Hyvä tietää

Anonyymi-ap

Onko jotain, mitä hänen olisi hyvä tietää?

131

1441

Vastaukset 131

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Paljonkin, mutta ei niitäkään tänne kerrota.

• Anonyymi00002

Yllättävän paljon olet kuitenkin kertonut

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Ja sinä tiedät minun kertomiset mistä?

• Anonyymi00011
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Et sinä tiedä kuka täällä kirjoittaa, kenestä ja kenelle.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Yllättävän hyvin tiesit, kuka tuon kirjoitti, vaikkei mitään tunnuksia ollut. Sehän kertoo vain yhdestä asiasta.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Yllättävän hyvin tiesit, kuka tuon kirjoitti, vaikkei mitään tunnuksia ollut. Sehän kertoo vain yhdestä asiasta.

❤️❤️❤️

• Anonyymi00031
        Anonyymi00021 kirjoitti:

❤️❤️❤️

Kertoo siitä, että mielikuvitus laukkaa, ei mistään muusta.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Kertoo siitä, että mielikuvitus laukkaa, ei mistään muusta.

Äläpä yritä. Ei laukkaa.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Äläpä yritä. Ei laukkaa.

Selkeästi laukkaa.

Sivusta

• Anonyymi00050
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Selkeästi laukkaa.

Sivusta

Ei edelleenkään laukkaa.

• Anonyymi00053
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Ei edelleenkään laukkaa.

Ja muiden asioiden lisäksi voisin kertoa tämän hetkisestä terveydentilastani, ravinnonsaannista ja sen sellaisista, mutta tulkoon sitten muiden asioiden yhteydessä esille sekin puoli. Ei mene enää kauaa. Muutama päivä ehkä vielä, jos niitäkään. Sit loppuu.

• Anonyymi00115
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Yllättävän sekaisin olette porukka täällä ikävä palstalla. Vastaavaa hullulandiaa ei muualla ole.

• Anonyymi00126
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Selkeästi laukkaa.

Sivusta

No etten sanois, guben feikkivuoropuheluissa nutaavat ali-henkilöt. T naiselta

• Anonyymi00004

Suojelen ajatuksin ja halauksin 🫂

• Anonyymi00005

Kyllä se tietää kun kysyn että keneenköhän se muuan on tullu 🤣

• Anonyymi00006

Että en ole jättämässä kumppaniani koskaan enkä pahoittamassa hänen mieltään. Enkä halua myöskään, että hän jättää kumppaniaan tai pahoittaa tämän mielen. Nämä ovat ne lähtökohdat, jos jotain meille joskus tulisi. Ystävyyttä toivon eniten. Tällä logiikalla olen toiminut ja käyttäytynyt häntä kohtaan. Se on silti tuntunut pahoittavan mieliä toisessa päässä. Siitä olen tosi pahoillani.
      Naiselta

• Anonyymi00060

Minkä tähden roikut siinä jos ei kiinnosta, ystäviä saat muualtakin.

• Anonyymi00125
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Minkä tähden roikut siinä jos ei kiinnosta, ystäviä saat muualtakin.

Onko tämä naista esittävälle spedelle uliseminen toiminut hyvin terapeuttisena elementtinä?

• Anonyymi00007

Mä olen vähän laiska/tehokas diskuteerauksessa.
      Kysy juoru-ukoilta ja juoruakoilta, käännä kaikki toisinpäin ja ota tuloksesta neliöjuuri, niin ollaan lähellä totuuden mediaania.

• Anonyymi00009

eli on hyvä tietää että kisan päiviä eli Jouyni joutava , montako perunaa syöt päivässä sinä J. Joutava, ohko rahaa 2 perunaa vai 1?

• Anonyymi00010

luulo ei ole tiedon väärti,mk , luulet tietäväsi jotain kuin joku sammakko..

• Anonyymi00013

, 🤔 whaat 😂?

• Anonyymi00015

Luultavasti sananlaskusi sopii sinuun itseesi paremmin kuin kehenkään muuhun.
        Yleisesti, uskon asianosaisen omasta (en muiden) suusta tulleisiin sanoihin ja itse näkemääni. Sitä voi sitten itse kukin miettiä, mitä on missäkin yhteydessä suustaan päästänyt 😉
        Liittyy tai on liittymättä.

• Anonyymi00012

Teen rikoksia. m

• Anonyymi00014

Aha. Minkälaisia?

• Anonyymi00047

Esiinnyt toisena.

• Anonyymi00123
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Esiinnyt toisena.

Joko olet kiusannut poliisia tällä guben kuriositeetilla innokkaasti yksärinkertainen? Ole hetkeksi työllistävä vaikutus ns

• Anonyymi00124
        Anonyymi00123 kirjoitti:

Joko olet kiusannut poliisia tällä guben kuriositeetilla innokkaasti yksärinkertainen? Ole hetkeksi työllistävä vaikutus ns

Asiasanat identiteettivarkaus internetpäällekarkaus jne voi mikä ilon päivä niille taas

• Anonyymi00127
        Anonyymi00124 kirjoitti:

Asiasanat identiteettivarkaus internetpäällekarkaus jne voi mikä ilon päivä niille taas

Tukarin ymmärrys infran tavasta toimia on liikuttavan kaikkivoipainen ja yksioikoinen joskus myös viranomaispuolella. Aika psykedeelistä

• Anonyymi00016

Kerroin jo. Se riittää..... Kunnioitan hänen läheisiään ja omaisiaan. He ovat minua tärkeämpiä!!!!!

• Anonyymi00020

Että haluaisin olla hänen.

• Anonyymi00022

Että minä olen syntinen kuten kaikki muutkin, ja ansaitsisin joutua helvettiin, mutta kiitos Jumalalle, Jeesus kärsi ja kuoli puolestani ja nousi kuolleista. Minussa itsessäni ei ole mitään hyvää.

Luukas 23:39-41
      'Niin toinen pahantekijöistä, jotka siinä riippuivat, herjasi häntä: "Etkö sinä ole Kristus? Auta itseäsi ja meitä." Mutta toinen vastasi ja nuhteli häntä sanoen: "Etkö sinä edes pelkää Jumalaa, sinä, joka olet saman rangaistuksen alainen? Me tosin kärsimme oikeuden mukaan, sillä me saamme, mitä meidän tekomme ansaitsevat; mutta tämä ei ole mitään pahaa tehnyt." '

Jeesuksen pelko on Jumalan pelkoa. Mutta ryövärin tavoin voisin todeta, että minun kuuluisi roikkua verisenä ja häväistynä ristillä. Maailma yrittää valehdella, että ihmiset ovat hyviä ja kelvollisia. Emme me ole. Olemme paholaisia ja kaikki olleet paholaisen työtovereita pahuudessa.

• Anonyymi00049

Amen! Praise the Lord!

• Anonyymi00061

Loppu meni pieleen:
        emme me ole paholaisia, vaan ihmisiä, jotka on luotu Jumalan kuviksi, hyviksi ja kauniiksi. Syntiinlankeemus tuli väliin, mutta kun otamme Kristuksen sydämeemme, Jumala näkee meidät jälleen puhtaina ja synnittöminä ja saamme aina olla Jumalan kanssa, myös iäisessä ilossa taivaassa.

• Anonyymi00076
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Loppu meni pieleen:
        emme me ole paholaisia, vaan ihmisiä, jotka on luotu Jumalan kuviksi, hyviksi ja kauniiksi. Syntiinlankeemus tuli väliin, mutta kun otamme Kristuksen sydämeemme, Jumala näkee meidät jälleen puhtaina ja synnittöminä ja saamme aina olla Jumalan kanssa, myös iäisessä ilossa taivaassa.

Efesolaiskirje 2:1-10 FB38
        [1] Ja Jumala on eläviksi tehnyt teidät, jotka olitte kuolleet rikoksiinne ja synteihinne, [2] joissa te ennen vaelsitte tämän maailman menon mukaan, ilmavallan hallitsijan, sen hengen hallitsijan, mukaan, joka nyt tekee työtään tottelemattomuuden lapsissa, [3] joiden joukossa mekin kaikki ennen vaelsimme lihamme himoissa, noudattaen lihan ja ajatusten mielitekoja, ja olimme luonnostamme vihan lapsia niinkuin muutkin; [4] mutta Jumala, joka on laupeudesta rikas, suuren rakkautensa tähden, jolla hän on meitä rakastanut, [5] on tehnyt meidät, jotka olimme kuolleet rikoksiimme, eläviksi Kristuksen kanssa — armosta te olette pelastetut — [6] ja yhdessä hänen kanssaan herättänyt ja yhdessä hänen kanssaan asettanut meidät taivaallisiin Kristuksessa Jeesuksessa, [7] osoittaakseen tulevina maailmanaikoina armonsa ylenpalttista runsautta, hyvyydessään meitä kohtaan Kristuksessa Jeesuksessa. [8] Sillä armosta te olette pelastetut uskon kautta, ette itsenne kautta — se on Jumalan lahja — [9] ette tekojen kautta, ettei kukaan kerskaisi. [10] Sillä me olemme hänen tekonsa, luodut Kristuksessa Jeesuksessa hyviä töitä varten, jotka Jumala on edeltäpäin valmistanut, että me niissä vaeltaisimme.

Vihaan sitä mitä olen ollut. Vihaan että se on vielä läsnä minussa.

• Anonyymi00023

niin kun jotekin.. auttaa harassarteitakin..niinaivavn..jokuj duena_+++

lapsi on ainaluuserfuidenienmerkkinaiselle..

• Anonyymi00024

ajan yli :)

• Anonyymi00026

Taasko? Kuinka monesti ajattelit ajaa yli?

• Anonyymi00114

no musta ei varmaan ole enään mitään jälelläkään tässä kohtaa :)

• Anonyymi00025

Etten ole ollut parisuhteessa enkä ihastunut molemminpuolisesti. Siltikin olen kykenevä rakastamaan ja sitoutumaan.

• Anonyymi00027

niin olin hänelle miehelle vähän kuin pikkusisko. meiltä puuttuisi se jokin. minä olen silti aina häneen vähän rakastunut. sivusta

• Anonyymi00028

Ja nyt niin on käynyt?
        Kaikille sitä ei suoda koko elämän aikana 😊
        Ja tottakai olet kykenevä sitoutumaan ja varmasti valmiimpi rakastamaan, kun moni muu, koska olet varmasti asioita ehtinyt miettimään.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00027 kirjoitti:

niin olin hänelle miehelle vähän kuin pikkusisko. meiltä puuttuisi se jokin. minä olen silti aina häneen vähän rakastunut. sivusta

Ei stna 🙄

• Anonyymi00033
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Ja hän luotti sinuun?

• Anonyymi00120
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Ei stna 🙄

Viehättääkö palstasedän in tiiät kyllä mikä sestinen teksti sinua kun kerran takerruit siihen? Muuta sulta tuskin voi odottaa eunucci. T naiselta

• Anonyymi00121
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Ja hän luotti sinuun?

Miksi sinä nk luotat tämän nettiäijän kertomuksiin? Et vaikuta dekkarilta ainakaan tämän päättelykyvyn perusteella, mutta joskus saavat lie nipun porkkanoita leikkimään sellaisia vapaa-ajalla netissä jos ei muuta

• Anonyymi00122
        Anonyymi00121 kirjoitti:

Miksi sinä nk luotat tämän nettiäijän kertomuksiin? Et vaikuta dekkarilta ainakaan tämän päättelykyvyn perusteella, mutta joskus saavat lie nipun porkkanoita leikkimään sellaisia vapaa-ajalla netissä jos ei muuta

Mites se vanha jarru joka tyrkyttää tota näkemyksiään onko se tai haluaisiko olla

• Anonyymi00030

Olen rakastunut häneen.. ou

• Anonyymi00070

Niin mäkin mun rakkaaseeni ❤️

• Anonyymi00034
    • Anonyymi00037

Että toivon sinun menevän eteenpäin.
      Minun ero on kesken ja minun on saatava itseni kuntoon ennen mitään suhteita. Sinun ei tarvitse odottaa, mene, elä ja rakastu!!! Ihana olet silti.♥️

• Anonyymi00038

Rakastuin jo. Ei sitä varmasti tapahdu taas vuosiin, jos koskaan.

• Anonyymi00046

Mä en kykene rakastuun kehenkään enää hänen jälkeen. Jos sä oisit hän, niin toivon et jos haaveilet jonkin sortin meitä koskevasta romanssista joskus, niin suosittelen toimimaan sikäli että kerrot siitä. Ymmärrän että tarvitset aikaa, mutta olisi helpompaa tietää mitä haluat, vaikka sen kyllä tiedänkin toisaalta. Mul ei ole ovet auki kuin yhdelle rakkausrintamalla, sillä miksi tyytyisin vähempään kun olen oman parhaan vastakappaleeni tavannut, mitä ei voi kukaan korvata, koska ymmärrämme toisiamme 100%, eikä hänen habituksessakaan ole vikaa, komea kun on ja hyvä kroppa.

• Anonyymi00039

Parempi, ettei hän tiedä. On tosi vaikeaa toimia oikein.

• Anonyymi00040

😂😂

• Anonyymi00074

Olet siis epärehellinen.

• Anonyymi00079
        Anonyymi00074 kirjoitti:

Olet siis epärehellinen.

Kyllä ja se inhottaa mua.

• Anonyymi00118
        Anonyymi00074 kirjoitti:

Olet siis epärehellinen.

Näinkin trollaavaa äijää eli tuota jolle vastasit voisi kuvata. Sinun puuhastelusi täällä on vähintään älyllisesti epärehellistä soopaa. T naiselta jaksamisia

• Anonyymi00119
        Anonyymi00040 kirjoitti:

😂😂

Hankkisit jo suttuinen bimbo elämän..

• Anonyymi00041

Aloin lukea nettidraamoja jo kasarilla, koska Unix ja usenet. Olem wanha ynnä meillä oli kuri ja kunnia. Te nyybit ette voi tietää.

En ole ollut irc-galleriassa enkä alaston Suomessa. Olen vain vähäpätöinen naturisti, en fasisti.

Rakkaille terkut, mulle orkut 💯👋

• Anonyymi00042

25.7 on tärkeä päivä. On viimeinen päivä tänä vuonna ja ikinä.

• Anonyymi00043

Niinkö 😏 mitä silloin tapahtuu?

• Anonyymi00044

2 , 5, 7 uppia........Fuck you.

• Anonyymi00045
        Anonyymi00044 kirjoitti:

2 , 5, 7 uppia........Fuck you.

Ou fuck you!

• Anonyymi00051

Mun kanssa ei ole toista tilaisuutta ero on ero ja sillä selvä ja mahdollisuus ei toistu jos ei muutos ole parempaan mulle ei merkitse toisen tunteet mitään jos ei musta edes välitä arvostus ja kunnioitis on helppo useimmilta saada rahalla mun tavalla saattais monelta jäädä saamatta niin arvostus kuin kunnioitus ilman tunteita on olematon todennäköisyys ettäkö toisesta voisi koskaan edes välittää rakkaus ottaa aikansa jos ei koskaan toiseen pysty luottamaan estää mitä luultavammin rakastumasta mutta jo välittävä suhde on enemmän kuin mitä enemmistöllä on

• Anonyymi00052

Olen vieläkin aivan heikkona häneen.

• Anonyymi00054

Kannattaisko kertoa hänelle.

• Anonyymi00055

En usko että ihmissuhteesta voi tulla mitään jos siinä ei ole hyväksyntää. Jatkuva irvailu ja ilkeily syö pohjaa lämmöltä ja luo paineita. Rakkauden kuuluu olla pehmeää, huolehtivaa ja avointa. Vain silloin ihminen uskaltaa olla oma itsensä ja kaikki puolet tulee esiin.

• Anonyymi00062

Kai ymmärrät, että palstan ilkeitä kirjoituksia on turha omia. Vain kasvokkain tapaamiset, niissä käyttäytyminen merkitsevät ja kertovat toisen suhtautumisesta sinuun. Myös some ja viestit on hankalia. Somekäyttäytyminen/viestit on aina tietynlaista roolin vetämistä, koska ei ole vastavuoroisuutta/ en tiedä toisen tarkoitusperiä esim. julkaisuissa/viesteissä.

• Anonyymi00064
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Kai ymmärrät, että palstan ilkeitä kirjoituksia on turha omia. Vain kasvokkain tapaamiset, niissä käyttäytyminen merkitsevät ja kertovat toisen suhtautumisesta sinuun. Myös some ja viestit on hankalia. Somekäyttäytyminen/viestit on aina tietynlaista roolin vetämistä, koska ei ole vastavuoroisuutta/ en tiedä toisen tarkoitusperiä esim. julkaisuissa/viesteissä.

Mua kiusataan rajusti. Mä oon itkenyt tänkin päivän. Mä en jaksa järkeillä tai odottaa mitää hyvää enää. Parempi vaan ei toivo enää mitään. Oon täysin loppu.

• Anonyymi00065
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Kylläpä vain niitä omitaan, varsinkin kun ne on kohdistettu suoraan esim omaan kommenttiin tai muulla tavalla kuten vaikkapa jos on kirjautuneena ja sinne tulee jotain, niin hyvinkin pitää omia. Sivusta Pike

• Anonyymi00066
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Mua kiusataan rajusti. Mä oon itkenyt tänkin päivän. Mä en jaksa järkeillä tai odottaa mitää hyvää enää. Parempi vaan ei toivo enää mitään. Oon täysin loppu.

Kuka sua kiusaa 😡 tullaa porukalla laittamaan pyykkipoika sen nenään!

• Anonyymi00069
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Kuka sua kiusaa 😡 tullaa porukalla laittamaan pyykkipoika sen nenään!

Joopa joo eli siis porukalla nauramaan mulle.Kaikkia mulle naurais jollekin kertoisin.

• Anonyymi00056

Ajattelen miestä edelleen joka päivä. Mietin, mitä puuhastelee lomallaan. Missäpäin maailmaa liikkuu. Toivon, että nauttii elämästään.

Sydämessäni on aina paikka hänelle.

• Anonyymi00057

Taas itkettää.

• Anonyymi00058
      • Anonyymi00059

Kenelle?

• Anonyymi00067

En kaipaa anteeksi antoasi. Plus että tuolla ikuisella katkeruudella teet vain hallaa itsellesi!!

• Anonyymi00063

Kenen kenestä menneisyys kenen tahansa ihan kenestä tahansa saattaa monesti päättää suhteen oli toimiva tai ei miksi salata menneisyyttään jos ei ole omasta mielestään mitään tehnyt väärin ne on aina yleensä ne mitä kadutaan

• Anonyymi00068

Hän naiselle: asustelen nykyään siinä kaupungissa, jossa tapailimme toisiamme aikoinaan💪

• Anonyymi00071

Ohi. Ei olla niin pitkällä, että olisi tapailtu.

• Anonyymi00084

Asutko oikeasti täällä? Luulin että nähnyt omiani.

• Anonyymi00107
        Anonyymi00071 kirjoitti:

Ohi. Ei olla niin pitkällä, että olisi tapailtu.

no eipä ollut sulle siinä tapauksessa ->

• Anonyymi00108
        Anonyymi00084 kirjoitti:

Asutko oikeasti täällä? Luulin että nähnyt omiani.

no mis oot muka nähnyt meikäläisen? Hän naista en ole nähnyt pitkään aikaan( = vuosia )

• Anonyymi00131
        Anonyymi00108 kirjoitti:

no mis oot muka nähnyt meikäläisen? Hän naista en ole nähnyt pitkään aikaan( = vuosia )

Ihan vaan ohi mennen autosta pari kertaa. Muista tarkkaan missä. Mut eipä se nyt meinaa et ois tänne muuttanut.

• Anonyymi00072

Tykkään lämpimistä kesäilloista ja sateesta aamuyöllä

• Anonyymi00073

Ajattelen sinua ja etsin kasvojasi ja kehoasi.

• Anonyymi00075

En ole katkera sinulle. Tiedän, että kaikella on tarkoituksensa. Surullinen olen silti. Elämä jatkuu.

• Anonyymi00077

näin minäkin ajattelen. sivusta.

• Anonyymi00078

Että hän on ihana. Eipä muuta kai.

• Anonyymi00080

Joo. Autopiirin olisi hyvä tietää, että kohtapuoliin katsotaan, miten kovia piiriläisiä teissä onkaan. Nyt kun ei tuo kiinteä ruoka pysy enää sisällä, nestemäinen ei ole riittävää ja olo on jo se, että näitä viime metrejä nyt mennään, niin pian on teidän vuoro olla estradilla.

Aikani odotin, että jotain käännekohtaa tapahtuisi teidän puoleltanne minun suuntaani, mutta sitä ei tullut, joten teidän täytyy ymmärtää, mistä joudutte vastaamaan.

• Anonyymi00081

🫂 voimia.

• Anonyymi00082
        Anonyymi00081 kirjoitti:

🫂 voimia.

Kiitos. Niitä ei oikeastaan ole enää, mutta näillä on mentävä. Loppuun asti kuten jo aiemmin kirjoitin.

• Anonyymi00083

Totuus, muu ei häntä kiinnosta.

• Anonyymi00085

Mitä se muu on?

• Anonyymi00086
        Anonyymi00085 kirjoitti:

Mitä se muu on?

Kaikki tyhjä lätinä, mitä harrastatte näillä sivuilla.

• Anonyymi00088

älä sinä sivullinen selitä täällä tule suoraan kysymään onnenkeijulta hänen eletystä elämästään jos kiinnostaa :) niinkun olen huomannut niin en taivu kun tietynlaisiin ihmisiin ja tämä pitää edelleen olen toki koklannut kaikenlaista

• Anonyymi00087

Pakko päästää irti sinusta.

• Anonyymi00089

Kasvotusten? Tunteeni.

• Anonyymi00090

Vanhempi kaunotar näytti älyttömän hyvältä ja haluan saada saman. Hetki piti keräillä itseäni tuon jälkeen.

• Anonyymi00091

saada saman eli minkä?

• Anonyymi00093
        Anonyymi00091 kirjoitti:

saada saman eli minkä?

Hänen pitäisi tietää.

• Anonyymi00094
        Anonyymi00093 kirjoitti:

Hänen pitäisi tietää.

Mutta jos ei tiedä?

• Anonyymi00095
        Anonyymi00094 kirjoitti:

Mutta jos ei tiedä?

Mitä olen mahdolliseesti nähnyt hänen tekevän.

• Anonyymi00109
        Anonyymi00091 kirjoitti:

saada saman eli minkä?

lämmintä kättä?😅

• Anonyymi00117
        Anonyymi00109 kirjoitti:

lämmintä kättä?😅

No sitäkin ja muutakin lämmintä. Suukkoa tässä haettiin.

• Anonyymi00092
    • Anonyymi00096

joa vai luulee tietävänsä harhakäsitys.

jalka-pollo hah yön pimeydessä ruijorrtaa telkkaristakin juttuja

• Anonyymi00097
      • Anonyymi00111

Mitä tarkoitat elämäntapamuutoksella? Haluat hänet vai et?

• Anonyymi00112

💛❤️❤️

• Anonyymi00098

Olen huomannut, että minulla on paljon eri-ikäisiä ja eri ammateissa toimivia kavereita ja tuttuja. Jokunen hyvä ystäväkin. Aika hyvin tällaiselta ”ihmisvihaajalta” ja riitelijältä.

• Anonyymi00099

Sen ettei edes rakkaus pysty minua uudistamaan. Se ei ole sinusta kiinni etten paljastu itselleni vaan syyt ovat menneisyyden pimennoissa.

• Anonyymi00102

Annatko menneisyyden roikkua tulevaisuuden valinnoissasi hautaan asti?

• Anonyymi00104
        Anonyymi00102 kirjoitti:

Annatko menneisyyden roikkua tulevaisuuden valinnoissasi hautaan asti?

Minulle luovutetuista palapelin osista ei tämän parempaa saa aikaan.

• Anonyymi00105
        Anonyymi00104 kirjoitti:

Minulle luovutetuista palapelin osista ei tämän parempaa saa aikaan.

Ei varmasti tuolla ajattelutavalla. Sitä voi muuttaa, tiesithän.

• Anonyymi00100

Puolet minusta on täynnä purkautuvia sanoja ja toinen puoli tuskallisen ujo. Kaipaan yksinäisyyttä, mutta myös kontaktia. Tunnistan halun vuotaa yli elämää ja rakkautta mutta yhtälailla vaalia itseäni ja edetä lempeästi. Halun elää alkukantaisten, intuitiivisten päätösten virrassa, mutta myös istua ja pohtia. Tämä elämän sotkuisuus, se miten kantaa mukana monia asioita voi näyttäytyä kaoottisena. Ja muutunkin koko ajan ja pitää yrittää pysyä mukana. Olen monimutkainen, ja lopulta tasapaino kai tulee tästä ymmärryksestä miten olla virtaava, joustava ja pehmeä. Hienovaraisesti voimakas ja avoin. Villi ja tyyni.

• Anonyymi00110

Ihan kuin minä :D

• Anonyymi00128
        Anonyymi00110 kirjoitti:

Ihan kuin minä :D

Tuskin se noin on!!

• Anonyymi00134
        Anonyymi00128 kirjoitti:

Tuskin se noin on!!

Ai? Mistä tiedät?

• Anonyymi00101

Antou vuotensa pois

• Anonyymi00113

Väärin. Ne varastettiin.

• Anonyymi00103

Elämä, minunkin, perustuu siihen mitä on, ei siihen mitä puuttuu.

• Anonyymi00106

Se minkä näet varautuneisuutena on minusta itsesuojelua. On aina turvallisempaa kun menetettävää vähemmän. Silti haluaisin joskus tietää miltä tuntuu antaa elämän muuttaa itseäni. Toiminenko kuitenkin parhaiten tietyllä virityksellä. Olisivatko tunteetkin vain seurausta havainnoista joita ei aivan tiedä tekevänsä ennemmin kuin mitään sen eteerisempää. Ja olen joutunut ymmärtämään, että menetys jättää aina aukon, ja ne haluavat tulla täytetyiksi jollain. Se on kai luonnollinen järjestys.

• Anonyymi00116

olen kolmekymppinen mutta olen viiskymppinen.

• Anonyymi00132

Olen viisikymppinen, mutta olen kolmekymppinen.

• Anonyymi00129

Juuh. Sen verran vain, että mulla alkaa asioiden selvittelyjen jatkaminen vajaan tunnin päästä. Ei mulla muuta. Tai no ehkä sen verran, että jos on halua vaikuttaa niihin, niin siihen asti on aikaa. Vain privaviestien kautta, ei palstalla.

• Anonyymi00130

Että hän on mielessä koko ajan edelleen.

• Anonyymi00133

Sama.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan

Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes halli­tus­puolueiden omat kannattajat Kes
      Hallitus
      128
      1514
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      143
      1348
    3. Kelan mukaan veronpalautukset ovat tuloa tuet lähti

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012225387.html Verohallinnon maksama veronpalautus tulee niille, jotka ovat mak
      Maailman menoa
      109
      814
    4. Sinkkujen tilanne kiinassa katastrofaalinen

800 naista osallistui sinkkujen iltaan, paikalle saapui 0 miestä. Ei mahdollisuuksia, kun nainen on 38 -vuotias, ja
      Sinkut
      122
      784
    5. Mies, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, naisesta?
      Ikävä
      62
      715
    6. 53
      691
    7. Aloitan kiertotalouden

Aloitin tänään kiertotalouden, ei mulla nyt oikeastaan muuta MOI
      Lieksa
      37
      571
    8. Minne katosi Sofian Jeff-rakas ystävä?

Seiskalehden mukaan Jeffreytä ei ole näkynyt, kuin kesäkuussa maininta Sofian ommissassa insramissa. Onko jo tullut ero
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      559
    9. Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?

https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt
      Maailman menoa
      286
      529
    10. Kuka hukkui

Kuka hukkui eilen kätkytniementiellä?
      Pyhäjärvi
      6
      515
    Aihe