..... minne EU maahan kannattaa muuttaa jos ei voi asua enää Suomessa, eikä Ruotsissa?
Miten se muuttaminen käytännössä tapahtuu? Menee toiseen EU-maahan ja paikalliselle poliisilaitokselle näyttää Suomen passia ja kertoo, että minä haluaan muuttaa tänne.
Kai heidän täytyy minulle sitten majoitus hankkia muutaman yön jälkeen ja minä tilaan tavarani suomesta uuteen kotimaahani? Tuntuu siltä, että tilanteessani tämän kaiken voisi hoitaa fiksummin? Siis miten, kun nyt sitten kerran EU:ssa ollaan?
Hei olen sairaseläkeellä.
Pakolainen
4
99
Vastaukset
- nimierkkimerkki
Muuta Puolaan, se on aika halpa.
- Eläkeläinen24
Odessa, Ukraina
- dhkjhsfkjshjkh
Ainakin Espanjassa varattomat suomlaiset asuvat puistossa ja sillan alla. Ihan turha kuvitella että sulle näillä perusteilla jotain luukkua järjestettäisiin.
- utidy8o
Mikä se on se sairaseläke ... laki ei tunne semmoista eläkettä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003264741- 162246
- 1942099
- 1071476
- 811397
- 74992
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57977IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2929Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119844Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59766