NILFISK RALLIN REITTI?

jonttu9999

Millasia katselupaikkoja? Ja onko tietoa ajetaanko yläneelä?

28

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pettymys

      Peruttu, talvi söi tiestön sen verra huolella. Virallinen ilmoitus ensi viikolla...

    • runkija

      Jaaha. Kysellää kysellää kun itsekin voi ottaa selvää. Kartan löytäminen netistä kesti noin 2 min...siitä vain etsimään sitten.

      • kiitostiedosta

      • moroooooo

        Mistäköhän mahdoit löytää....


      • netinihmeellinenmaailma
        moroooooo kirjoitti:

        Mistäköhän mahdoit löytää....

        netistähän noita yleensä löytää. vai meinaatko että olis väärä reitti? voihan se toki ollakkin ja olis hieno juttu jos joskus netistä löytyvä reitti paljastuis kisa aamuna aivan vääräksi. voi sitä itkun ja kiukuttelun määrää kun ennakko sahaajat joutuisivat ostamaan ralli paketin tai olisivat jossain aivan väärillä teillä kisan alkaessa


      • Petosta

        Näin on allekirjoittaneelle käynyt yks talvi Urjalassa,kaveri tulosti kartan täältä,pikkasen ihmettelyä ykkösellä,ku ei näkyny ketää muita.


    • runkkurunki

      Ei sitä tänne tarvi laittaa. Jotain kunnioitusta kun vinkin annoin.

    • nuotitettukoturhaan

      vähän on osallistujia

      • liiankallista

        Niinpä näkyy tulikin pienoisralli ja eipä kannata lähteä katsoon.


    • untamo.com

      Onko ihanne ajoista mitään tietoa? Eli ehtiikö ykköseltä neloselle jos katsoo kaikki autot?

    • reitinkiertänyt

      Aika köyhä veto kyllä toi kahteen kertaan ajettavat pari ek:ta.

      • ylinypyn

        onko tietoa merkeistä pitkällä pätkällä?muutama paikka vois olla..


      • sdsdioiopsd

        Merkit kuten viimeksikin paitsi, että jälkimmäinen viesti korvattu huudolla.


      • Tiesilmäää

        Turha huomio..


    • dfghj

      Mites jos menis 2, 5 ja 8 pätkät, olisko niillä mitään parempia paikkoja? Ne varmaan ehtis katsomaan tuolla automäärällä kun ovat hyvän kulkureitin varressa. 5:nen ilmeisesti pyörii lentokentän ympärillä? Onko muuten ihanneaikoja jo?

    • tulpaton.mopo.com

      Ihanne aikojen ja sulkujen perään itsekkin kyselen? Löytyykö niitä mistää, ite en oo löytänyt,no se ei ihme ku en näit nettihommia muutenkaan osaa käyttää :) siis jos joku löytää ni auttakee miästä mäessä :)

    • einari.takahikia.com

      Löytyykö ihanne aikoja tai edes sulkuaikoja?

      • Ihanteet:
        ek1: 11:49
        ek2: 12:33
        ek3: 13:35
        ek4: 14:26
        ek5: 16:14
        ek6: 16:59
        ek7: 17:48
        ek8: 18:35


    • penkallajoliinamukana

      Sulku:

      EK 1 10.09
      EK 2 11.27
      EK 3/6 12.22
      EK 4/7 13.11
      EK 8 17.30

      • Kiitti18

        Kiitti, onko 5:sesta tietoa ja onko 8:n sulku tosiaan noin myöhään?


      • Ek 8 sulkuaika kuulutuslapussa 17.34-00.14


      • runkimaisteri
        reittimestari kirjoitti:

        Ek 8 sulkuaika kuulutuslapussa 17.34-00.14

        kyllä Ely keskuksen kuulutuksessa on 17.30-23.59 mutta samapa tuo


    • adhdko

      Ek 2:lla kisan paikka, on niin nopea paikka ettei sitä oikein edes hiffaa etuautojengi.

      • liinajengiämonespaikas

        niin on heti ykköselläkin ja kolmosella, nelosella sitten useampikin jo


      • Liinamukana

        Ykkösen 700 metriä alusta


      • adhdeepa

        Kakkosella noissa keskikohdan kulmissa?


      • hdad

        Huima oli kakkosen paikka, muttei kaatoja kuitenkaan tullut.

        Tais olla nelosella kisan paikat?


    • Ammo99

      onko huudoista tietoa ???

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe