Lähetin huvikseen keksityn kysymyksen Citroenin maahantuojalle testatakseni palvelutasoa että vastaako maahantuoja kysymykseeni. Sain todella hyvän ja perusteellisen vastauksen, johon oli vielä laitettu linkki mukaan lisätiedoista, mikäli tarve on. Vastaus oli nopea ja mikä tärkeintä, sain apua keksimääni juttuun.
Miten tämä Ŝlobon maahantuoja toimii. Jos teillä on autosanne ongelma (mitä ei tietenkään ole), niin millaisia vastauksia saatte? Pitääkö maahantuoja mykkäkoulua vai näkevätkö he vaivaa löytääkseen asiakkaalle ratkaisun?
Maahantuojan vastuu ja toiminta
10
88
Vastaukset
- desanttipartiorajalla
Ei ongelmia, ei kysymyksiä.
Mitä muuten kysyit Shittiseltä?Kysyin sieltä, että miksi BMP-vaihteisto jumi kun kävin hakemassa auton huollosta. Itse asiassa näihän se joskus kerran tekikin ja vikakin löytyi moottoripesusta. Se esiintyi kerran ja sen koommin sitä ei ole näkynyt.
Sain ajatuksen kysyä kun luin ettei suomalainen Ŝkoda-huolto ole kiinnostunut asiakkaidensa ongelmista koskien näitä tuhansia DSG- ja TSI-tapauksia. Halusin tietää, olenko tärkeä asiakas maahantuojalle. Ilmeisesti olen, koska sain hyvää palvelua.
Kuinka tärkeitä Ŝkoda-autoilijat ovat maahantuojalle, joka pitää mykkäkoulua?
- chechoslovakia
Lanlordi taas tuli tänne höpöttämään. Kysyitko Shitikan moninaisista sähkövioista? Oliko maahantuojan vastauksessa kielto levittää tietoa eteenpäin?
Juttuhan on niin, että jälleenmyyjän huoltoverkosto on sitä varten, että sieltä kysytään ja sinne hakeudutaan jos jotain ongelmia on.- vuokraisäntäminäkin
Näin. Olen kysellyt näistä "ketjutuksista" valtuutetuista huoltotoimipaikoista normihuoltojen yhteydessä aivan omaan tarpeeseeni riittävästi. Olen saanut toistaiseksi riittävät selvitykset. Omassa autossa ei mitään vikoja ole ilmennyt, mutta ketju on takuuaikana mitattu vrmuuden vuoksi. Eipä sen ääni ole sen kummemmaksi senkään jälkeen muuttunut.
Asiakas
- halvat_huvitko
Kenen huviksi lähetit?
- hupia_muillekin
Tuosta kannattaisi saada selko, mitä sitä muita huvittamaan - ainakaan itsetyydyttäjä.
- Kohan_kyselen
Kuis se Shit-itikka pitää arvonsa?
- Landlordinkaveri
Se pitää arvonsa kuten muutkin autot, koska massatuotettujen autojen jäännosarvo on lopulta tonnin parin luokkaa. Katso vaikka nettiautosta.
- IandIord
Landlordinkaveri kirjoitti:
Se pitää arvonsa kuten muutkin autot, koska massatuotettujen autojen jäännosarvo on lopulta tonnin parin luokkaa. Katso vaikka nettiautosta.
Ainoa ero on, että se Shitikka saavuttaa sen "jäännösarvonsa" nopeammin kuin muut merkit. Lisäksi monella merkillä käyttöarvo on isompi kuin myyntiarvo, mutta Shitikan käyttöarvokin on minimaalinen, koska sillä ei uskalla lähteä mihinkään.
- ei_ranskalaisille
IandIord kirjoitti:
Ainoa ero on, että se Shitikka saavuttaa sen "jäännösarvonsa" nopeammin kuin muut merkit. Lisäksi monella merkillä käyttöarvo on isompi kuin myyntiarvo, mutta Shitikan käyttöarvokin on minimaalinen, koska sillä ei uskalla lähteä mihinkään.
Totta toki töriset, mutta väärällä palstalla - Sinäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617920- 1334554
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323807- 213178
- 232722
- 292657
- 502346
- 252200
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3932134- 322089