Olen 69 syntynyt mies, kärsinyt väsymyksestä ja masennukseta lähes koko ikäni. Erokin tuli tämän sairauden takia. Miten tästä eteenpäin? Onko toivoa enää?
Kiitos, jos voit auttaa!
Mies 791 - Voitko katsoa?
8
<50
Vastaukset
- Lääkitys
Ehdotan,että varaat ensitilassa ajan lääkärin luokse ja kerrot hänelle ongelmasi,hän osaa varmaan auttaa. Kyllä se aurinko sullekkin paistaa ennemmin tai myöhemmin.
Hei!
Suosittelen samaa, kuin edeltäväkin kirjoittaja. Se auttaa tilanteeseesi.- PäähänPotkittu
Lääkärit ja lääkkeet on kokeiltu jo moneen kertaan. Ilman sen suurempaa apua. Hoito ja terapiakin käyty. Ei juuri auttanut nekään.
- Zhau
Kenties nyt olisi paikallaan asennemuutos jos noista ei ole ollut apua sinulle? Itsestä kaikki kuitenkin lähtee joten mietin nyt sitä, että mitä itse teet itsesi hyväksi? Ei mikään auta ellei itse tee konkreettisia muutoksia ajatusmalleihinsa.
Tiedätkö sä mikä on sun ongelma?
Sen jälkeen kun on tuon ensin ymmärtänyt, voi ryhtyä muuttamaan asioita, pienin askelin.
Oletko lukenut kirjoja masennuksesta ? Esim vapaaksi masennuksesta
Jokainen voi itse valinnoillaan vaikuttaa nykyiseen ja tulevaan.
Olisiko nyt aika alkaa itse tehdä asioille jotain, suosittelisin kirjastoa mistä löytyy paljon tietoa.
Vasta sen jälkeen voi parantua kun tietää asioista, silloin niitä voi muuttaa. Tuo olisi parasta mitä voisit nyt itsellesi antaa.
Kaikkea hyvää kesääsi ! - PäähänPotkittu
Kiitos vastauksesta Zhau. Ei ole asennemuutoskaan auttanut. Ainakaan pitkäaikaisesti. Olen luonteeltani optimisti ja innostun erilaisista asioista. Pienenä mulla ei ollut koskaan tylsää hyvän mielikuvitukseni takia. Ongelma vaan on, että kun alan tehdä jotain, voimat loppuvat nopeasti kesken. Vaikka asiat sujuisivat kuinka hyvin tahansa, näin käy aina. Olen miettinyt syytä tälle ainakin 20 vuotta mutta en ole keksinyt. Eivätkä lääkäritkään. Neurologiset syyt ja persoonallisuushäiriöt ovat poissuljettu. Olen lukenut kirjojakin aiheesta ja yrittäny kaikenlaista mutta tuloksetta.
- näinpänäin
Kiinnitä huomiota ruokavalioon ja liikuntaan. Sokeri ja viljat pois. Niillä pääset jo toooodella pitkälle.
- näinpänäin
niin ja sanomattakin on selvää, että alkoholia ja tupakkaa ei tippaakaan/yhtään.
- PäähänPotkittu
Liikuntaakin harrastan säännöllisesti ja olen mielestäni tosi hyvässä kunnossa. Se kyllä auttaa paljonkin mutta usein on niin, että en kertakaikkiaan jaksa liikkua. Menee vähän kausittain. Erilaisia ruokavalioitakin olen kokeillut, mm. viljatonta ja karppausta. Ei vaikutusta. Ilman alkoholia ja tupakkaakin olin yli 15 vuotta, mutta nyt otan 1-2 pientä keskaria iltaisin, että saisin edes hieman mielihyvää. Ei se tosin paljoa auta mutta jotain sentään. Erilaisia luontaistuotteita on tullut kokeiltua melkein vuoden ajan ja magnesiumkloridista on ollut apua ainakin siihen että pystyn urheilemaan paljon enenmmän kuin ennen. Lisäksi Chlorellasta tuntuu olevan jotain apua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1286978Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624284Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen523426Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4903054Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2892038Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361703Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201601- 911543
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751451Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151406