun on ja hyvä kroppa.
- Anonyymi00039
Parempi, ettei hän tiedä. On tosi vaikeaa toimia oikein.
- Anonyymi00040
😂😂
- Anonyymi00074
Olet siis epärehellinen.
- Anonyymi00079
Anonyymi00074 kirjoitti:
Olet siis epärehellinen.
Kyllä ja se inhottaa mua.
- Anonyymi00118
Anonyymi00074 kirjoitti:
Olet siis epärehellinen.
Näinkin trollaavaa äijää eli tuota jolle vastasit voisi kuvata. Sinun puuhastelusi täällä on vähintään älyllisesti epärehellistä soopaa. T naiselta jaksamisia
- Anonyymi00119
Anonyymi00040 kirjoitti:
😂😂
Hankkisit jo suttuinen bimbo elämän..
- Anonyymi00041
Aloin lukea nettidraamoja jo kasarilla, koska Unix ja usenet. Olem wanha ynnä meillä oli kuri ja kunnia. Te nyybit ette voi tietää.
En ole ollut irc-galleriassa enkä alaston Suomessa. Olen vain vähäpätöinen naturisti, en fasisti.
Rakkaille terkut, mulle orkut 💯👋 - Anonyymi00042
25.7 on tärkeä päivä. On viimeinen päivä tänä vuonna ja ikinä.
- Anonyymi00043
Niinkö 😏 mitä silloin tapahtuu?
- Anonyymi00044
2 , 5, 7 uppia........Fuck you.
- Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
2 , 5, 7 uppia........Fuck you.
Ou fuck you!
- Anonyymi00051
Mun kanssa ei ole toista tilaisuutta ero on ero ja sillä selvä ja mahdollisuus ei toistu jos ei muutos ole parempaan mulle ei merkitse toisen tunteet mitään jos ei musta edes välitä arvostus ja kunnioitis on helppo useimmilta saada rahalla mun tavalla saattais monelta jäädä saamatta niin arvostus kuin kunnioitus ilman tunteita on olematon todennäköisyys ettäkö toisesta voisi koskaan edes välittää rakkaus ottaa aikansa jos ei koskaan toiseen pysty luottamaan estää mitä luultavammin rakastumasta mutta jo välittävä suhde on enemmän kuin mitä enemmistöllä on
- Anonyymi00052
Olen vieläkin aivan heikkona häneen.
- Anonyymi00054
Kannattaisko kertoa hänelle.
- Anonyymi00055
En usko että ihmissuhteesta voi tulla mitään jos siinä ei ole hyväksyntää. Jatkuva irvailu ja ilkeily syö pohjaa lämmöltä ja luo paineita. Rakkauden kuuluu olla pehmeää, huolehtivaa ja avointa. Vain silloin ihminen uskaltaa olla oma itsensä ja kaikki puolet tulee esiin.
- Anonyymi00062
Kai ymmärrät, että palstan ilkeitä kirjoituksia on turha omia. Vain kasvokkain tapaamiset, niissä käyttäytyminen merkitsevät ja kertovat toisen suhtautumisesta sinuun. Myös some ja viestit on hankalia. Somekäyttäytyminen/viestit on aina tietynlaista roolin vetämistä, koska ei ole vastavuoroisuutta/ en tiedä toisen tarkoitusperiä esim. julkaisuissa/viesteissä.
- Anonyymi00064
Anonyymi00062 kirjoitti:
Kai ymmärrät, että palstan ilkeitä kirjoituksia on turha omia. Vain kasvokkain tapaamiset, niissä käyttäytyminen merkitsevät ja kertovat toisen suhtautumisesta sinuun. Myös some ja viestit on hankalia. Somekäyttäytyminen/viestit on aina tietynlaista roolin vetämistä, koska ei ole vastavuoroisuutta/ en tiedä toisen tarkoitusperiä esim. julkaisuissa/viesteissä.
Mua kiusataan rajusti. Mä oon itkenyt tänkin päivän. Mä en jaksa järkeillä tai odottaa mitää hyvää enää. Parempi vaan ei toivo enää mitään. Oon täysin loppu.
- Anonyymi00065
Anonyymi00062 kirjoitti:
Kylläpä vain niitä omitaan, varsinkin kun ne on kohdistettu suoraan esim omaan kommenttiin tai muulla tavalla kuten vaikkapa jos on kirjautuneena ja sinne tulee jotain, niin hyvinkin pitää omia. Sivusta Pike
- Anonyymi00066
Anonyymi00064 kirjoitti:
Mua kiusataan rajusti. Mä oon itkenyt tänkin päivän. Mä en jaksa järkeillä tai odottaa mitää hyvää enää. Parempi vaan ei toivo enää mitään. Oon täysin loppu.
Kuka sua kiusaa 😡 tullaa porukalla laittamaan pyykkipoika sen nenään!
- Anonyymi00069
Anonyymi00066 kirjoitti:
Kuka sua kiusaa 😡 tullaa porukalla laittamaan pyykkipoika sen nenään!
Joopa joo eli siis porukalla nauramaan mulle.Kaikkia mulle naurais jollekin kertoisin.
- Anonyymi00056
Ajattelen miestä edelleen joka päivä. Mietin, mitä puuhastelee lomallaan. Missäpäin maailmaa liikkuu. Toivon, että nauttii elämästään.
Sydämessäni on aina paikka hänelle. - Anonyymi00057
Taas itkettää.
- Anonyymi00058
En anna ikinä anteeks
https://youtu.be/O2FZnh_bmIM?- Anonyymi00059
Kenelle?
- Anonyymi00067
En kaipaa anteeksi antoasi. Plus että tuolla ikuisella katkeruudella teet vain hallaa itsellesi!!
- Anonyymi00063
Kenen kenestä menneisyys kenen tahansa ihan kenestä tahansa saattaa monesti päättää suhteen oli toimiva tai ei miksi salata menneisyyttään jos ei ole omasta mielestään mitään tehnyt väärin ne on aina yleensä ne mitä kadutaan
- Anonyymi00068
Hän naiselle: asustelen nykyään siinä kaupungissa, jossa tapailimme toisiamme aikoinaan💪
- Anonyymi00071
Ohi. Ei olla niin pitkällä, että olisi tapailtu.
- Anonyymi00084
Asutko oikeasti täällä? Luulin että nähnyt omiani.
- Anonyymi00107
Anonyymi00071 kirjoitti:
Ohi. Ei olla niin pitkällä, että olisi tapailtu.
no eipä ollut sulle siinä tapauksessa ->
- Anonyymi00108
Anonyymi00084 kirjoitti:
Asutko oikeasti täällä? Luulin että nähnyt omiani.
no mis oot muka nähnyt meikäläisen? Hän naista en ole nähnyt pitkään aikaan( = vuosia )
- Anonyymi00131
Anonyymi00108 kirjoitti:
no mis oot muka nähnyt meikäläisen? Hän naista en ole nähnyt pitkään aikaan( = vuosia )
Ihan vaan ohi mennen autosta pari kertaa. Muista tarkkaan missä. Mut eipä se nyt meinaa et ois tänne muuttanut.
- Anonyymi00072
Tykkään lämpimistä kesäilloista ja sateesta aamuyöllä
- Anonyymi00073
Ajattelen sinua ja etsin kasvojasi ja kehoasi.
- Anonyymi00075
En ole katkera sinulle. Tiedän, että kaikella on tarkoituksensa. Surullinen olen silti. Elämä jatkuu.
- Anonyymi00077
näin minäkin ajattelen. sivusta.
- Anonyymi00078
Että hän on ihana. Eipä muuta kai.
- Anonyymi00080
Joo. Autopiirin olisi hyvä tietää, että kohtapuoliin katsotaan, miten kovia piiriläisiä teissä onkaan. Nyt kun ei tuo kiinteä ruoka pysy enää sisällä, nestemäinen ei ole riittävää ja olo on jo se, että näitä viime metrejä nyt mennään, niin pian on teidän vuoro olla estradilla.
Aikani odotin, että jotain käännekohtaa tapahtuisi teidän puoleltanne minun suuntaani, mutta sitä ei tullut, joten teidän täytyy ymmärtää, mistä joudutte vastaamaan.- Anonyymi00081
🫂 voimia.
- Anonyymi00082
Anonyymi00081 kirjoitti:
🫂 voimia.
Kiitos. Niitä ei oikeastaan ole enää, mutta näillä on mentävä. Loppuun asti kuten jo aiemmin kirjoitin.
- Anonyymi00083
Totuus, muu ei häntä kiinnosta.
- Anonyymi00085
Mitä se muu on?
- Anonyymi00086
Anonyymi00085 kirjoitti:
Mitä se muu on?
Kaikki tyhjä lätinä, mitä harrastatte näillä sivuilla.
- Anonyymi00088
älä sinä sivullinen selitä täällä tule suoraan kysymään onnenkeijulta hänen eletystä elämästään jos kiinnostaa :) niinkun olen huomannut niin en taivu kun tietynlaisiin ihmisiin ja tämä pitää edelleen olen toki koklannut kaikenlaista
- Anonyymi00087
Pakko päästää irti sinusta.
- Anonyymi00089
Kasvotusten? Tunteeni.
- Anonyymi00090
Vanhempi kaunotar näytti älyttömän hyvältä ja haluan saada saman. Hetki piti keräillä itseäni tuon jälkeen.
- Anonyymi00091
saada saman eli minkä?
- Anonyymi00093
Anonyymi00091 kirjoitti:
saada saman eli minkä?
Hänen pitäisi tietää.
- Anonyymi00094
Anonyymi00093 kirjoitti:
Hänen pitäisi tietää.
Mutta jos ei tiedä?
- Anonyymi00095
Anonyymi00094 kirjoitti:
Mutta jos ei tiedä?
Mitä olen mahdolliseesti nähnyt hänen tekevän.
- Anonyymi00109
Anonyymi00091 kirjoitti:
saada saman eli minkä?
lämmintä kättä?😅
- Anonyymi00117
Anonyymi00109 kirjoitti:
lämmintä kättä?😅
No sitäkin ja muutakin lämmintä. Suukkoa tässä haettiin.
- Anonyymi00092
- Anonyymi00096
joa vai luulee tietävänsä harhakäsitys.
jalka-pollo hah yön pimeydessä ruijorrtaa telkkaristakin juttuja - Anonyymi00097
Varmasti ja ne käydään lävitse ennen elämän tapa muutosta. ❤️ 💛 💚 💙 🤍
https://www.youtube.com/watch?v=ONiuiXWoFeE&list=RDONiuiXWoFeE&start_radio=1- Anonyymi00111
Mitä tarkoitat elämäntapamuutoksella? Haluat hänet vai et?
- Anonyymi00112
💛❤️❤️
- Anonyymi00098
Olen huomannut, että minulla on paljon eri-ikäisiä ja eri ammateissa toimivia kavereita ja tuttuja. Jokunen hyvä ystäväkin. Aika hyvin tällaiselta ”ihmisvihaajalta” ja riitelijältä.
- Anonyymi00099
Sen ettei edes rakkaus pysty minua uudistamaan. Se ei ole sinusta kiinni etten paljastu itselleni vaan syyt ovat menneisyyden pimennoissa.
- Anonyymi00102
Annatko menneisyyden roikkua tulevaisuuden valinnoissasi hautaan asti?
- Anonyymi00104
Anonyymi00102 kirjoitti:
Annatko menneisyyden roikkua tulevaisuuden valinnoissasi hautaan asti?
Minulle luovutetuista palapelin osista ei tämän parempaa saa aikaan.
- Anonyymi00105
Anonyymi00104 kirjoitti:
Minulle luovutetuista palapelin osista ei tämän parempaa saa aikaan.
Ei varmasti tuolla ajattelutavalla. Sitä voi muuttaa, tiesithän.
- Anonyymi00100
Puolet minusta on täynnä purkautuvia sanoja ja toinen puoli tuskallisen ujo. Kaipaan yksinäisyyttä, mutta myös kontaktia. Tunnistan halun vuotaa yli elämää ja rakkautta mutta yhtälailla vaalia itseäni ja edetä lempeästi. Halun elää alkukantaisten, intuitiivisten päätösten virrassa, mutta myös istua ja pohtia. Tämä elämän sotkuisuus, se miten kantaa mukana monia asioita voi näyttäytyä kaoottisena. Ja muutunkin koko ajan ja pitää yrittää pysyä mukana. Olen monimutkainen, ja lopulta tasapaino kai tulee tästä ymmärryksestä miten olla virtaava, joustava ja pehmeä. Hienovaraisesti voimakas ja avoin. Villi ja tyyni.
- Anonyymi00110
Ihan kuin minä :D
- Anonyymi00128
Anonyymi00110 kirjoitti:
Ihan kuin minä :D
Tuskin se noin on!!
- Anonyymi00134
Anonyymi00128 kirjoitti:
Tuskin se noin on!!
Ai? Mistä tiedät?
- Anonyymi00101
Antou vuotensa pois
- Anonyymi00113
Väärin. Ne varastettiin.
- Anonyymi00103
Elämä, minunkin, perustuu siihen mitä on, ei siihen mitä puuttuu.
- Anonyymi00106
Se minkä näet varautuneisuutena on minusta itsesuojelua. On aina turvallisempaa kun menetettävää vähemmän. Silti haluaisin joskus tietää miltä tuntuu antaa elämän muuttaa itseäni. Toiminenko kuitenkin parhaiten tietyllä virityksellä. Olisivatko tunteetkin vain seurausta havainnoista joita ei aivan tiedä tekevänsä ennemmin kuin mitään sen eteerisempää. Ja olen joutunut ymmärtämään, että menetys jättää aina aukon, ja ne haluavat tulla täytetyiksi jollain. Se on kai luonnollinen järjestys.
- Anonyymi00116
olen kolmekymppinen mutta olen viiskymppinen.
- Anonyymi00132
Olen viisikymppinen, mutta olen kolmekymppinen.
- Anonyymi00129
Juuh. Sen verran vain, että mulla alkaa asioiden selvittelyjen jatkaminen vajaan tunnin päästä. Ei mulla muuta. Tai no ehkä sen verran, että jos on halua vaikuttaa niihin, niin siihen asti on aikaa. Vain privaviestien kautta, ei palstalla.
- Anonyymi00130
Että hän on mielessä koko ajan edelleen.
- Anonyymi00133
Sama.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53907
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan64647- 55640
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43582Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33553En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32518Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk5513- 75457
- 37436
- 33435