Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Sinä äidin pikku helvetin enkeli...

civilian

...joka ajoit päiväkodin ja koulujen välistä tänään poliisiskootteria karkuun. Voit olla varma, että prätkähiireilysi loppuu samantien, kun minä sen rämisevän korppusahasi. Ja jos vielä itse satut onnettomasti viereen todistamaan singerisi tuohoamista, niin voipi olla, että muutama jabi napsahtaa huulillesikin.

Ihan vaan sen takia tällainen lyhyt oppimäärä, että oppisit ajamaan lasten päiväkoti- ja koulualueella rajoitusten mukaan.

Ai mistäkö tunnistan? Älä siitä huoli.

13

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hondacivikkikö

      Kuka tuo jabi on? Poikakaverisi/Puolisosi? Varo nyt ettet alle jää jos ajoradalle menet isottelemaan japin kanssa.

    • Möntti

      Näitä katuhaukkoja on ihan tarpeeksi Ulvilassa. Saapa nähä milloin joku on keulakoristeena Corollan nokalla.

    • naamatontiedossa

      Ulvilassa rullailee myös noin 10-15 kakaran mopoporukka joka on naarmutellut huvikseen ainakin yhtä autoa että katselkaapa kullannuppujenne perään mitä tekevät iltasella.Itse teosta jos jää kiinni voi tulla kävelymatka kun mopo menee takavarikkoon kunnes vahinko on korvattu.

      • TulemmeTaasNaarmuttamaan

        Varo etteivät piekse sinusta paskoja pihalle jos yrität mopoa varastaa.

        Tai älä turhaan, mopoilin isä kumminkin tulee sinulta vääntämään pään perseesesi jos niklas-santerille ostetun kalliin derbin takavarikoit.


      • tuomiotulee
        TulemmeTaasNaarmuttamaan kirjoitti:

        Varo etteivät piekse sinusta paskoja pihalle jos yrität mopoa varastaa.

        Tai älä turhaan, mopoilin isä kumminkin tulee sinulta vääntämään pään perseesesi jos niklas-santerille ostetun kalliin derbin takavarikoit.

        Muutama pikkuhinuri ei voi minulle mitään.Menee pakettiin koko sakki tarpeen vaatiessa ja myös se pikkuhinurin isäkin.


      • OikeinMeneepi_suatana
        tuomiotulee kirjoitti:

        Muutama pikkuhinuri ei voi minulle mitään.Menee pakettiin koko sakki tarpeen vaatiessa ja myös se pikkuhinurin isäkin.

        Joo leekot sissää ja potkulla häntäluut nielurisoihin, peräsuolen voi kiepauttaa vetokoukun ympäri ja hinailla pikkuhinureita pitki raittia.


      • niinäijää
        tuomiotulee kirjoitti:

        Muutama pikkuhinuri ei voi minulle mitään.Menee pakettiin koko sakki tarpeen vaatiessa ja myös se pikkuhinurin isäkin.

        ei taida sonnit ja lehmät muistaa et on joskus ollut itsekin vasikka


    • Jotakintietävä

      Ajoiko poliisi skobo yhtä lujaa perässä... Sekö on sallittua poliisilta...???? Intressivertailu taisi unohtua? Niiku poris sanotaa kui ketä ja mihi?? Opetelkaa Suomen kieli..

    • Mehurjatmopopojat

      Sovitaanko paikka ja aika kusipää ni tullaan porukalla pieksemään sut ? Voin sanoo et mulla o takana ny 75 ihmistä ja voidaan tulla kyllä kattomaa kenen mopo menee takavarikkoon vitun säälittävä pelle..

      • UlvilanÄijjä

        Höpsistä. Ei sun kaikki feispuukkikaverit oo sun takana. Yksin olet kun tappeluun joudut. Lopeta uhoominen ja käyttäydy kunnolla.


      • olettehomojaaaaaa

        Takana 75 ihmistä? :D
        Melko pitkä homojuna teillä hahahahah


    • Kostokuolema

      Ai nykyään porukalla tullaan pieksemään? No entä sit, kun nimet kuitenkin saa aika äkkiä selville ja turpaansa saanut tulee kotiinne ja raiskaa mutsisi, hakkaa faijasi kirveellä palasiksi ja kiduttaa teitä monta tuntia tappaakseen...vain nauttiakseen pikkuäpärien kärsimyksestä?

    • mustakuolemakosto

      Kertokaa mopopoikien nimiä. Saatana tapetaan ne!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe