lihottjaa?

pulleax

Hei olen pyöreän pullea 167/92 nainen ja tykkään olla lihava tässä laiheliinien maassa, onko muitakin kiloissaan viihtyviä. terv. Eri.

57

2395

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moi, tässä olisi yksi mies joka tykkää isoista naisista. Jos haluat apua lihomisen kanssa niin ota yhteyttä! :)

      • LaihaHyttynen

        Hei feederdude ja pulleax.

        Ajattelin jos joku aloittaisi minua laihaa 13v 175cm 55kg lihottamaan syöttöporsas tyylillä kasvattamaan minulle pulleutta ja pyöräyttää niin että mä varmaan painaisin pulskana possuna yli 150kg ja olisin tosi lihava possu olisi jotenkin kiva kokemus olla jonkun syöttöporsaana en ainakaan pistäisi hanttiin ja söisin kaikki mitä mun eteen tuotaisiin en tiedä olisiko se ihmisten ruokaa vai possujen rehu ruokaa mitä joutuisin syömään olisiko kiinnostunut lihottamaan minua niin että olisin ihmispossuna ensi kesänä tai vasta ensi jouluna?

        Ps. Haaveeni olisi olla tosi pulska possu ja en pistäisi hanttiin vaikka minua pidettäisiin kompostina?


      • haluunollaläski

        Mulla on toi ihan sama haave viel parempi ois jos vaikka oma äiti lihottaisi minua tai vaikka äidin joku kaveri ottais kesällä lihomaan haluaisin että vatsani olisi yli 150cm,peppuni voisi olla kans yli 100cm,reidet voisi olla jotain noin 60cm.Tällä hetkellä olen 11v. Tyttö pituus on noin 147cm,paino noin 55kiloa,reidet 49cm,vatsa 76cm. Onko Suomessa ketään sellaista naista jotka haluaisi ottaa lapsia lihomaan kesäksi tai vaikka syöttäisi kaikkia herkkuja päivittäin lapsen vanhemmilta salaa ja tykkäisi lihavista lapsista?


      • Joona13
        haluunollaläski kirjoitti:

        Mulla on toi ihan sama haave viel parempi ois jos vaikka oma äiti lihottaisi minua tai vaikka äidin joku kaveri ottais kesällä lihomaan haluaisin että vatsani olisi yli 150cm,peppuni voisi olla kans yli 100cm,reidet voisi olla jotain noin 60cm.Tällä hetkellä olen 11v. Tyttö pituus on noin 147cm,paino noin 55kiloa,reidet 49cm,vatsa 76cm. Onko Suomessa ketään sellaista naista jotka haluaisi ottaa lapsia lihomaan kesäksi tai vaikka syöttäisi kaikkia herkkuja päivittäin lapsen vanhemmilta salaa ja tykkäisi lihavista lapsista?

        Moi mähaluisin lihottaa sun kanssa läskiksi


    • Tavoitteena100

      Hei! Olen nainen 155/76,4kg ennemmin lihava ja muodokas kuin luukasa!:)

    • pulleax

      nyt jo viisikiloa lisää, IHANAA=97 terv.erin

      • fatspiration

        Mahtavaa, 100 kg häämöttää:) Lihavat naiset on todella kauniita, minkä ikäinen olet? Täällä 22 v mies, joka ihannoi pyöreitä naisia.



      • pulleax

        Hei taas kaikki, ikää on 26v. ja sata varmaan jouluksi poikki, toivon ainakin niin. terv. erin


    • pulleax1

      jipii....100 meni tänään poikki,IHANAA,MAHTAVAA, lisää kummasti motivaatiota jatkaa. Terv erin

    • Kaisa321

      Onnea! Itellä vasta 81 kiloo

    • pulleax

      Hei taas pitkästä aikaa, en ole oikein ehtinyt tai pystynyt tänne kirjoittelemmaan pitkään aikaan, painokin on vaan jotenkin pysähtynyt tuohon 110 lukemiin. elikäs motivaatiota ja neuvoja lisää kaipaan. ter. eri

      • Laita vaikka viestii niin jutellaan :)


      • JaqqeD

        Hei eri, olet varmaan jo ihana pullukka ! Voisitko kertoa, mihin paikkoihin nuo lisäkilot ovat kertyneet ? Netissä on valtavasti kuvia upeista bbw naista , keitä sinä mahtaisit muistuttaa vartaloltasi ? Yksi mun suosikeista on PlumpPrincess, hän todella nauttii esitellessään muotojaan esim youtubessa.


      • pulleax
        JaqqeD kirjoitti:

        Hei eri, olet varmaan jo ihana pullukka ! Voisitko kertoa, mihin paikkoihin nuo lisäkilot ovat kertyneet ? Netissä on valtavasti kuvia upeista bbw naista , keitä sinä mahtaisit muistuttaa vartaloltasi ? Yksi mun suosikeista on PlumpPrincess, hän todella nauttii esitellessään muotojaan esim youtubessa.

        Hei,kiva jos kilot kiinnostaa sinua.kyllähän ne kilot kertyvät samoihin paikkoihin kun noilla malleillakin, eli reisiin,lantionseutuun,vyötärölle ja vahan muuallekin tietysti. ter.erin.


      • JaqqeD
        pulleax kirjoitti:

        Hei,kiva jos kilot kiinnostaa sinua.kyllähän ne kilot kertyvät samoihin paikkoihin kun noilla malleillakin, eli reisiin,lantionseutuun,vyötärölle ja vahan muuallekin tietysti. ter.erin.

        Voi että ois kiva sun kans jutella vaikka tuossa suomi-chatissä, lihavuudesta, lihottamisesta, mittailusta , ihan kaikesta , kyllä sä tiedät . Millä nimellä sä siellä hengailet ?


      • pulleax

        voishan se olla kivaakin, kerro vaan missä olet. terv Erin.


      • JaqqeQ
        pulleax kirjoitti:

        voishan se olla kivaakin, kerro vaan missä olet. terv Erin.

        Hei Erin, olipa tosi kiva, kun vastasit mulle, kyllä mä tykkään susta, sä oot ihanaa pullukka. Mä kohta annan sulle mun osotteen, kirjotellaan


    • N17135kg

      Ite oon lihava ja rakastan sitä. Aloin 13-v gaineriks, olin sillo 95,6 kg seiska syksyl terveystarkastukses, nyt jo 139 kg. Aion lopettaa 150 kiloo viimeistää ja pyrkii ylläpitää nykyst painoo. Mun fat admirer poikkis rakastaa mun läskei myös

      • Anonyymi

        N17135kg Paljonko on painoo nykyään?


    • dasfsfsafff

      Viihdyn kiloissani, sitähän kysyit. Painoa 52 kg, täsmälleen ihannepainon puolivälissä. Eli olen kai "petite", sopivassa mittasuhteessa pienikokoinen.

      Joka tapauksessa olen samaa mieltä siitä, että jos ihminen haluaa kantaa kilonsa kunnialla, niin tätä päätöstä pitää arvostaa. Vain heikko ihminen lihottaa/laihduttaa ulkopuolisen tahon vaatimusten vuoksi. Laihdutus on aina potentiaalisesti vaarallista touhua. Siinä voi menettää lihasmassaa ja sitä myöten terveytensä. Eli on parempi vaihtoehto olla rehevä ja terve kuin sairas ja ikuinen laihduttaja. Tai luonnostaan vähäruokainen ja pienenlainen.

      Itse tykkään olla pieni, ja olen aina ollut - ilman mitään ponnistuksia. Mutta kukin tavallaan. Laihdutusoppaat eivät muuten varmaan kerro, paljonko on kevyen ihmisen perusaineenvaihdunta. Itselläni 1200 kcal eli tortillasipsipussin verran päivässä. Eli jos tykkää ruuasta yli kaiken, ei voi olla hoikka. Paino lisää myös energiankulutusta. Tuplasti itseni kokoinen treenaa joka askeleella. Itselläni on tuplasti suurempi mummo, ja hän on yhä järjissään ja kunnossa ylipainosta huolimatta.

      • Fat-Admirer27

        Hei!

        Täällä olisi ihan ok-näköinen salilla käyvä fat admirer-mies vailla lihavampaa naisseuraa. Jos joku haluaa tutustua, niin laita vaikka tähän viestiä :).


    • lihavaamassaa

      Missä maassa asut, jos maasi on laiheliinien maa? Katso ympärillesi, mitä näkyy?

    • pulleax

      Hei taas pitkästä aikaa,painoa nyt se 120kg ja tuntuu hyvältä ja omalta.En nyt tiedä jatkanko vai tyydynkö tähän painoon jossa on tosi hyvä olla, mielipiteitä kiitos. terv.erin

      • fatspiration

        Vau, olet edistynyt tosi nopeasti, kiva jos tuntuu hyvältä. Toisaalta miksi lopettaa, kun olet päässyt hyvään alkuun? Omasta mielestäni 130-140 kg on ihannepaino pituisellesi naiselle, silloin vartalo on ihanan muodokas ja pehmeä, mutta ei silti liian iso. Tämä on tosin vain yhden miehen mielipide. Mikä estää kokeilemasta tuntuisiko vähän isompana vielä paremmalta?


      • pulleax
        fatspiration kirjoitti:

        Vau, olet edistynyt tosi nopeasti, kiva jos tuntuu hyvältä. Toisaalta miksi lopettaa, kun olet päässyt hyvään alkuun? Omasta mielestäni 130-140 kg on ihannepaino pituisellesi naiselle, silloin vartalo on ihanan muodokas ja pehmeä, mutta ei silti liian iso. Tämä on tosin vain yhden miehen mielipide. Mikä estää kokeilemasta tuntuisiko vähän isompana vielä paremmalta?

        Kiitos kannustavasta viestistä, eikä tuo ehdottamasi paino ihan mahdoton ole noilla kiloilla liikkuu vielä ihan mukasti ja askareet saa hoidettua kotona. terv.Erin


      • JaqqeD

        Hei Erin , sinä ihana pullukka, varmaan nyt jo masu, raidet ja peppu ovat jo tuhdissa kunnossa. Olispa todella hienoa sua hyväillä, sun muhkeita muotoja.
        Ehkä ei enää tartte sua lihottaa, vaikka sekin kyllä mua kiihottaa , niinku tiedät.
        Esim suihkun jälkeen rasvata sun ihana lihava vartalo , hmmm


    • superlihottaja

      Ratin avulla voi kaataa suoraan kurkusta alas ruokaöljyä mikä tunnetusti on hyvin energiapitoista. Nopein tie lihotukseen.

      • muodokasmimmi

        Juu, kyllä nuoret naiset saisivat vaihtaa vesipullonsa ruokaöljypulloihin, sen verran luuviuluja ovat ,hyvin pistää myös hiukset kiiltämään.


    • reippausjaterveys

      Lihavuus tuo liikaa sairauksia. Kallista yhteiskunnalle.

    • IsotyttöKempeleestä

      Tosi nainen ei paina alle 235kg.

    • Kiinnnostavaa

      Kuulostaa hyvältä, voitko laittaa kuvaa sun vartalosta ;)

    • Evekisu14v

      Siis whaat en oikeesti tajuu ketä haluu siis oikeesti lihota tahalleen!?Ja jos joku nyt ruoka öljyä joisi niin eikö se oisi aika varallista elimistölle? Ja ruoka öljy ei ainaskaan lihottaisi minun mielestäni.
      Omg kuinka sairasta..

    • BonesAreForDogs

      Hei Pulleax mikä tilanne? Jatkuuko lihoaminen vielä? Minunkin mielestä toi 140kg voisi olla hyvä tavoite sulle kesäksi. About 5kg/kuukausi ei pitäis olla liian vaikeaa. Tsemppiä sulle.

      • pulleax

        Kiitos kovasti kannustamisesta, se antaa lisää motivaatiota jatkaa. Ja yritänhänhän minä tavoitteeseen päästä.


      • Joona13
        pulleax kirjoitti:

        Kiitos kovasti kannustamisesta, se antaa lisää motivaatiota jatkaa. Ja yritänhänhän minä tavoitteeseen päästä.

        Moi pulleax saisko maha,kuvia koska rakastan läskiä


    • BBWrakastaja

      Nyt on pääsiäinen taas täällä ja nyt syömään suklaataa oikein kunnolla Pulleax. Onko 130kg raja rikottu vielä? Oikein paljon tsemppiä sulle. Uskon sun tekemiseen ja kyllä sä vielä pääset sinne 140kg:n lukuihin. HYvää pääsiäistä sulle.

      • pulleax

        Hei ja kiitos kannustuksesta, eteenpäin mennään vaikka pienin askelin ja se raja häämöttää näköpirissä, joten enköhän saavuta sitä jo ensikuussa.Terv. Erin


    • johannesmt

      Hei.olen 50 v mies.nyt painoa 130 kiloa.joku aika sitten vielä mietin laihduttamista.nyt en enää.aion lihottaa lisää.kiinnostaako Pulleax tai jotain muuta naista tulla porukkaan,lihotaan yhdessä ja tsempataan toisiamme.ostin juuri 150 kiloon mittaavan vaakankin,kuinkahan kauan riittää?ottakaa rohkeasti yhteyttä ja suunnitellaan.

    • SepeteusSepe

      Ok, en nyt ota kantaa miltä näyttää vaan ylipaino on epäterveellistä. Siinä valossa itsensä lihottaminen on sairasta ja lihavuuden ihannointi viittaa mielenterveysongelmiin (siis itsensä tahallisesti lihottavan puolelta) ja toiselta puolelta seksuaaliselta perversiolta, joka ihannoi ja haluaa syöttää jonkun tonnikeijuksi (feeder).

    • pulleax

      Hei taas kaikki kannustajat, nyt vuodenverran ollut painoa 125kg ja ihan mukavasti on kyllä mennyt, ei siis mitään syytä laihtua. Tev.Erin

      • k4x

        Olet varmasti ihanan pehmeä ja pullea. Näin talviaikaan ei tule kylmäkään niin helposti, kun on eristävää rasvakerrosta reilummin. Miksipä sitä laihduttaisi, jos tykkää olla pyöreämpi ja viihtyy kehossaan. Oletko vielä aikonut lihottaa vai viihdytkö nykyisessä painossa?


      • pulleax

        Hei ja kiitos ymmärtävästä kannanotosta, nykyisessä painossa viihdyn oikein hyvin jaksaa liikkua ja muutenkin on ihan hyvä olotila eli kyllä tätä pidetään yllä jatkossakin. Terv. erin.


    • Joku10

      Voitko jakaa kuvia sun masusta?

    • Onko olemassa "lihottaja" naisia, siis naisia jotka pitävät lihavista miehistä ja haluaisivat lihottaa miehen todella ylipainoiseksi? Tarkoitan siis että naiset kiihottuisivat siitä kun miehen maha kasvaa, paino nousee ja mies muuttuisi laiskemmaksi?

      Haluaisin kasvattaa oman masuni todella isoksi pyöreäksi, pehmoiseksi ja roikkuvaksi. Olisi myöskin ihana kun miestissini turpoaisivat isoksi, alkaisivat lepäämään masuni päällä.

      Kiihotun siitä kun masuni paisuu isommaksi, painoni nousee ja mahani alkaa pomppimaan ja hyllymään liikkuessa.

      • Anonyymi

        Olen 26-vuotias nainen, olen ollut feederinä toiselle tytölle. Se oli aivan ihanaa. Omaa syöttöpossua mulla ei ole ollut moneen vuoteen enää. Olen ollut lapsesta asti läskifetistinen ja isot masut on kuuminta mitä tiedän, niiden katselu ja koskettelu... voi että. laittakaa viestiä jos haluatte tsempparin tai ihailijan tai muuten vain fiilsitellä läskijuttuja :) KIK: muuussi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 26-vuotias nainen, olen ollut feederinä toiselle tytölle. Se oli aivan ihanaa. Omaa syöttöpossua mulla ei ole ollut moneen vuoteen enää. Olen ollut lapsesta asti läskifetistinen ja isot masut on kuuminta mitä tiedän, niiden katselu ja koskettelu... voi että. laittakaa viestiä jos haluatte tsempparin tai ihailijan tai muuten vain fiilsitellä läskijuttuja :) KIK: muuussi

        Täällä yösyöppö isomahainen röyhtäilijä. Tsempparia kaipaisin henkilöstä joka ymmärtää tätä. Tykkään täyttää mahaani. Täysi olo on parasta mitä tiedän, mutta sitä kestää vain hetken aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 26-vuotias nainen, olen ollut feederinä toiselle tytölle. Se oli aivan ihanaa. Omaa syöttöpossua mulla ei ole ollut moneen vuoteen enää. Olen ollut lapsesta asti läskifetistinen ja isot masut on kuuminta mitä tiedän, niiden katselu ja koskettelu... voi että. laittakaa viestiä jos haluatte tsempparin tai ihailijan tai muuten vain fiilsitellä läskijuttuja :) KIK: muuussi

        Haluaisitko muualla jutskailla? :)


    • fffatsot

      Painan 138kg ja olen pitkä 169cm olen mielestäni sopiva. Ei ole tullut mieleenikään laihduttaa.

    • Anonyymi

      Asiaa kannattaa lähestyä ensisijaisesti oman terveytensä näkökulmasta. Runsaat kilot ovat suuri terveysriski. Seurausta laiskanpulskeasta elämäntavasta. Diabetes, sydän- ja verisuonisairaudet, alentunut hengityskapasiteetti, tuki-ja liikuntaelinten sairaudet. Lista on pitkä. Ensisijaisestihan kyse on omasta terveydestä ja suorituskyvystä. Ulkonäköasiat tulevat kaupanpäällisinä. Terve sielu terveessä ruuumissa.

    • Anonyymi

      Hei taas piitkästä aikaa,oon nyt ollut 140kg sarjassa jotoista vuotta ja on oikein mukava oltila ja ihan hyvin voin ja liikun myös. Kiitos teille kaikille jotka ootte kannustanut minua tällä pitkällä ja ihanalla matkalla pulleax. terveyttä teille toivoo Erin

      • Anonyymi

        Onpas painosi noussut kuudessa vuodessa mukavasti! Kiva kun päivität tänne kuulumisia, tuntuu varmasti hyvältä kun edistymistä tapahtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpas painosi noussut kuudessa vuodessa mukavasti! Kiva kun päivität tänne kuulumisia, tuntuu varmasti hyvältä kun edistymistä tapahtuu.

        Hei, onhan kannustavaa ja mukavaa kun muutkin huomioivat minut.nyt olen kyllä oikeassa painoluokassa ,aika sitten näyttää mitä tuleman pitää. ter.Erin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, onhan kannustavaa ja mukavaa kun muutkin huomioivat minut.nyt olen kyllä oikeassa painoluokassa ,aika sitten näyttää mitä tuleman pitää. ter.Erin

        Vieläkö luet tätä palstaa? Olisi kiva kuulla mitä kuuluu ja onko kiloja kertynyt.


    • Anonyymi

      Oikein lihava nainen ei voi tulla raskaaksi ja siten ei voi saada lapsia.
      Kerran olis pitänyt panna reilu 100 kiloista naista, mutta läskiä oli niin paljon ettei kullin ylettynyt edes häpyhuulien sisäpuolelle. Olihan se aika noloa.

      • Anonyymi

        Niin, sinulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, sinulle

        Olen samaa mieltä. Jos ei kulli yletä, niin seisokissa on vikaa jos se ei sinne painu. Väärä partneri? Jos koko, pehmeys tai muhkeat muodot kiihottaa niin kulli painuu sinne minne pitää niin kuin ruokakin painuu kurkusta alas mahaan.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2251
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe