Kokemuksia oulun seudun ulosottoviraston toimista?
Onko mennyt asiat niinkuin pitää?
Oulun seudun ulosottovirasto
17
2542
Vastaukset
- 656h5h6hb5
Ennen siel oli lepposa tyyppi hoitamassa omia asioita. Nykyää sellanen ynseä äijä. Sama, kun soitin Oulun UO:n sivuilla olevaan numeroon, josta menikin vaihteeseen ja joku hiekkavagina nainen siel vastas. Eivät kuuntele yhtään, vaan puhuvat päälle, kun selittää jotakin asiaa. Onneks maksut on satu hoidettua ko. puljun kanssa.
- pysy_erossa
Mitä vähemmän heidän kanssaan joudut tekemisiin, sitä parempi. Joskus asiat toimii, usein ei.
- fhgfhd
fhdfhd
- VItunvittu
Vitun kusipäät väärentävät papereita ja varastavat omaisuutta!
- Tosikuvesitaas
Missä on se ensimmäinenkään rehellinen viranomainen?
Minä olen jo 70 v enkä vieläkään löytänyt ensimmäistäkään. Rikollisia ja väärintekijöitä laumoittain. Ne ovat vain yksi ja suurin rikollisjärjestö. Kilpailee pienempien, mm moottoripyöräkerhot, kanssa. - jkiuuhbb
Ei varmasti asiat ole mennyt niinkuin pitää jos on joutunut ulosottoviraston asiakkaaksi. Kannattaa marssia peilin eteen, siellä se suurin syyllinen näkyy.
- Tosikuvesitaas
Joo ei mennyt. Vuokralaiset ei maksaneet vuokriaan joten minun piti marssia ulosottoviraston asiakkaaksi. Toiselta aikanaan tuli rahat, toiselta ei edes yritetty periä kun ihan itse määrittelivät varattomaksi. Silti rahaa riitti viinaan ja tupakkiin.
Niin, mitä sieltä peilistä pitikään näkyä? Syyllinen? Niin kai. Hyväuskoista hölmöä vuokraisäntää jymäytettiin joten möin vuokrakämpät pois. Takkiin tuli, mutta jäipä kusettajat muitten hyväuskoisten harmiksi. Ja syyttömät kunnon vuokralaiset kärsivät asuntopulasta kun kusipäät pilasivat asian. - ghytredf
Ulosottoviraston asiakkaalta peritään velkoja. Miten sinä vuokranantajana jouduit velkoja maksamaan ulosottovirastolle?
Itseään ei kukaan pysty määrittelemään varattomaksi.
Vuokranantaja tarvitsee oikeuden päätöksen perintään menevistä veloista.
Onko vielä muuta höpötystä? - Tosikuvesitaas
Kyllä minä vain kävin virastossa täyttämässä paperit eli olin sen asiakas. Saattoi ne paperit käydä jonkun tuomarinkin edessä, en muista enää kuviota niin tarkkaan.
Ei kukaan ole väittänyt, että joku olisi itsensä määritellyt varattomaksi. Ulosottaja määritteli tämän pummin varattomaksi siitä huolimatta, että pummilla riitti rahaa viinaan ja tupakkaan.
Otapa vasta asioista selvää ennenkuin alat pätemään. - ettätuota
Tosikuvesitaas kirjoitti:
Kyllä minä vain kävin virastossa täyttämässä paperit eli olin sen asiakas. Saattoi ne paperit käydä jonkun tuomarinkin edessä, en muista enää kuviota niin tarkkaan.
Ei kukaan ole väittänyt, että joku olisi itsensä määritellyt varattomaksi. Ulosottaja määritteli tämän pummin varattomaksi siitä huolimatta, että pummilla riitti rahaa viinaan ja tupakkaan.
Otapa vasta asioista selvää ennenkuin alat pätemään.Älä selitä. Ennen vuokrasaatavan viemistä ulosottoon on oltava lainvoimainen päätös oikeudesta. Luulisi sinulla olevan myös dokumentit käräjäoikeuden "asiakkuudesta".
http://www.oikeus.fi/ulosotto/fi/index/velkojanaulosotossa/millaperusteellaulosottoavoihakea.html
Itse kirjoitat"kun ihan itse määrittelivät varattomaksi". Ei kannata sepustaa olemattomia. - Anonyymi
Meinaat siis että ulosoton ei tarvitse toimialaan oikein vaan syy on joka sinne joutuu sen kestäköön
- MIKÄ-ON---
ulosottovirasto ???
- En-tiedä
Olen maksanut laskuni aina ebsin ja elänyt sitten, enkä lesota velaksi, niinpä en tiedä.
- rampe2015
Oulun ulosottovirasto ryöstää ihmisten omaisuutta, juttu nyt vireillä.
- Tosikuvesitaas
Saathan sinä yrittää. Mitä luulet korpin korpinsilmälle tekevän? Opit sen kantapään kautta. Niin minäkin olen oppinut.
- Melkotyytyväinenasiakas
Kohtuu kivasti on mennyt, neuvovat ystävällisesti ja maksamattomien vuokrien perintäkin on puliveivareilta onnistunut yllättävän usein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan483080Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan272884- 1212316
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281432Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336- 111296
Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121073- 74979
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39922Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13802