Millasia katselupaikkoja? Ja onko tietoa ajetaanko yläneelä?
NILFISK RALLIN REITTI?
28
111
Vastaukset
- pettymys
Peruttu, talvi söi tiestön sen verra huolella. Virallinen ilmoitus ensi viikolla...
- runkija
Jaaha. Kysellää kysellää kun itsekin voi ottaa selvää. Kartan löytäminen netistä kesti noin 2 min...siitä vain etsimään sitten.
- kiitostiedosta
http://www.ely-keskus.fi/documents/10191/7268529/Kuulutus 20150512_Päätös melua ja tärinää aiheuttavaa tilapäistä toimintaa koskevasta ilmoituksesta_Raision Urheiluautoilijat ry_Nilfisk RALLI 06062015.pdf/81d102ad-4b3a-47a7-b022-9c209208ac07
- moroooooo
Mistäköhän mahdoit löytää....
- netinihmeellinenmaailma
moroooooo kirjoitti:
Mistäköhän mahdoit löytää....
netistähän noita yleensä löytää. vai meinaatko että olis väärä reitti? voihan se toki ollakkin ja olis hieno juttu jos joskus netistä löytyvä reitti paljastuis kisa aamuna aivan vääräksi. voi sitä itkun ja kiukuttelun määrää kun ennakko sahaajat joutuisivat ostamaan ralli paketin tai olisivat jossain aivan väärillä teillä kisan alkaessa
- Petosta
Näin on allekirjoittaneelle käynyt yks talvi Urjalassa,kaveri tulosti kartan täältä,pikkasen ihmettelyä ykkösellä,ku ei näkyny ketää muita.
- runkkurunki
Ei sitä tänne tarvi laittaa. Jotain kunnioitusta kun vinkin annoin.
- nuotitettukoturhaan
vähän on osallistujia
- liiankallista
Niinpä näkyy tulikin pienoisralli ja eipä kannata lähteä katsoon.
- untamo.com
Onko ihanne ajoista mitään tietoa? Eli ehtiikö ykköseltä neloselle jos katsoo kaikki autot?
- reitinkiertänyt
Aika köyhä veto kyllä toi kahteen kertaan ajettavat pari ek:ta.
- ylinypyn
onko tietoa merkeistä pitkällä pätkällä?muutama paikka vois olla..
- sdsdioiopsd
Merkit kuten viimeksikin paitsi, että jälkimmäinen viesti korvattu huudolla.
- Tiesilmäää
Turha huomio..
- dfghj
Mites jos menis 2, 5 ja 8 pätkät, olisko niillä mitään parempia paikkoja? Ne varmaan ehtis katsomaan tuolla automäärällä kun ovat hyvän kulkureitin varressa. 5:nen ilmeisesti pyörii lentokentän ympärillä? Onko muuten ihanneaikoja jo?
- tulpaton.mopo.com
Ihanne aikojen ja sulkujen perään itsekkin kyselen? Löytyykö niitä mistää, ite en oo löytänyt,no se ei ihme ku en näit nettihommia muutenkaan osaa käyttää :) siis jos joku löytää ni auttakee miästä mäessä :)
- einari.takahikia.com
Löytyykö ihanne aikoja tai edes sulkuaikoja?
Ihanteet:
ek1: 11:49
ek2: 12:33
ek3: 13:35
ek4: 14:26
ek5: 16:14
ek6: 16:59
ek7: 17:48
ek8: 18:35
- penkallajoliinamukana
Sulku:
EK 1 10.09
EK 2 11.27
EK 3/6 12.22
EK 4/7 13.11
EK 8 17.30- Kiitti18
Kiitti, onko 5:sesta tietoa ja onko 8:n sulku tosiaan noin myöhään?
- runkimaisteri
reittimestari kirjoitti:
Ek 8 sulkuaika kuulutuslapussa 17.34-00.14
kyllä Ely keskuksen kuulutuksessa on 17.30-23.59 mutta samapa tuo
- adhdko
Ek 2:lla kisan paikka, on niin nopea paikka ettei sitä oikein edes hiffaa etuautojengi.
- liinajengiämonespaikas
niin on heti ykköselläkin ja kolmosella, nelosella sitten useampikin jo
- Liinamukana
Ykkösen 700 metriä alusta
- adhdeepa
Kakkosella noissa keskikohdan kulmissa?
- hdad
Huima oli kakkosen paikka, muttei kaatoja kuitenkaan tullut.
Tais olla nelosella kisan paikat?
- Ammo99
onko huudoista tietoa ???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271316
- 1001003
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25917Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat298798- 95758
- 34658
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55613Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140599