Tietääkö kukaan onko CBD-öljyä laillista tilata?

tietoaa

Kannabiksessa oleva CBD:hän on antipsykootti ja lääke mm. epilepsiaan, muttei päihdytä kuten THC. Kannabishan on laitonta suomessa, mutta onko esim. pelkästään CBD:tä sisältävä öljy laitonta? Toivottavasti joku tietää.

106

35601

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • awergwer

      On lääkeaine nykyään. Sen tilaaminen on siis verrattavissa reseptilääkkeisiin.

    • VaikkaHöyläpenkissä

      Saa ilmaseks ku meet hampunkasvattajanpellolle korjaamaan satoa ja puristat itte.

    • paskaa_

      Täällä maailman peräreiässä ei ole sallittua kuin työnteko, viinanjuonti ja ojaan sammuminen

      • t76dfi

        Paitsi että töitä ei ole, joten suomalaiselle ei jää muuta vaihtoehtoa kuin viinanjuonti ja ojaan sammuminen. Varmaan tulee siitä sammumisestakin sakkolappu selkään.


    • tgyhui

      Käy vilkaisemassa aiheen mukaisen foorumin otsikoita.

    • qwertte

      Kyllä minä ainakin tilasin ja perille tuli. Aloituspakkaus ja nesteitä. https://kanavape.com/
      Ja lisää aineita on tilattu. Laillista se on.

    • Jacafa

      Mitkäs kokemukset kanavapesta? Ja tuliko myös uudempi tilaus?

      • odotellaan

        Tänään tilasin tollasen kanavapen, katotaas mitä tulli on mieltä..

        Onko muita tilanneita?


      • Jacafa

        Kerro ihmeessä tuliko perille ja millä saasteita :)


      • Jacafa
        Jacafa kirjoitti:

        Kerro ihmeessä tuliko perille ja millä saasteita :)

        Saatteilla toki tarkoitin


      • qwertte

        Kokemukset Kanavapesta: Aluksi kun muutaman kerran päivässä otin, niin ainakin sain yön nukuttua tosi hyvin, sekä jalat tuntuivat paremmilta ( MS-Tauti).
        Lihasnyinnät vähenivät. Uusi tilauskin tuli (pieni pullo) perille ihan normaalisti ja nyt olen tilannut vielä lisää ( Hemp Emporium ) canavape eliquid 100mg natural hemp ja bubblegum flavor. Kanavape höyrystin on kyllä jo varmaan hajalla kun on niin vaikea saada sauhuja. Akku on huono, eikä automaatti kuumennin sammu oikein. Nyt on hankittava normaali sähkötupakka johon laitan CBD-öljä.. Tupakkaa en muuten polta ja olen tilannut vain nikotiinittomia nesteitä. Riippuvuuttakaan ei ole tullut vaikka olen vanha tupakoitsija..


      • qwertte

        Eli kai se jonkin verran rentouttaa..


      • odotellaan

        Mukava kuulla, että eivät ainakaan kovin hanakasti nuita pysäyttele rajalla!
        jospa se minunkin sieltä saapuisi :) Kuinka nopeasti sinulle tuli paketit perille ?
        Kyllähän nuo on enempi sellaisia kertakäyttö kamppeita, että jos kokee hyväksi tuon öljyn, niin parempi ostaa vain kunnon höysyrstin.


      • odotellaan

        Ja vielä että, tuliko sulle jotakin veromaksuja vielä lisäksi?


      • qwertte

        Mitään veroja ei tarvinnut maksaa. Johtuu kai siitä että EU-maa. Ensimmäinen tilaus meni Prahaan ja maksu jotenkin Viron kautta. Joku muutaman euron valuutanvaihtomaksu tais olla. Nyt kun tilasin niin maksoin suoraan luottokortilla... £42 £2.49 toimituskulut... Tiiä sitten miten euroja tililtä kun ei vielä näy. Noin viikko siinä on mennyt ja tuotu suoraan kotiin. :D


    • Hermotmen

      Tänään tuli Apollyonista tilaus...Tulli avannut paketin ja poistanut 5ml cbd sähkötupakka neste pullon. paketissa oli vain lappu että pullo viety. Saapi nähdä tuleeko jatkoseuraamiksia...

      • odotellaan

        Onkos kuulunut mitään? jos vain tutkivat mitä on jos koira merkannut..
        ei ole minun pakettia vielä näkynyt.


    • odotellaan

      Tänään tuli paketti. Kaikki tuotteet tallella ja nyt kokeiluun.

      • qwertte

        Mulle tuli paketti taas tänään. Kaks viikkoo meni, mutta kaikki oli mitä pitikin.. :D


      • Pilvimies

        Mistäs tilasitte?


    • Vkkbkn

      On se jännä että CBD on kielletty vaikka on yleisessä tiedossa että se ei päihdytä.

      • Tukihenkilö

        CBD ja on puhdas luonnon tuote ! Kokeilen auttaako minun neurologisen sairauden pahoihin oiresiin. Sitten sen näkee vaikuttaako. Ei kaikki hae sitä päihde tarkoituksiin. En minä ainakaan.


      • Naineno
        Tukihenkilö kirjoitti:

        CBD ja on puhdas luonnon tuote ! Kokeilen auttaako minun neurologisen sairauden pahoihin oiresiin. Sitten sen näkee vaikuttaako. Ei kaikki hae sitä päihde tarkoituksiin. En minä ainakaan.

        Ei cbd:llä voi edes päihtyä!


    • odotellaan

      Miten sitten todellisuudessa menee, että tuleekohan edes mitään syytettä vaikka jäiskin tulliin.. saattaa olla loppupeleissä aika vähän mistä syyttää :D. mulla meni ne molemmat putkilot nestettä 3 päivässä.. hetken aikaa sauhuttelun jälkeen oli ehkä vähän rennompi fiilis, mutta siinäpä se. Taitaa jäädä viimeiseksi tilailuksi.

    • AuttakaaPliis

      Kertokaahan nettisivuja mistä ootte tilannu näitä cbd tuotteita :)
      Samalla olisi kiva kuulla vähän kokemuksia tilauksien onnistumisesta
      Eniten minua kiinnostaa tuo apollyon nettikauppa, olisko siitä mitään positiivista sanottavaa?

      • Anonyymi

        Sieltä tilasin ensimmäisen ja viimeisen kerran kun tuote oli ”hukkunut” matkalla enkä saannut edes rahoja takaisin. Suomalainen amatson.net on toiminut hyvin ja sieltä saa muutenkin öljyt edullisimmin...


    • 420_000

      Nouskaamme barrikaadeille!

    • 3littleBirds

      Ihme pellevaltio ja selvästi korruptoitunut, jos tuollaiset haitattomat ns. "lääkeaineet" jäävät tulliin. Kaikki meistä ei halua syödä voimakkaita antipsykootteja tai nukahtamislääkkeitä. Mitään superlääkettä kaikkeen pahoinvointiin tuskin on syytä odottaa tuosta. Vahvoistakin lajikkeista saa jalostettua öljyhamppuun risteyttämällä vähän thc:ta sisältäviä ns. "lääkelajikkeita" jotka auttavat ahdistukseen. Hampun pahimmat haitat liittyvät juurikin äärimmilleen jalostettuihin lajikkeisiin ja siten ahdistukseen.

      • AntiPsychosis

        "Kaikki meistä ei halua syödä voimakkaita antipsykootteja tai nukahtamislääkkeitä. "

        Ja ratkaisu on vetää CBD:tä jolla vaikkei olekaan psykoaktiivisia vaikutuksia, on antipsykootti? Tiesitkö että CBD:llä on 5HT-reseptoreita (serotoniinireseptoreita) agonisoiva vaikutus? Menee siis samaan kategoriaan monen mielialalääkkeen kanssa.


      • Anonyymi
        AntiPsychosis kirjoitti:

        "Kaikki meistä ei halua syödä voimakkaita antipsykootteja tai nukahtamislääkkeitä. "

        Ja ratkaisu on vetää CBD:tä jolla vaikkei olekaan psykoaktiivisia vaikutuksia, on antipsykootti? Tiesitkö että CBD:llä on 5HT-reseptoreita (serotoniinireseptoreita) agonisoiva vaikutus? Menee siis samaan kategoriaan monen mielialalääkkeen kanssa.

        Luuletko että CBD Öljystä tulee nuorten uusi vapaa ajan huume?
        CBD-a öljy ei päihdytä eikä tapa ketään, se vähentävän tulehdusta ja rentouttaa hiaman.
        Pitäisikö meidän kieltää särkylääkkeetkin koska ne vaikuttavat keskushermostoon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko että CBD Öljystä tulee nuorten uusi vapaa ajan huume?
        CBD-a öljy ei päihdytä eikä tapa ketään, se vähentävän tulehdusta ja rentouttaa hiaman.
        Pitäisikö meidän kieltää särkylääkkeetkin koska ne vaikuttavat keskushermostoon?

        ei vaikutusta kun kokeilin huijausta!


    • MultiPH5

      Olen kuullut, että auttaisi kipuihin, kun hakuaisin lopettaa opiaatti korvaushoidon(Bubrenorfiini) ja Rivatrilin (bentsodiatsepiini).
      Näkyykö kannabistesti positiivisenä?

      • valtiokusee

        ei ainakaan omalla logiigallani jos et oo polttanut thc pitoista kannabista.


    • Smoke_weed_everyday

      Kyllä ne tulee läpi, tilaa vain oikeasta paikasta. Huolehtikaa omasta terveydestä.

    • siistänne

      tännekin tuli

    • Jari322
      • Perehtyny

        Huomatkaa kuitenkin, että esim hamppumaalla myynnissä olevat ovat cbd-A:ta sisältäviä, joka on eri kuin cbd


      • PEREHTYNYTriittävästi

      • SeekingAnswers

        Auttaako kyseiset tuotteet uniongelmiin?


      • JotainIhanMuuta
        PEREHTYNYTriittävästi kirjoitti:

        cbd-A on cbd esiaste, eli muuttuu luonnostaan cbd:ksi ajankanssa, kehossa ja lämmittämällä. aivan kuten thc-a:kin muuttuu thc:ksi curettamalla.

        Ja ainakin Endoca:lla ovat sitä mieltä että juuri tuo raaka - luonnollisessa muodossa oleva cbd-A on parempi kuin "kuollut" eli kuumentamalla uutettu cbd. https://www.youtube.com/watch?v=7LzAZTlOa1c&index=8&list=PLnLLBndkKAhOWBOckv8cbNIyVS8iV63-2

        Kyllä suurin muutos THCa -> THC tapahtuu polttaessa/lämmittäessä, ei curettaessa..


      • Anonyymi

        Linkkaamaasi sivua ei enää löydy, poliisivaltio pitänyt huolta että moinen laillisia tuotteita myyvä pulju lopettanut toimintansa.

        Suomi on virallisesti maapallon persreikä, kaukana joskus olleesta hyvinvointivaltiosta.
        Kaikesta verotetaan, ja kaikki kielletään.

        Kannattaa muuttaa pois, ennen kun myöhäistä ja maastamuutostakin aletaan verottamaan ;)
        Ne maasta pois muuttavathan meinaavat verotulojen lähtöä maasta, äkkiä maastamuuttovero tai kaikki muuttavat paremmille maille!

        Hopi hopi päättäjät! Samoin kuin nykyinen ministeri sanoi ulkonaliikkumiskiellosta: OK että suomalaiset lukitaan koteihinsa, mutta tulevia terroristeja pakolaiskeskuksissa ei saa rajoittaa, heidän pitää saada harjoittaa terrorismiaan vapaasti kun muu kansa eristetty koteihinsa!

        Eräs toinen ministeri kommentoi lehdistölle: "jo ensimmäinen kannabispiikki tappaa"..

        Eiköhän tuossa tullut oleellinen tämän maan nykytilasta.

        Muuta pois vielä kun se mahdollista!!!


    • Loppu.tämä.pelleily

      1.11.alkaen on laillista

      • Hopesoo

        Lähde?


    • Hamppualuonnollisesti

      Kyllä nuo CBD-A Hamppumehukapselit vaan on hyviä. Auttaa ainakin meikäläisellä vitutukseen ja lihassärkyihin. Koitin hieman tutkia asiaa. Selvisi että jokin sellainen kuin entourage effect voisi olla se syy, miksi tuo CBD-A nuissa hamppumehutuotteissa auttaa. Kun nuissa näyttää olevan kaikki muutkin aineet, kuten terpeenit, flavonoidit ja muut tallella. Toisin kuin CBD öljyissä.

      Kyllä maalaisjärkikin sanoo, että luonnollisuus on se tapa parantaa itsensä.

    • Luonnonlääke

      Kyllä vain! Ehdottomasti samaa mieltä. Luonnosta se lääke löytyy eikä kannabinoidit ole poikkeus tässä asiassa.

      Olen testannut nyt useata eri valmistetta ja hyvin tuntuisi auttavan moneenkin vaivaan. Myös nuo kotimaasta tulevat CBD-A tuotteet toimivat ainakin itselläni vallan mainiosti ellei jopa paremminkin kuin vastaavat tuotteet joita ulkomailta lähetetään. Ulkomailta tilatessa saa pelätä mitä tulli niistä on mieltä.

      Haluaisin itsekin tietää lisää tuosta lakimuutoksesta? Ainakaan CBD-A ei ole lääkeainelistalla, joten sitä saa kyllä tilata laillisesti. Myydäänhän sitä kaupoissakin.

    • hamppumaakari

      Minä olen nyt vuoden päivät tilaillut melkein kuukausittain öljyä. Yksikään ei ole jäänyt tulliin. Todennäköisyys siis kohtalaisen pieni ainakin.

      • hamppumaakari

        Todennäköisyys siis tullin väliin tulolle.


      • Ninni81

        Mistä te tilaatte?? Eli misssä hyvät tuotteet ja mistä vaikein jäädä tullissa kiinni???


    • dasddasdd

      Ei ole laillista koska lääkeaine, mutta käytännössä ei tule mitään sanktiota paitsi paketti jää saamatta jos tulli nappaa. Itselläni ei ole jäänyt vielä yksikään tilaus tullin haaviin. Jos on oikea tarve niin lain ei luulisi olevan este.

      • cbdfan

        Mä kans tässä odottelen mun pakettia. On jo Suomessa, ja tää on eka kerta kun oon tilannut tänne, oikeesti asun Hollannissa missä/minne tilaaminen ei tietenkään ole mikään ongelma. Tilasin hempworxilta Jenkeistä, ainoa brandi jota oon kokeillut ja en luovu. Jännittää tuo tullijuttu nyt vähän. Kauan sen paketin kotiin saapumisessa voi kestää, kun 24h sitten oli saapunut Suomeen...?


    • On_tää_perareikä

      Tuttava tilasi Saksasta ja erä jäi tulliin. Hänellä valtavia kipuja, krooninen borrelioosi, ei pysty kävelemään ym. Arvo 400 euroa. Tuntuu ryöstöltä. Hän laittaa öljytipan kielen alle, Cbd organic hemp oil, Endoca ¬– orgaaninen hamppuöljy. Hänellä on myös lääkekannabiksen resepti - sitä hän saa ostaa Turun Linnan apteekista - ei muualta, koska vain nimetty apteekki kelpaa. Mutta, vuosi sitten apteekki sai postittaa sitä ympäri maan, nyt se on kielletty.

    • saatana

      perkele s-marketistakin saa hampputuotteita niin kyllä niitä cbd oljyjä voi netistäkin tilata

    • päättäjät

      Jotkut ne vaan nauttii toisten kiduttamisesta.

      Kaikkein pahinta jos jostain tulee jollekin hyvä olo.

    • cbdddd

      Ite oon tilannu täältä: https://www.weightworld.fi/hamppu-oljy.html

      Taitaa tulla Suomen ulkopuolelta ja siks kestää jokusen päivän pidempään, mutta mikäs tässä on kiire valmiissa maailmassa. Ei jääny tulliin, eikä ollu muitakaan ongelmia.

    • Anonyymi

      Olen jälleenmyyjä cbd-öljylle, joka on testattua, hyvälaatuista ja lähetetään Suomesta. Meillä on lupa myydä öljyä Suomessa luontaistuotteena. Myymme nimenomaan cdb-öljyä, eikä cbd-a:ta, jota muut verkkokaupat myyvät.

      Laita mulle viestiä [email protected] , jos haluat kuulla lisää!

      • Anonyymi

        Tohon ei kannata tuhlata rahojaan. Toi on taas sitä kannaway verkostomarkkinointia, joka on huijausta. Tuotteet on pelkkää hampunsiemenöljyä, jolla ei ole mitään lääkinnällistä vaikutusta. Sitä saa ruokakaupasta halvemmalla


    • Anonyymi

      Itse kokeillut useita eri valmistajien tuotteita ja tähän asti paras on ollut Hampuusi.com tinktuura. Taitaa olla vieläpä suomalainen verkkokauppa👍

    • Anonyymi

      Oli tai ei niin postia ei kiinnosta oliko tuotteet laillisia tai ei hyvällä tuurilla tulee kama kuin kama läpi tilaa vaikka naapurin postilaatikkoon ja käy joka päivä tarkistamassa...

    • Anonyymi

      https://yle.fi/uutiset/3-10769723

      ICCI-tutkimuslaitoksen toimitusjohtaja Pavel Kubu lisää, että THC:tä löytyi lähes 90 prosentista näytteistä, vaikka mahdollisia THC-jäämiä ei mainita useimpien CBD-öljyjen tuotepakkauksissa.

      Käytännössä CBD-öljyn käyttäjä saattaa tietämättään nauttia vähäisiä määriä THC:tä. Vaikka jäämät eivät aiheuttaisi päihtymystä, ne saattavat johtaa ongelmiin.

      Kubun mukaan heidän riskilaskelmiensa perusteella on selvää, että tuotteet voivat aiheuttaa käyttäjille vaikeuksia esimerkiksi onnettomuustilanteessa.

      Jos CBD-öljyä nauttinut henkilö joutuu onnettomuuteen liikenteessä tai työpaikalla ja huumetestissä havaitaan THC-jäämiä, siitä voi koitua rattijuopumustuomio tai potkut.

      Lisäksi liikennevakuutus ei ole voimassa, jos henkilön katsotaan huumetestin perusteella ajaneen päihtyneenä, Kubu toteaa.

      • Anonyymi

        Tästähän oli syntynyt juuri pienimuotoinen somekohu, kun eräs suomalainen firma oli alkanut myymään cbd-öljyä puhelinmarkkinointina. Olivat kohdentaneet markkinoinnin ikääntyneisiin ja vielä niin, että tilaus jatkuu automaattisesti kestotilauksena. Ongelmiahan siitä syntyi. En sit tiedä, onko lainsäädäntö muuttunut, vai miten nyt saakin myydä cbd:tä Suomessa? Tietääkö joku? Uskaltaako ostaa, vissiin sisältää tämä öljy myös pienen määrän THC:tä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästähän oli syntynyt juuri pienimuotoinen somekohu, kun eräs suomalainen firma oli alkanut myymään cbd-öljyä puhelinmarkkinointina. Olivat kohdentaneet markkinoinnin ikääntyneisiin ja vielä niin, että tilaus jatkuu automaattisesti kestotilauksena. Ongelmiahan siitä syntyi. En sit tiedä, onko lainsäädäntö muuttunut, vai miten nyt saakin myydä cbd:tä Suomessa? Tietääkö joku? Uskaltaako ostaa, vissiin sisältää tämä öljy myös pienen määrän THC:tä.

        https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/def94fc7-674a-4967-bacf-06fad3d0b53b

        Toimittaja testasi kohuttua kannabisöljyä kaksi viikkoa - pullon voi ostaa Suomessa kaupanhyllyltä, tuote on todennäköisesti laiton
        21.06.2019 klo 9:55

        Laiton pullo
        Suomessa eikä muualla Euroopassa saisi myydä CBD-tuotteita elintarvikkeina tai ravintolisinä ilman uuselintarvikelupaa.

        Sellaista lupaa kannabidiolilla ei ole.

        Hakemuksia tästä aihepiiristä on kyllä Euroopan komissioon tehty, mutta lupahakemuksissa on ollut lisäselvityksiä vaativia puutteita, jolloin lupien käsittely ei ole edennyt.

        CBD-tuotteita on Suomessakin laitettu myyntiin kaupan hyllyille, vaikka luvat eivät ole olleet kunnossa.

        Kaupan hyllyllä tai verkkokaupassa myytävä CBD-öljy on Ruokaviraston ylitarkastaja Anna Mizrahin mukaan todennäköisesti laiton.

        – Euroopassa on ollut CBD-tuotteiden takaisinvetoja, kertoo Mizrahi.

        Minullakin on siis vain tuotteen valmistajan tai maahantuojan ja kaupan vakuutus siitä, että CBD-öljyni on turvallinen. Valvovalta viranomaiselta ei lupaa sen myyntiin ole.

        Muistan sanonnan, jonka mukaan rahalla ei ole moraalia. Minunkin pulloni voi olla laiton.


      • Anonyymi

        Tuo uutinen on pelkkää pelottelupropagandaa. Järkevät ihmiset eivät enää usko tuollaista pelottelua, vaan hankkivat oikean tiedon muualta kuin Suomen valtamediasta, joka on muunneltua totuutta.


    • Anonyymi

      Uutisten mukaan Virossa tuo CBD (kevytkannabis) on laillista. Itsekin olen havainnut Virossa apteekin hyllyllä kyseistä ainetta myytävän unilääkkeeksi suihkeena kielen alle (reseptiä ei tarvita).

      Mitään huumevaikutusta noissa ei kuitenkaan tietääkseni sallita, eli THC pitoisuus pitää olla alle 0,2. Näinhän se EU:n viranomaispäätös on käsittääkseni määrännyt, kun on julistanut ko. aineen uuselintarvikkeeksi.

      • Anonyymi

        No aika riskillä on sit tää yritys lähteny Suomen markkinoille, jos on laiton tuote. Nettisivuillaan kyllä kovasti vakuuttavat öljyn olevan laillista.


    • Anonyymi

      Mitä mieltä olette tästä:

      https://www.ruohonjuuri.fi/cannabis-sativa-oljy-10-ml-sana-8719689034092

      Cbd cbda öljy taitaa olla varmin valinta, kuin tuota cbda:n vaikutuksia on tutkittu niin paljon vähemmän. Riittääkö ruohonjuuren tuote vai pitääkö yrittää tilata ulkomailta? Lähinnä krooniseen kipuun etsin apuja, lääkkeitä en tykkää syödä.

      • Anonyymi

        Testaa toi Amatson netin 10 tai 15% CBD Öljy niin huomaat selvän eron noihin ruohonjuuren öljyihin


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ainakin amatson.net kaupasta tullut parissa päivässä öljyt kotiin

    • Anonyymi

      Amatson netin CBD öljyt tullut muutamassa päivässä suoraan kotiin ja toimii..

    • Anonyymi

      Kannattaa olla varuillaan tän amatsonin kanssa. Monelle palstalle tullu muutamassa päivässä kehuja kyseistä sivua kohtaan, anonyymisti ja samalla kirjoitusasulla.

      • Anonyymi

        Samaan asiaan olen itsekin kiinnittänyt huomiota. Tekisi mieli tilata Amatsonilta, mutta on epäilys, onko tämä verkkokauppa ihan validi. Ainakaan ilman Paypalia tai luottokorttimaksun mahdollisuutta ei aio sieltä mitään tilata.


    • Anonyymi

      CBD kannabidioli öljy lääke nimeltään EPIDIOLEX hyväksyttiin virallisesti, viime vuonna US:assa lääke käyttöön.
      Sitä ennen sitä oli saanut jo yli 100.000 henkilöä hyvällä menestyksellä. Lennox Gastataut syndoomaa sairastavien lasten epileptiset kohtaukset on saatu sen avulla aisoihin. 7 - 15 % kohtaukset saatiin loppumaan täysin.
      Aine ei toki ole synteettisyytensä vuoksi niin tehokas, kuin luonnonmukainen CBD uute.
      Mutta näin kieltolain aikoina sekin on parempi kuin ei mitään.
      TAYS ylilääkäri Nina B-Laakso kertoi muutama vuosi sitten, että se tulisi EU markkinoille 2019 alussa. Eipä ole näkynyt.
      Oma tyttäreni sairastaa mainittua epilepsian pahinta mahdollista laatua olevaa Lennox Gastaut syndroomaa ja lisäksi tähän, neliraaja halvaantui epäselvissä olosuhteissa Tampereella Hannunlinnan hoivakodissa 2011.
      Suomi on täysin takapajula tässä lääke kannabis asiassa, jopa lääkärit ovat täysin ulalla.
      Vaikka pian koko muu maailma voi laillisesti hyödyntää lääke kannabiksen selkeitä hyötyjä, suomi junnaa omia polkujaan. Peesatessaan US huumesotaa, joka heiltäkin on hyytynyt jo aikoja sitten..
      Kaikkien meidän, jotka ajattelevat omilla aivoillaan on ryhdyttävä itse sotimaan lastemme ja lähimmäistemme puolesta.
      Kissa pitää nostaa pöydälle ja uskaltaa puhua asioista niiden oikeilla nimillä. Ei ole häpeä saatika rikos auttaa lähimmäistään saamaan ihmisarvoinen elämä.
      Kieltolaki on kumottava! Jos alkoholia ja tupakkaa tai tappavia lääkkeitä voi ostaa markkinoilta laillisesti niin miksei sitten - ei tappavaa kannabista ja vieläpä päihdyttämätöntä CBD öljyä, joka parantaa?!

    • Anonyymi

      Suomi katsoo aina kun menee jo eteenpain tassakin asiassa. Miljardibisnes jo nyt kannattaisi jo herata.

    • Anonyymi

      cbd kosmetiikkaa joka rekisteröitymkosmetiikaksi saa tilata. Katso www.cbdtukku.fi

      • Anonyymi

        En suosittele käyttämään CBD kosmetiikkaa, koska se ei tehoa iholla ja suuhuni en laittaisi mistään hinnasta, koska ei ole valmistettu sitä varten, jolloin voi hyvin sisältää mitä tahansa vaarallista, kuten raskasmetalleja, joita hamppu kerää kasvinosiinsa.

        Itse tulee tilattua täältä https://kauppa.hamppumaa.fi/

        Luotettava ja suomalaisessa omistuksessa oleva yhtiö joka toimii nykyään Viron kautta, koska viranomaiset kielsivät myynnin alkuvuodesta.

        Aina loistava ja nopea palvelua. Tilaus tulee 3-4 pv sisään. Tuotteet analysoitu ja puhtaita. Analyysitulokset näkyvillä avoimesti sivuilla.

        Kaiken lisäksi hyvin toimii ahdistukseen, masennukseen, krapulaan, kipuihin ja unenlaatuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En suosittele käyttämään CBD kosmetiikkaa, koska se ei tehoa iholla ja suuhuni en laittaisi mistään hinnasta, koska ei ole valmistettu sitä varten, jolloin voi hyvin sisältää mitä tahansa vaarallista, kuten raskasmetalleja, joita hamppu kerää kasvinosiinsa.

        Itse tulee tilattua täältä https://kauppa.hamppumaa.fi/

        Luotettava ja suomalaisessa omistuksessa oleva yhtiö joka toimii nykyään Viron kautta, koska viranomaiset kielsivät myynnin alkuvuodesta.

        Aina loistava ja nopea palvelua. Tilaus tulee 3-4 pv sisään. Tuotteet analysoitu ja puhtaita. Analyysitulokset näkyvillä avoimesti sivuilla.

        Kaiken lisäksi hyvin toimii ahdistukseen, masennukseen, krapulaan, kipuihin ja unenlaatuun.

        Tilasin myös kokeeksi ja olen ollut tyytyväinen tuotteiden toimivuuteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En suosittele käyttämään CBD kosmetiikkaa, koska se ei tehoa iholla ja suuhuni en laittaisi mistään hinnasta, koska ei ole valmistettu sitä varten, jolloin voi hyvin sisältää mitä tahansa vaarallista, kuten raskasmetalleja, joita hamppu kerää kasvinosiinsa.

        Itse tulee tilattua täältä https://kauppa.hamppumaa.fi/

        Luotettava ja suomalaisessa omistuksessa oleva yhtiö joka toimii nykyään Viron kautta, koska viranomaiset kielsivät myynnin alkuvuodesta.

        Aina loistava ja nopea palvelua. Tilaus tulee 3-4 pv sisään. Tuotteet analysoitu ja puhtaita. Analyysitulokset näkyvillä avoimesti sivuilla.

        Kaiken lisäksi hyvin toimii ahdistukseen, masennukseen, krapulaan, kipuihin ja unenlaatuun.

        Uskaltaako täältä tilata? Jääkö Tulliin ja tuleeko sakot? Mietityttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskaltaako täältä tilata? Jääkö Tulliin ja tuleeko sakot? Mietityttää.

        Kyllä uskaltaa tilaa tuolta! Olen tilannut jo kolme kertaa eikä mitään ongelmia ole kuten he asiakaspalvelussaankin vakuttelevat. Eli voin vahvasti suositella tilaamista tuolta! Hyviä ja toimivia tuotteita ja tulee nopeasti 3 päivässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä uskaltaa tilaa tuolta! Olen tilannut jo kolme kertaa eikä mitään ongelmia ole kuten he asiakaspalvelussaankin vakuttelevat. Eli voin vahvasti suositella tilaamista tuolta! Hyviä ja toimivia tuotteita ja tulee nopeasti 3 päivässä.

        siinä on kolme aamukakkaa välissä, siinä on 3 aamua välissä kakata, aamulla.
        kannabis on kasvi, mikä on Jumalan sanan vapauttama, paholaisen, naiselle lupaaman valtakunnan vuoksi "laissa" kielletty. ainoa rikolliseksi tekevä seikka on hampun kaupittelu pimeillä rahoilla, mistä yhteiskunta ei saa hintaa. yhteiskunnan varjolla on kuitenkin suoritettu paljon pahaisempia sikoksia, sikoksiahan nuo ovat, eikä tuota "laiksi" määriteltyä sekasotkua voi enää ilmentää, kuin hyvin luonnollisella pelleilyllä, vain vähäisimpien piikkiin, paholaisen valtakunta, eiks nii........
        ?
        https://www.youtube.com/watch?v=Rifj3pESyXI


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä uskaltaa tilaa tuolta! Olen tilannut jo kolme kertaa eikä mitään ongelmia ole kuten he asiakaspalvelussaankin vakuttelevat. Eli voin vahvasti suositella tilaamista tuolta! Hyviä ja toimivia tuotteita ja tulee nopeasti 3 päivässä.

        Tämä on kyllä ihan loistava CBD-kauppa, kun on laaja valikoima eri tuotteita ja tilaukset tulevat joka kerta nopeasti perille ilman mitään ongelmia esim. Tullin kanssa.

        Vahva suositus siis tälle kotimaiselle https://kauppa.hamppumaa.fi/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on kyllä ihan loistava CBD-kauppa, kun on laaja valikoima eri tuotteita ja tilaukset tulevat joka kerta nopeasti perille ilman mitään ongelmia esim. Tullin kanssa.

        Vahva suositus siis tälle kotimaiselle https://kauppa.hamppumaa.fi/

        Ei taida lafka olla enää pystyssä🤔


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      CBD:tä saa nyt suomalaisilta! www.finest-cbd.fi
      Käykää kattomassa!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Itse kävin lukemassa arvosteluita CBD.fi (https://cbd.fi/)-sivustolta. Päädyin tilaamaan Cibdolin öljyä. Tuli noin viidessä päivässä ilman mitään ongelmia

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Hei
        Toimiikohan tämä ruohonjuuren hamppuaromi jolla nimikkeellä sitä myydään hermokipuihin? Siinä lukee 5% eli kai voi ottaa enemmän sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei
        Toimiikohan tämä ruohonjuuren hamppuaromi jolla nimikkeellä sitä myydään hermokipuihin? Siinä lukee 5% eli kai voi ottaa enemmän sitten?

        Kyseessä on eri tuote, hermokipuihin ei ehkä auta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei
        Toimiikohan tämä ruohonjuuren hamppuaromi jolla nimikkeellä sitä myydään hermokipuihin? Siinä lukee 5% eli kai voi ottaa enemmän sitten?

        Hei, kyllä se ainakin minulla auttaa kipuihin. Juuri tuo Supreme hamppuaromi.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Asun Tallinnassa ja täältä saa vapaasti ostaa ns. kevytkannabistuoteita joiden THC-pitoisuus on alle 0,2 prosenttia. Tuotteissa voi kuitenkin olla runsaammin kannabidiolia (CBD).
      Kannabisöljyä on vapaasti saatavilla mutta aika kallista.
      Muurivahella olevasta kannabiskaupasta saa monia erikoistuotteita jos poikkeatte tänne. Lyhyt matka satamasta Vanhaan kaupunkiin.
      Itse ostin juuri kokeeksi kannabisproteiinia, sisältää 50 g proteiinia 100 grammassa sekä runsaasti mm. kaliumia, kalsiumia, rautaa ym.
      Sekoitan 1-2 rkl esim jogurttiin ja se on hyvän makuista. .) Tätä ja kannabissiemeniä sekä jauhoja saa ainakin Rimistä ja Selveristä ja muista sellaisista kaupoista joissa mydään mahe tuotteita. eli siis luomutuotteita. Luomutilojen tuotteita jotka ovat ekologisesti tuotettu täällä luomutiloilla. Noita siemeniä voi myös idättää.
      Sitä en kuitenkaan ala suositella että näitä alkaisi kuljettemaan Suomeen. On mahdollista joutua syytetyski huumausainekoksesta. Käsittääkseni Suomen laki on tiukempi näitten suhteen.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Aika monesta paikasta tilanneena ja FB keskusteluja aktiivisesti seuranneena näyttää siltä, että nyt useiden puljujen tilauksia on alettu ottaa Tullissa vastaan (esim Nordic oil). Jotku Suomalaiset jäbät perustanu tämmösen ku arcticoils.fi ja sieltä oon saanu turvallisesti aina tuotteet ja noi jätkät on itse naamoineen sivulla niin uskaltaa jotenkin luottaa. Hyvät tuotteet niillä on (Y)

      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, huomasin kans että https://www.arcticoils.fi on kumppanoitunut Klarnan kanssa. Taitaa ollla ensimmäinen ja ainoa Eurooppalainen CBD firma joka tuohon pystynyt, joten vaikuttaa siltä että mennyt firmojen riskienhallinnasta läpi. Klarnan kautta kun tuolta tilaa niin voi maksaa vasta kun tuotteet on saanut. Vois kokkeilla!

        Kävin sivun läpi ja hyvältähän tää vaikutti, luottamustahan nosti juurikin toi Klarnan yhteistyö. Laitoin tilaukseen ja katotaan meneekö tullista läpi vaiko ei :D Ennen tilannut Nordicoililta, mut hinta on niin suolainen ja jäänyt jo kerran tulliin, eikä viitti enää sieltä tilata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, huomasin kans että https://www.arcticoils.fi on kumppanoitunut Klarnan kanssa. Taitaa ollla ensimmäinen ja ainoa Eurooppalainen CBD firma joka tuohon pystynyt, joten vaikuttaa siltä että mennyt firmojen riskienhallinnasta läpi. Klarnan kautta kun tuolta tilaa niin voi maksaa vasta kun tuotteet on saanut. Vois kokkeilla!

        Hauskoja jäbiä nämä articoilsin pojjaat =D Fiksua toki tulla kommentoimaan itse tänne, mutta että kehuskella nyt olevansa eka ja ainoa joka Eurooppalainen CBD firma joka pystynyt samaan Klarnalta maksuvaihtoehdot, kun todellisuus on että ovat sattuneet olemaan ensimmäinen joka huomasi tämän olevan nykyään mahdollista Klarnalla.

        Itse CBD alan toimijana tiedän, että ovat hiljattain muuttaneet käytäntöjään ja siksi nykyään heiltä saa maksupalvelut. Klarna on toki suurimalle osalle tuttu ja siksi luotettava, mutta niin ovat kaikki muutkin maksukorttien rajapinnat turvallisia, ainakin mitä EU:ssa saa käyttöönsä.


      • Anonyymi
        Pallomasipoika kirjoitti:

        Kävin sivun läpi ja hyvältähän tää vaikutti, luottamustahan nosti juurikin toi Klarnan yhteistyö. Laitoin tilaukseen ja katotaan meneekö tullista läpi vaiko ei :D Ennen tilannut Nordicoililta, mut hinta on niin suolainen ja jäänyt jo kerran tulliin, eikä viitti enää sieltä tilata.

        Tullista tulee läpi ihan huoletta CBD-öljyt. Tulli on toiminut väärin ja nykyään ei tarvitse olla asiasta enää huolissaan. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tulli-takavarikoi-puolasta-tilatun-hamppuoljyn-ja-teki-oikeuden-mukaan-virheen-lue-perustelut/8271190#gs.m8u0qo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauskoja jäbiä nämä articoilsin pojjaat =D Fiksua toki tulla kommentoimaan itse tänne, mutta että kehuskella nyt olevansa eka ja ainoa joka Eurooppalainen CBD firma joka pystynyt samaan Klarnalta maksuvaihtoehdot, kun todellisuus on että ovat sattuneet olemaan ensimmäinen joka huomasi tämän olevan nykyään mahdollista Klarnalla.

        Itse CBD alan toimijana tiedän, että ovat hiljattain muuttaneet käytäntöjään ja siksi nykyään heiltä saa maksupalvelut. Klarna on toki suurimalle osalle tuttu ja siksi luotettava, mutta niin ovat kaikki muutkin maksukorttien rajapinnat turvallisia, ainakin mitä EU:ssa saa käyttöönsä.

        Haha ihan totta firman pojat itse asialla! Näkeehän tuon jo tuosta, että samana päivänä ja alle 10 min viiveellä on laitettu viesti. =D

        Nimimerkinkin ovat tehneet, jotta ei näyttäisi niin epäilyttävältä. Nimimerkin takaa kun katsoo, niin on saman päivän aikana ja tunnin sisään tehnyt kommentit kaikkiin samoihin mihin on käyty ensin lisäämässä omat sivut. Ovelaa peliä, mutta haiskahtaa kyllä vahvalta markkinointikikalta.

        Firma on uusi ja on jo heti mennyt alentamaan hinnatkin kaupassaan, eli ei selkeestikään mitään laatua voi olla, jos on heti varaa tiputtaa hinnat. Tuotteisiin kun noin paljon laittaa ilmaa heti alussa, niin ei kyllä laadusta ole tietoakaan. Siinä ei paljon itsekeskeinen omalla naamalla päteminen auta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauskoja jäbiä nämä articoilsin pojjaat =D Fiksua toki tulla kommentoimaan itse tänne, mutta että kehuskella nyt olevansa eka ja ainoa joka Eurooppalainen CBD firma joka pystynyt samaan Klarnalta maksuvaihtoehdot, kun todellisuus on että ovat sattuneet olemaan ensimmäinen joka huomasi tämän olevan nykyään mahdollista Klarnalla.

        Itse CBD alan toimijana tiedän, että ovat hiljattain muuttaneet käytäntöjään ja siksi nykyään heiltä saa maksupalvelut. Klarna on toki suurimalle osalle tuttu ja siksi luotettava, mutta niin ovat kaikki muutkin maksukorttien rajapinnat turvallisia, ainakin mitä EU:ssa saa käyttöönsä.

        Puhukaa mitä puhutte, mutta edelleen käännyn CBD-öljyssä Hamppumaan https://hamppumaa.fi/ puoleen. Vanhan liiton tekijöiltä, joilta tietää saavansa parasta. Ainoat jotka muutenkaan tajuaa itse kannabinoidien päälle mitään. Siksi niiltä löytyy myös oikeasti erilaisia tuotteita ja tietoa niiden käyttöön. Ehkä se onkin parasta heissä, että tyypit osaa oikeasti auttaa ja kertoa. Tekevät sen vielä aidosti mielellään. Sen näkee ja tuntee palvelussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haha ihan totta firman pojat itse asialla! Näkeehän tuon jo tuosta, että samana päivänä ja alle 10 min viiveellä on laitettu viesti. =D

        Nimimerkinkin ovat tehneet, jotta ei näyttäisi niin epäilyttävältä. Nimimerkin takaa kun katsoo, niin on saman päivän aikana ja tunnin sisään tehnyt kommentit kaikkiin samoihin mihin on käyty ensin lisäämässä omat sivut. Ovelaa peliä, mutta haiskahtaa kyllä vahvalta markkinointikikalta.

        Firma on uusi ja on jo heti mennyt alentamaan hinnatkin kaupassaan, eli ei selkeestikään mitään laatua voi olla, jos on heti varaa tiputtaa hinnat. Tuotteisiin kun noin paljon laittaa ilmaa heti alussa, niin ei kyllä laadusta ole tietoakaan. Siinä ei paljon itsekeskeinen omalla naamalla päteminen auta.

        Nyt siellä on arcticsin pojat mennyt nostamaan paniikissa hinnat takasin ja alennetut hinnat on poissa :DD

        kuka nyt ylihintaan enää ostaa?! :DD


    • Kävin sivun läpi ja hyvältähän tää vaikutti, luottamustahan nosti juurikin toi Klarnan yhteistyö. Laitoin tilaukseen ja katotaan meneekö tullista läpi vaiko ei :D

      • Anonyymi

        Mites kävi, tuliko läpi tullista ?


    • Anonyymi

      Hei jos tilaa cibdol.com sivustolta cbd-öljyä niin tuleeko tullista läpi voisiko voisko joku kertoo?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Humala on yhtä hyvää ja mänöö huppuun heti!

    • Anonyymi

      www.madrabbitcbd.com tuolta oon tilannu omat öljyt, hetken vissiin lähetteli Espanjasta mutta nyt ainakin sivuilla lukee että lähettävät Suomesta. Kaksi kertaa vasta tilannut tosin, ensimmäisessä kesti melkein 2 viikkoa, toinen paketti tuli kolmessa päivässä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      373
      4674
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1894
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1631
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      225
      1445
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1410
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1386
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1367
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1228
    Aihe