Hei!
Olen 17-vuotias lukiota käyvä, kokenut ja yhteistyöhaluinen lastenhoitaja Lohjalla. Lastenhoitajanhommia olen tehnyt muutaman vuoden ajan. Olen myös hoitanut paljon sisaruksiani. Kokemusta löytyy ihan pienistä vauvoista kouluikäisiin. Yhdeksännellä luokalla olin kaksi viikkoa TETissä päiväkodissa 0-3 vuotiaiden ryhmässä.
Aikatauluni on todella joustava ja voin tehdä töitä niin viikonloppuisin kuin arki-iltaisin :) Lomilla minut voi saada kokopäiväiseksikin. Lastenhoitajana olen iloinen ja leikkimielinen. Olen vastuullinen ja luotettava. Palkka on keskusteltavissa. :)
Ottakaa vain rohkeasti yhteyttä, jos mielessänne on jotain kysyttävää ja sovitaan vaikka tapaaminen ennen varsinaista hoitokeikkaa!
[email protected]
Luotettava lastenhoitaja Lohjalla
lastenhoitajalohjalla
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?815037- 794859
- 1324268
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103058- 522689
- 402596
- 532247
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102221Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211850