Luin viestisi vuoden takaa näiltä ajoilta. Voi miten kauniisti puhuit minulle silloin! Sydäntä alkoi särkeä :( Pidän sinusta kai enemmän kuin kenestäkään ikinä, ei se rakkautta ole siltikään. Kiinnyn ihmisiin harvoin ja sinä olet sellainen. Enää en vain oikein uskalla kertoa kaikkea, koska pelkään häiritseväni.
Haikea ikävä
14
674
Vastaukset
- mietipäite
Jos on sanottu että häiritset, niin taitaa olla paras olla häiriköimättä. Jos ei niiiiiin....
- tunnevammainen
Enköhän minä sentään ihan itse päätä eikä lääkärit
- haikusan
Sympatiat täältä sinulle. Tiän hyvin, mikä tuossa pelottaa.
- T4Two
nii...kiintymys on parempaa kuin rakkauden vuoristorata....ei pysty rakastumaan keneenkään jos on kiintynyt kovasti johonkin...kuhan ny hölpötän ... ikävissäni , kun menossa huikea hurmos vaihe...taas... myisin kai sieluni tällä hetkellä jos saisin vastakaikua tunteisiin... onneksi analysointi aina tasoittaa..
- VahvastiKiintynytRakasta
Tarkoitat varmaan tekstiviestiä... eli olen tässä ulkopuolinen.
Minäkin kiinnyn harvoin ja hitaasti, mutta kun kiinnyn, se on sitä vahvempaa. Toisaalta itselläni kiintymys ja rakkaus kietoutuvat toisiinsa vahvasti.- T4two
nii.emmääkään osaa kiintymystä ja rakkautta oikein erottaa ...se vaan tuntuu niin "yliaikojen-kaiken -kestävältä" kun rakkaushurmokseen lisätään kiintymys ja ystävyys...
- Päivivain
Sievä ja fiksu kirjoitus. Ja varmasti harvinaisen kaunis tunne taustalla. Osaisipa itse pukea ajatukset sanoiksi yhtä hyvin. Minulta niitä on tullut liikaa väärällä lailla ja ne ovat menettäneet merkityksensä.
Jospa et häiritsisi kuitenkaan noin kivalla kirjoituksella.
Minulla kauniiden sanojen ja ylipäätään sanojen aika on mahtanut jäädä taakse. Hänelle suunnatut. Haikea ja surullinen olo. - MeniköHoolle
Mikä siinä niin häiritsisi?
- vainsinulle67
ai sul on vielä tallessa ne viestit,:) jos olet juuri hän P niin et häiritse mua koskaan , ja voit kyllä minulle kertoa ,kirjoittaisin edelleen samanlailla kun silloin.Niin on minullakin haikea ikävä ,olen monesti ajatellut sinua kuten nyt .En näe sinua juuri milloinkaan,mutta ajattelen sinua joka päivä .sinä olit se minun tuki ja turva silloin kun sitä tarvitsin .kiitos siitä ja että olet olemassa.kiitos myös että sain puhua sinulle useasti .:)OLET IHANA haluaisin soittaa sinulle mut ajattelen että et kerkee paljon rupattelee työaikana .
- Anonyymi
Et häiritse❣️
- Anonyymi
kasvaa täytyy minunkin yhdessä toisen kanssa se olisi kevyempää. silti pelottaa tuntea ylipäätänsä mitään ihmisiä kohtaan. sen takia en uskalla ystävystyä enkärakastua. niin paljon -liikaa-tullut satutetuksi. olen vaan jotenkin niin väärä tähän maailmaan. ehkä mun on tarkoitus kulkea yksin tämä elämä ja olla se kohde jota voi maalittaa ja satuttaa. käyttää seksuaalisesti hyödyksi, tempasta kännipäissään ja poistua. jonkunhan sekin rooli on hoidettava ja mä provosoin ihmisiä. eli osaan sen taidon että ihmiset poistuvat mun läheltä. Mun elämästä. Vttu mä vihaan tätä.
- Anonyymi
??? Siis aloitus on vuodelta 2015. Mitä järkeä nostaa näin vanhoja juttuja???
- Anonyymi
Oletko läheisriippuvainen??
- Anonyymi
Olin jo vastaamassa mut siis aloitus oli vuodelta 2015 eli kymppi vuotta sitten joo eipä sitä kyllä vastatakaan mitään. 😂😂
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611185
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431675Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361265Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61076Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1051001