84 litraisessa akvaariossani on sinilevää! Akvaariossa asustaa tuliliskoja. Sinilevä ei näytä haittaavan liskoja millään lailla, syövät hyvin ja liikkuvat.
Lapan pohjan noin kerran kahteen viikkoon ja vaihdan puolet vedestä samalla. Liskot ruokin noin joka kolmas päivä. Loisteputki on noin puoli vuotta vanha. Vesi muuten on täysin kirkasta ja hyvän näköistä. Siispä mikä ihme avuksi että saan levän häviämään? Olen asiasta varma että levä on juuri sinilevää. Se kasvaa äkkiä sinivihreäksi kalvoksi soran, puunrungon ja isompien koristekivien päälle. Lähtee kyllä helposti lappamalla pois, mutta palaa äkkiä takaisin ja näyttää rumalle ja haisee pahalle.
Apua kokeneilta kaipaisin!
Sinilevä!!
Turhautunut
2
555
Vastaukset
- susu
katsopas tänne: http://www.aqua-web.org/users/satuj/jutut2.php sieltä löytyy paaaljon hyvää tietoa sinilevästä samoin kuin muistakin levistä :D
- Mika M.
Kysy apua muilta harrastajilta
http://www.akvaariopalsta.net
Tai käytä googlea! ---> http://kotisivu.mtv3.fi/water_world/ongelmia.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 76979
- 119724
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81715Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm64707- 42681
- 90618
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111563- 42539
- 41498
- 17480