JEHOVANTODISTAJILLE TIEDOKSI

jepsvesi

Petäjävetisiä jehovia kiertelee Kuivasmäellä. Ettekö tiedä miksi talon omistaja on laittanut tienhaaraan portin SIKSI, että ette ole tervetulleita kotini pihaan se on minun yksityisaluetta ja muut kaupustelijat, epäterveet sukulaiset ym. kyttääjät. Teillä ei minulle ole mitään asiaa ja pihaani. Voin syyttää kotirauhan häirinnästä. Jehovat ja muut eivät ole lain yläpuolella. MUISTAKAA missä portti ette ole tervetulleita.

8

64

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • armoton

No miten sinä pöljäke luulet meidän pääsevän kertomaan sulle armopaloista jos porttiakaan ei saa avata?

• jepvesi

Itse te pöljäke Jehovat, ette pääse mihinkään, kun montun pohjalle. kun se aika tulee.

• sdsgsdgd

Tuputtavat väkisin juttujansa, vaikka olis eri uskontokin ja muutenkaan jaksa niiden lässytyksiä...

• huperrtti

Toisinaan tulee jehovantodistajat käymään, ovat kyllä tervetulleita jos ovat ne kaksi hyvin kaunista ja nuorta naista, silloin kyllä lasken sisälle..öhöm..siis naiset lasken sisälle ja juttelen niin kauan että lähtevät pois.. hee.

• moraalintonta

Kyllä sitä itse tietää mihin uskoo ja mihin ei! Ei sitä tarvitse tuputtamaan tulla.

• housutkinttuun

Sipilän ilosanomaa ne sulle vain tuovat. Ota rakkauvella vastaan.

• Linuks_kadotus

Nyt on vielä armon aika! Kiitos siitä Herralle......†
      Tällaista alkaa tapahtumaan yhä enenevässä määrin, kun Jumalan siunaus siirtyy pois kansan yltä.....†
      Hihhih hih hih hih.....†
      Me Windows-herrasmiehet nautimme sivistyneesti alkon tuotteita, kun taas linukshihhulit käyttävät mitä lie, mistä lie kannabista.....†
      Kannabiksen aiheuttamat fantasiat eivät jätä näitä linuksparkoja rauhaan sitten millään.....†

• VankiReginan

Kerran Jehovat tulivat vierailulle. Olin niin seurankipeä, tarjosin kahvit ja en meinannut päästää pois, kun jäi paljon keskusteltavaa. Eivät tulleet enää toista kertaa. Lähtevät suorastaan karkuun kylälläkin, kun näkevät minut. Miten teennäistä! Ensin haluavat jutella ja kahville, mutta sitten kyllästyvät. Pyh! :)

Tässä tavallaan vahingossa kokemuksesta vinkki, miten tällaisista tyypeistä pääsee eroon helposti... :))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3465
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1868
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1566
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      80
      1178
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      209
      872
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      816
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe