Petäjävetisiä jehovia kiertelee Kuivasmäellä. Ettekö tiedä miksi talon omistaja on laittanut tienhaaraan portin SIKSI, että ette ole tervetulleita kotini pihaan se on minun yksityisaluetta ja muut kaupustelijat, epäterveet sukulaiset ym. kyttääjät. Teillä ei minulle ole mitään asiaa ja pihaani. Voin syyttää kotirauhan häirinnästä. Jehovat ja muut eivät ole lain yläpuolella. MUISTAKAA missä portti ette ole tervetulleita.
JEHOVANTODISTAJILLE TIEDOKSI
8
97
Vastaukset
- armoton
No miten sinä pöljäke luulet meidän pääsevän kertomaan sulle armopaloista jos porttiakaan ei saa avata?
- jepvesi
Itse te pöljäke Jehovat, ette pääse mihinkään, kun montun pohjalle. kun se aika tulee.
- sdsgsdgd
Tuputtavat väkisin juttujansa, vaikka olis eri uskontokin ja muutenkaan jaksa niiden lässytyksiä...
- huperrtti
Toisinaan tulee jehovantodistajat käymään, ovat kyllä tervetulleita jos ovat ne kaksi hyvin kaunista ja nuorta naista, silloin kyllä lasken sisälle..öhöm..siis naiset lasken sisälle ja juttelen niin kauan että lähtevät pois.. hee.
- moraalintonta
Kyllä sitä itse tietää mihin uskoo ja mihin ei! Ei sitä tarvitse tuputtamaan tulla.
- housutkinttuun
Sipilän ilosanomaa ne sulle vain tuovat. Ota rakkauvella vastaan.
- Linuks_kadotus
Nyt on vielä armon aika! Kiitos siitä Herralle......†
Tällaista alkaa tapahtumaan yhä enenevässä määrin, kun Jumalan siunaus siirtyy pois kansan yltä.....†
Hihhih hih hih hih.....†
Me Windows-herrasmiehet nautimme sivistyneesti alkon tuotteita, kun taas linukshihhulit käyttävät mitä lie, mistä lie kannabista.....†
Kannabiksen aiheuttamat fantasiat eivät jätä näitä linuksparkoja rauhaan sitten millään.....† - VankiReginan
Kerran Jehovat tulivat vierailulle. Olin niin seurankipeä, tarjosin kahvit ja en meinannut päästää pois, kun jäi paljon keskusteltavaa. Eivät tulleet enää toista kertaa. Lähtevät suorastaan karkuun kylälläkin, kun näkevät minut. Miten teennäistä! Ensin haluavat jutella ja kahville, mutta sitten kyllästyvät. Pyh! :)
Tässä tavallaan vahingossa kokemuksesta vinkki, miten tällaisista tyypeistä pääsee eroon helposti... :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2064306
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1463818Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1393290SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst92530Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.551658Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58341620Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191608Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251405Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271351Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1201194