mahdollinen raskaus?

Moikka :)

Minulla on nyt menkat myöhässä 2 päivää. Minulla on ollut mahan nippailua, hiukan etovaa oloa, närästys ja rinnat hiukan arat. Tein tänään iltapäivällä negatiivisen raskaustestin. Onkohan mahdillista silti, että olen raskaana vai jäänkö vain odottamaan menkkoja? Lapsi olisi toivottu. Ja milloinkohan kannattaa tehdä uusi testi ja onko muille käynyt näin, että ensin testi on negatiivinen ja myöhemmin positiivinen? :o
274
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Voithan sinä olla, ei välttämättä näy raskaustestissä jos hormonit ei ole noussut tarpeeksi. Toivottavasti ei ole tuulimuna. Meillä kans toiveena esikoinen ja keskeytynyt keskenmeno tapahtui tässä kuukausi sitten rv 8 0. :(
Itse tekisin uuden testin varmaan joka päivä :D

Äänestä

Itsellä oli viime perjantaina negatiivinen, mutta uusin testin tiistaiaamuna, jolloin se olikin positiivinen. Voihan se tosiaan olla liian aikaisin testattu. Odottele muutama päivä ja testaa aamulla :)

Äänestä

Kommentoi aloitusta

tyttönen1000 kirjoitti:

Moikka :)

Minulla on nyt menkat myöhässä 2 päivää. Minulla on ollut mahan nippailua, hiukan etovaa oloa, närästys ja rinnat hiukan arat. Tein tänään iltapäivällä negatiivisen raskaustestin. Onkohan mahdillista silti, että olen raskaana vai jäänkö vain odottamaan menkkoja? Lapsi olisi toivottu. Ja milloinkohan kannattaa tehdä uusi testi ja onko muille käynyt näin, että ensin testi on negatiivinen ja myöhemmin positiivinen? :o

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu