84 litraisessa akvaariossani on sinilevää! Akvaariossa asustaa tuliliskoja. Sinilevä ei näytä haittaavan liskoja millään lailla, syövät hyvin ja liikkuvat.
Lapan pohjan noin kerran kahteen viikkoon ja vaihdan puolet vedestä samalla. Liskot ruokin noin joka kolmas päivä. Loisteputki on noin puoli vuotta vanha. Vesi muuten on täysin kirkasta ja hyvän näköistä. Siispä mikä ihme avuksi että saan levän häviämään? Olen asiasta varma että levä on juuri sinilevää. Se kasvaa äkkiä sinivihreäksi kalvoksi soran, puunrungon ja isompien koristekivien päälle. Lähtee kyllä helposti lappamalla pois, mutta palaa äkkiä takaisin ja näyttää rumalle ja haisee pahalle.
Apua kokeneilta kaipaisin!
Sinilevä!!
Turhautunut
2
555
Vastaukset
- susu
katsopas tänne: http://www.aqua-web.org/users/satuj/jutut2.php sieltä löytyy paaaljon hyvää tietoa sinilevästä samoin kuin muistakin levistä :D
- Mika M.
Kysy apua muilta harrastajilta
http://www.akvaariopalsta.net
Tai käytä googlea! ---> http://kotisivu.mtv3.fi/water_world/ongelmia.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101070
- 102948
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96807- 86723
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17617- 48526
- 36526
- 25515
- 43492