NILFISK RALLIN REITTI?

jonttu9999

Millasia katselupaikkoja? Ja onko tietoa ajetaanko yläneelä?

28

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pettymys

      Peruttu, talvi söi tiestön sen verra huolella. Virallinen ilmoitus ensi viikolla...

    • runkija

      Jaaha. Kysellää kysellää kun itsekin voi ottaa selvää. Kartan löytäminen netistä kesti noin 2 min...siitä vain etsimään sitten.

      • kiitostiedosta

      • moroooooo

        Mistäköhän mahdoit löytää....


      • netinihmeellinenmaailma
        moroooooo kirjoitti:

        Mistäköhän mahdoit löytää....

        netistähän noita yleensä löytää. vai meinaatko että olis väärä reitti? voihan se toki ollakkin ja olis hieno juttu jos joskus netistä löytyvä reitti paljastuis kisa aamuna aivan vääräksi. voi sitä itkun ja kiukuttelun määrää kun ennakko sahaajat joutuisivat ostamaan ralli paketin tai olisivat jossain aivan väärillä teillä kisan alkaessa


      • Petosta

        Näin on allekirjoittaneelle käynyt yks talvi Urjalassa,kaveri tulosti kartan täältä,pikkasen ihmettelyä ykkösellä,ku ei näkyny ketää muita.


    • runkkurunki

      Ei sitä tänne tarvi laittaa. Jotain kunnioitusta kun vinkin annoin.

    • nuotitettukoturhaan

      vähän on osallistujia

      • liiankallista

        Niinpä näkyy tulikin pienoisralli ja eipä kannata lähteä katsoon.


    • untamo.com

      Onko ihanne ajoista mitään tietoa? Eli ehtiikö ykköseltä neloselle jos katsoo kaikki autot?

    • reitinkiertänyt

      Aika köyhä veto kyllä toi kahteen kertaan ajettavat pari ek:ta.

      • ylinypyn

        onko tietoa merkeistä pitkällä pätkällä?muutama paikka vois olla..


      • sdsdioiopsd

        Merkit kuten viimeksikin paitsi, että jälkimmäinen viesti korvattu huudolla.


      • Tiesilmäää

        Turha huomio..


    • dfghj

      Mites jos menis 2, 5 ja 8 pätkät, olisko niillä mitään parempia paikkoja? Ne varmaan ehtis katsomaan tuolla automäärällä kun ovat hyvän kulkureitin varressa. 5:nen ilmeisesti pyörii lentokentän ympärillä? Onko muuten ihanneaikoja jo?

    • tulpaton.mopo.com

      Ihanne aikojen ja sulkujen perään itsekkin kyselen? Löytyykö niitä mistää, ite en oo löytänyt,no se ei ihme ku en näit nettihommia muutenkaan osaa käyttää :) siis jos joku löytää ni auttakee miästä mäessä :)

    • einari.takahikia.com

      Löytyykö ihanne aikoja tai edes sulkuaikoja?

      • Ihanteet:
        ek1: 11:49
        ek2: 12:33
        ek3: 13:35
        ek4: 14:26
        ek5: 16:14
        ek6: 16:59
        ek7: 17:48
        ek8: 18:35


    • penkallajoliinamukana

      Sulku:

      EK 1 10.09
      EK 2 11.27
      EK 3/6 12.22
      EK 4/7 13.11
      EK 8 17.30

      • Kiitti18

        Kiitti, onko 5:sesta tietoa ja onko 8:n sulku tosiaan noin myöhään?


      • Ek 8 sulkuaika kuulutuslapussa 17.34-00.14


      • runkimaisteri
        reittimestari kirjoitti:

        Ek 8 sulkuaika kuulutuslapussa 17.34-00.14

        kyllä Ely keskuksen kuulutuksessa on 17.30-23.59 mutta samapa tuo


    • adhdko

      Ek 2:lla kisan paikka, on niin nopea paikka ettei sitä oikein edes hiffaa etuautojengi.

      • liinajengiämonespaikas

        niin on heti ykköselläkin ja kolmosella, nelosella sitten useampikin jo


      • Liinamukana

        Ykkösen 700 metriä alusta


      • adhdeepa

        Kakkosella noissa keskikohdan kulmissa?


      • hdad

        Huima oli kakkosen paikka, muttei kaatoja kuitenkaan tullut.

        Tais olla nelosella kisan paikat?


    • Ammo99

      onko huudoista tietoa ???

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1003
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      917
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      298
      798
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      658
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      599
    Aihe