että näin VAPO toimii edelleen...
http://yle.fi/uutiset/lestijarvi_vastustaa_voimakkaasti_turvetuotantoa_teerinevalla__vaatii_lisaksi_vapolta_korvauksia_menneista/8003153
VAPO tuo luonnon kyltymätön tuhooja
opav
4
119
Vastaukset
- suonkuivaaja
Joopa joo lämpöä ja sähköä pitäs jostain tehdä ...
- yivguihui52ljkm
Lämpyähän tuloo patteriista ja sähkyä töpselistä! Nottas tiärät!
- kokokokkko
Ilimanmuuta vaan mistä se lämpö sinne pattereihin ja sähkö sinne töpseleihin tehrähä?
Kaivettaan vuan suot kaikki ylös jotta saaraha kevväällä kunnon suuret tuluvat. Oottelenki nyt jotta millonkoha tuo meirän piha ja pellot seuraavan kerta kunnolla ui.
- paskanaama5534
Vitun hippi varmasti sinunkin karvainen perseesi lämpiää vapon avulla vitun hintti. Joten jospa työntäisit sen kukkahatun perseeseesi, ja runkkaisit ja menisit nukkumaan vitun hippi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855010- 473302
- 1003230
- 1992463
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj312318- 1332029
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️171723- 201656
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51629- 1801624