Kun näköjään palstan hihhuleille oli niin kova hinku siitä hössättää.
Kysin laudalta että onko Saatanaa olemassa kuten hihu pyysi,
-Vastaus oli EI.
Kysyin onko Jumala olemassa.
-Vastaus oli EI.
Kysyin onko mitään yliluonnollista olemassa.
-Vastaus oli EI.
Kysyin että onko hihhulit monella tapaa typeriä uskonsa kanssa.
-Vastaus oli kyllä.
Nyt se on sitten todistettu että Jumalaa/paholaista tai yliluonnollista ei ole olemassakaan.
Kokeilin nyt kuitenkin sitä Quija lautaa sittenkin
55
221
Vastaukset
Osaako lauta puhua..
Ei.
Miksi?
Koska se ei ole elävä.- Puhuva-aasi
Mutta Raamatun mukaan, "elävät" puut ja pensaat puhuu. Tuom.9:8-15. Puut lähtivät voitelemaan itsellensä kuningasta. Ja he sanoivat öljypuulle: Ole sinä meidän kuninkaamme. Mutta öljypuu vastasi heille: Jättäisinkö lihavuuteni , josta jumalat ja ihmiset minua ylistävät, mennäkseni huojumaan ylempänä muita puita!...... Korkasin juuri California viinipullon, kohta minäkin alan huojumaan.
Puhuva-aasi kirjoitti:
Mutta Raamatun mukaan, "elävät" puut ja pensaat puhuu. Tuom.9:8-15. Puut lähtivät voitelemaan itsellensä kuningasta. Ja he sanoivat öljypuulle: Ole sinä meidän kuninkaamme. Mutta öljypuu vastasi heille: Jättäisinkö lihavuuteni , josta jumalat ja ihmiset minua ylistävät, mennäkseni huojumaan ylempänä muita puita!...... Korkasin juuri California viinipullon, kohta minäkin alan huojumaan.
Ei saa unohtaa että 2000vuotta sitten lähi-idässä lotrailtiin aika paljon viiniä ja syötiin huumavia kasveja.
- SiinäSelitys
satan kirjoitti:
Ei saa unohtaa että 2000vuotta sitten lähi-idässä lotrailtiin aika paljon viiniä ja syötiin huumavia kasveja.
Ei ihme, että uskontoa tarvittiin. Ja kyllä se levisikin.
- fda
SiinäSelitys kirjoitti:
Ei ihme, että uskontoa tarvittiin. Ja kyllä se levisikin.
Niin nämä huumeveikot keksivät sille tarvetta ja saivat joitain muuten tervejärkisiäkin sekaisin uskonhypnoosiin.
- Kalju_Pitkätukka
satan kirjoitti:
Hakeuduttiin myös autiomaahan nälkää ja janoa kärsimään, jotta "päästäisiin Jumalaa lähelle".
Quija-lauta ei toimi, jos istuntoon osallistujien silmät sidotaan.
Istunnon osanottajat siis ovat tuotetun tekstin takana, eikä mikään taustalla luuraava pelsepuupi tai muu tuonpuoleinen entiteetti. Tuossa voisi ehkä paremmin kokeilla automaatiokirjoitukseen käytettyä kannatinta. Olisipa hauska nähdä minkälaista siansaksaa ihmiset saisivat tuolla aikaan.
https://en.wikipedia.org/wiki/Planchette
- epäilyttää
Ei ollut valvottu koe, takuulla huijasit. Jumala saattaa rangaista sinua laittamalla Skepsiksen myöntämään sinulle huuhaa-palkinnon.
Itse odottelen Seksis ry:n UuhAah-palkintoa. Tuokohan Toimi sen? Vai joku muu uskon mies?Äläs nyt kuule...
Koehan oli erittäin valvottu, olin itse paikalla valvomassa, ja erittäin tarkkana valvoin että en huijannut. Tein vielä kyselyn jälkikäteen varmistaakseen että en huijannut.
Asiastakin vielä äänestettiin silminäkijöiden ja valvojien kesken siitä että näkikö kukaan mitään huijausta, kaikki paikallaolleet eivät huomanneet mitään huijausta.
Tämä oli väkevä todistus siitä että jumala ja yliluonnollisuutta ei ole olemassakaan.
Quija lautahan ei tunnetusti valehtele.
- näin
Jos olisi vastannut toisin, sinähän olisit saattanut alkaa uskomaan Jumalaan.
- fda
On se jännä se Ouija-lauta. Mitään ei tapahtunut. Olisiko niin, että henkivoimilla ei ole tarpeeksi voimia liikuttaa lasia vaan sen täytyy olla erittäin kevyt. Niin kevyt, että neljä ihmistä voi sitä liikuttaa vahingossa.
Heiluri on tuossa suhteessa mielenkiintoisempi. Sen kun saa liikkumaan pelkästään ajattelemalla sen liikettä, samalla kun kannattelee sitä.
- jhfuyuyf
atac kirjoitti:
Heiluri on tuossa suhteessa mielenkiintoisempi. Sen kun saa liikkumaan pelkästään ajattelemalla sen liikettä, samalla kun kannattelee sitä.
Sama periaate - ideomotorinen liike.
- fda
Sain lahjaksi heilurin eräältä joka tuntee skeptisen mielenlaatuni. Ihan hauska kapine varsinkin yhdistettynä hypnoosiin, joskin hyödytön yliluonnollisen todistamisessa kuten kaikki muukin.
- Eitoimiteilläei
Miksi valitatte olette liian heikkoja saamaan tuonkin toimimaan . Se toimii vai kypsillä persoonilla!
- katekismus
Sinunlainen haihattelija onkin ylikypsä.
- Noituuttakö
Se toimii vai kypsillä persoonilla!
Tai perkelee työkaluilla. - katekismus
Noituuttakö kirjoitti:
Se toimii vai kypsillä persoonilla!
Tai perkelee työkaluilla.Äitisi oli perkeleen työkalu kun sinut teki.
- kikkeliskokkels
katekismus kirjoitti:
Äitisi oli perkeleen työkalu kun sinut teki.
Leikit henkivaltojen kanssa.
- katekismus
kikkeliskokkels kirjoitti:
Leikit henkivaltojen kanssa.
Henkivaltoja ei ole edes olemassa, olet vain harhainen.
- uskontovaiJeesus
Olen ollut paikalla,jossa lasi todella liikkui. En aluksi uskonut laisinkaan(olimme kakaroina poikaystäväni kanssa kahden)mutta homma meni jotenkin näin: istuimme pimeässä saunanpukuhuoneessa ja lattialla välissämme oli paperi,johon oli kirjoitettu jotakin ja tavallinen juomalasi. Laitoimme sormemme lasin päälle ja poikakaverini alkoi rukoilla saatanaa. Lasi alkoi liikkua ja en uskonut vielä silloinkaan ja sanoin että "sä liikutat lasia!" Hän otti sormensa pois lasilta ja se jatkoi liikkumistaan!!! Silloin minua vietiin,kaivoin esille raamatun ja valvoin kauhuissani koko yön. Paikka oli täynnä juoppoja ja narkomaaneja oleva asuntola. En unohda sitä tapausta koskaan,vaikka kuinka olen vuosia koettanut saada sen mielestäni ja löytää järkevän selityksen-Kertokaas nyt,te ateistit,kuinka te selitätte tämän? Jumala on todellinen tai ainakin henkivallat ovat-saatana ja hänen omansa. Varokaa,mitä vastustatte,jos raamattu on tosi-tulee pahat paikat vielä eteen teille.
- tieteellisesti.katsoen
uskontovaiJeesus kirjoitti:
Olen ollut paikalla,jossa lasi todella liikkui. En aluksi uskonut laisinkaan(olimme kakaroina poikaystäväni kanssa kahden)mutta homma meni jotenkin näin: istuimme pimeässä saunanpukuhuoneessa ja lattialla välissämme oli paperi,johon oli kirjoitettu jotakin ja tavallinen juomalasi. Laitoimme sormemme lasin päälle ja poikakaverini alkoi rukoilla saatanaa. Lasi alkoi liikkua ja en uskonut vielä silloinkaan ja sanoin että "sä liikutat lasia!" Hän otti sormensa pois lasilta ja se jatkoi liikkumistaan!!! Silloin minua vietiin,kaivoin esille raamatun ja valvoin kauhuissani koko yön. Paikka oli täynnä juoppoja ja narkomaaneja oleva asuntola. En unohda sitä tapausta koskaan,vaikka kuinka olen vuosia koettanut saada sen mielestäni ja löytää järkevän selityksen-Kertokaas nyt,te ateistit,kuinka te selitätte tämän? Jumala on todellinen tai ainakin henkivallat ovat-saatana ja hänen omansa. Varokaa,mitä vastustatte,jos raamattu on tosi-tulee pahat paikat vielä eteen teille.
"En unohda sitä tapausta koskaan,vaikka kuinka olen vuosia koettanut saada sen mielestäni ja löytää järkevän selityksen-Kertokaas nyt,te ateistit,kuinka te selitätte tämän?"
Minulle ainakin riittää selitykseksi tämä:
"Paikka oli täynnä juoppoja ja narkomaaneja oleva asuntola."
Niissä voi tapahtua ihan mitä tahansa, varsinkin jälkeenpäin muisteltuna, jos ylipäätään mitään muistaa. - satunnainen-ateisti
tieteellisesti.katsoen kirjoitti:
"En unohda sitä tapausta koskaan,vaikka kuinka olen vuosia koettanut saada sen mielestäni ja löytää järkevän selityksen-Kertokaas nyt,te ateistit,kuinka te selitätte tämän?"
Minulle ainakin riittää selitykseksi tämä:
"Paikka oli täynnä juoppoja ja narkomaaneja oleva asuntola."
Niissä voi tapahtua ihan mitä tahansa, varsinkin jälkeenpäin muisteltuna, jos ylipäätään mitään muistaa.Paljonkohan näistä kauan sitten tapahtuneista jutuista on jälkeenpäin syntyneitä valemuistoja?
- samaakokenut
Ihan sama kokemus mulla. Saatana ei olisi varmaan liikuttanut lasia (tai tarkemmin antanut demonien sitä tehdä), jos olisi hoksannut, että se oli yksi ponnahduslauta, että aloin etsiä Jumalaa ja Jeesusta ja tulin uskoon. Myös kaikki mitä Raamattu kertoo kuoleman jälkeisetä elämästä on totta. Antakaa Jeesuksen sovittaa syntinne ja luovuttakaa itsenne Jumalalle. Ilman sitä ei ole taivaselämää kuoleman jälkeen.
"Kertokaas nyt,te ateistit,kuinka te selitätte tämän?"
Sinä valehtelet.- Kalju_Pitkätukka
Samatta tavalla kuin "taikavarpu" tuntuu liikkuvan ulkopuolisen voiman vetämänä.
Lukemattomat kokeet kuitenkin osoittavat taikavarvun olevan huuhaata.
Samoin quija- lauta alkaa puhumaan siansaksaa, jos istuntoon osallistujien silmät peitetään.
http://www.skepsis.fi/ihmeellinen/ouija-lauta.html
Kokemus toki voi olla istuntoon osallistuneen mielessä vahva.
- Taivahantottatämä
Jumala on. Pahuus on todellista myös. Tiedätte sen!
- fda
Jaa että Jumala on koodisana pahuudelle? No kyllähän sillekin väittämälle raamatulliset perusteet löytyy.
- jumalan_ruma_kuva
No eihän sitä tarvitse katsoa kuin ihmistä, jumalan kuvaa. Pahuus heijastuu läpi.
"Saatko sinä yhteyden demoniin? Pelottava haaste leviää Instagramissa"
http://www.voice.fi/ilmiot/saatko-sina-yhteyden-demoniin-pelottava-haaste-leviaa-instagramissa/8/74445
Mitä ilmeisimmin köyhän miehen versio spiritismistä. :P- dcdc
"Instagramiin on alkanut viime päivinä ilmestyä lukemattomia videoita Charlie, Charlie -haasteesta. Haasteeseen tarvitaan paperi, johon on kirjattu erilaisia vaihtoehtoja. Sitten paperin päälle asetetaan kaksi kynää päällekkäin. Päällimmäinen kynä kääntyy oikean vastauksen kohdalle, kun demoni on huoneessa ja läsnä, uskovat pelaajat.
Demoni vastaa?
Videoilla nähdään, miten erityisesti nuoret yrittävät ottaa yhteyttä demoniin kutsuen häntä "Charlie, Charlie, missä olet?" Kammottavaa kyllä, monilla videoilla nähdään, kuinka kynä liikahtaa tai jotain muuta pelottavaa tapahtuu.
Yleensä videot päättyvät säikähdykseen ja kiljumiseen. Se, mitä niillä tapahtuu, jakaa luonnollisesti mielipiteitä. Joidenkin mielestä pelaajat ovat aidosti onnistuneet tavoittamaan demonin, toisten mielestä kyseiset tapahtumat ovat aina pelkkää sattumaa.
Pelottelu tehoaa
Niiden, jotka uskovat demonin tavoittamisen olevan totta, kehotetaan olemaan todella tarkkoja siitä, miten he pelin lopettavat. Ilman demonilta saatua lupaa ihmisten nimittäin kerrotaan joutuvat yliluonnollisten tapahtumien uhriksi jatkossa. Heidän pelotellaan kuulevan ääniä, naurua ja näkevän varjoja paikoissa, joissa niitä ei pitäisi olla."
Tuli mieleen, että toi kynä kyllä lähtee helposti liikkeelle puhaltamalla, noissa videoissa ei kuitenkaan siltä näytä. Kynän voi saada liikkumaan puhaltamalla, liikkumaan pöytää heiluttamalla tai pöydän alustaa jos lattia on vähänkään hutera. Myös hankaussähköllä saa ihmeitä aikaan. Jos on huono kamera niin siimalla saa ihmeitä aikaan.
- kiikka
atac kirjoitti:
Kynän voi saada liikkumaan puhaltamalla, liikkumaan pöytää heiluttamalla tai pöydän alustaa jos lattia on vähänkään hutera. Myös hankaussähköllä saa ihmeitä aikaan. Jos on huono kamera niin siimalla saa ihmeitä aikaan.
Luulisi noissa kahdessa esimerkissä että kynä ekaksi tipahtaisi kokonaan toisen kynän päältä, ja "paras kikka" saadaan aikaiseksi kun on alun perin pienellä neulalla ylempi kynä keskeltä kiinni alemmassa kynässä, sitten pystyy kameran sivulta puhaltaan vaikka pölyimurin työntövoimalla ja kynä pyörii ;-)
"Luulisi noissa kahdessa esimerkissä että kynä ekaksi tipahtaisi kokonaan toisen kynän päältä, ja "paras kikka" saadaan aikaiseksi kun on alun perin pienellä neulalla ylempi kynä keskeltä kiinni alemmassa kynässä, sitten pystyy kameran sivulta puhaltaan vaikka pölyimurin työntövoimalla ja kynä pyörii ;-)"
Ei, kaikilla esineillä on tasapainopiste Ja jos kaksi kynää on asetettu oikein toistensa päälle. Voi kynä käytännössä pyöriä toisen päällä miten vain, mikäli vain on asetettu tarpeeksi tarkasti.
Tuossa Young turkisen jakso asiasta.
https://youtu.be/AR_B1P-qRKo
Laitan tuon Aasialaisen taiteilijan pätkän kanssa missä laittaa esineitä mahdottomista kulmista paikalleen.
https://youtu.be/bT_NPkFL8hc
- Meissäperkeleitä
Demoniin yhteyden saaminen tarkoittaa että tunnustat sinussa olevan syntisyyden ytimen ja pahuuden. Sitten et anna sille valtaa hallita vaan uskolla ja päätöksellä kartat pahaa- demonin on suljettu iäksi!
- 11111111111111
Riittää että pääkopassa on jotain vialla ja kyllä varmasti tulee yhteydet vaikka puhuvaa hevosee.
- fesrdtry
11111111111111 kirjoitti:
Riittää että pääkopassa on jotain vialla ja kyllä varmasti tulee yhteydet vaikka puhuvaa hevosee.
Se oli aasi siellä raamatussa. Ei hevonen.
- 116
Se on rikki se lauta. Ei se muuten voi sanoa koko ajan ei.
- Seonkyyllänäin
Luuletteko te että nämä ilmiöt ovat johonkin laboratorioon kutistettavissa koska niissä toimii ei aineellinen materia ja sen voimat! Pitäisi osata ajatella boxin ulkopuolelle!
- fda
Täällä oli joku hörhö jonka mielestä sen saa kuka tahansa toimimaan. Sama juttu varvulla metsästämisessä. Ilmeisesti se olikin sitten salaisuus miten se toimii, eikä se toimi silloin kun epäilijöitä on katsomassa. Ammattilaishuijarikin epäonnistui suuresti kun yritti temppuaan James Randin kanssa.
- Reddington
Ei toimi vaan idiomotoriikka, senkin idiote!
Reddington kirjoitti:
Ei toimi vaan idiomotoriikka, senkin idiote!
Se on hauskaa miten hihhulit yrittävät selitellä tarinoitansa.
- Penuela
Öö!uskot siis....tohon lautaan? !...nyt tuli "onnessa" olo.... aaaa Apuuuuuuuua! !!
- HurratkaaViestintuojalle
Tässä perinteinen kristillinen selitysmalli toisaalta:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13715320/helvetin-rakenteesta-tarkeaa-tietoa-ei-uskoville - LisääStooria
http://www.voice.fi/ilmiot/ihmisten-pelottavimmat-kertomukset-saavat-karvat-nousemaan-pystyyn-lue-jos-uskallat/1/74146
Twitter-sivusto Horror-Fessions kokoaa yhteen karmivimpia tarinoita, joita ihmisille on tapahtunut. Ne eivät todellakaan sovi heikkohermoisille. Suomensimme karmivimmat alle.
"Olin katsomassa asuntoa, jota vanha mies esitteli minulle. Kun olin lähdössä, näin hänen kuvansa roikkuvan seinällä kehyksissä. Kuvan alla luki "lepää rauhassa."
"Heräsin yöllä siihen, kun joku soitti alakerrassamme pianoa. Olin yksin kotona."
"Muistan, että kun olin pieni, leikin enoni kanssa jatkuvasti. Vasta hiljattain, kun asia tuli puheeksi, sain tietää, että enoni oli kuollut vuotta ennen syntymääni."
"Kun olin lapsi, ensimmäinen sana, jonka opin sanomaan, oli "Jamie". Jamie oli pikkutyttö, joka kuoli kodissamme ennen kuin me muutimme sinne - ennen kuin minä olin edes syntynyt."
"Olin vahtimassa pientä tyttöä. Yhtäkkiä hän alkoi tuijottaa peiliä, ja totesi ohuella äänellään: "He ovat tulossa." Peili särkyi lähes välittömästi tuon lauseen jälkeen."
"Olin koulubussissa. Parhaan ystäväni pysäkin kohdalla ystäväni ei noussutkaan kyytiin, vaan katsoi vain minua pitkään ja vilkutti. Kun pääsin kouluun, sain tietää, että en näkisi häntä enää koskaan: hän oli kuollut edellisenä päivänä."
"Kun olin lapsi, minulla oli mielikuvitusystävä. Hän kertoi minulle asioita isästäni. Kun kerroin niistä isälleni, hän hätkähti. Kyseessä oli hänen armeijakaverinsa, joka oli jo sittemmin menehtynyt."
"Puhuin Skypessä ystäväni kanssa ja poistuin paikalta vähäksi aikaa. Kun tulin takaisin, ystäväni sanoi, että joku oli kävellyt ruudun edestä sysimustassa kaavussa. Olin yksin kotona."
"Olin yksin kotona ja aivastin. Puhelin soi tuntemattomalla numerolla, ja vastasin siihen. Joku sanoi luurin toisessa päässä: "Terveydeksi" ja lopetti sitten puhelun." - NämäKannattaaLukea
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13663095/mita-tama-voi-olla!!!!
Ja vastauksia:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13663095#comment-79721857 - 12_13
Satan: Kysin laudalta että onko Saatanaa olemassa kuten hihu pyysi,
-Vastaus oli EI.
Eli sinua ei ole olemassa? Noh, jos henkilö kysyy laudalta asioista, ei ehkä voi olettaa, että "kaikki kanootit olisi virrassa".
Satan: Kysyin onko mitään yliluonnollista olemassa.
-Vastaus oli EI.
Tuo on niin paradoksaalinen lauseen tynkä henkilöltä, joka puhuu laudan kanssa, että tämän täytyy olla sarkasmia. :)- seonnarsisti
Typerä aloitus. Lapsellinen ja inhoittava.
- VaroitusKristityiltä
""Saatko sinä yhteyden demoniin? Pelottava haaste leviää Instagramissa"
http://www.voice.fi/ilmiot/saatko-sina-yhteyden-demoniin-pelottava-haaste-leviaa-instagramissa/8/74445"
Tämä "Charlie" on meksikolainen nuori mies joka teki itsemurhan, kysymyksessä on siis keskustelu vainajahenkien kanssa minkä Mooses jo kielsi.
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=3. Moos. 19:1&rnd=1438326221679
3. Mooses 19 : 31 Älkää kääntykö vainaja-ja tietäjähenkien puoleen; älkää etsikö heitä, ettette tulisi heistä saastutetuiksi. Minä olen Herra, teidän Jumalanne.
Vainajahenkiin ei missään nimessä pidä olla yhteydessä, koska jos tekee näin ja lasi tai "köyhän miehen versio" kynä liikkuu(ei ole väliä liikkuuko vai ei, jo pelkkä yritys riittää) niin keskusteluyritys avaa portin tuonelaan jota saatana joukkoineen voi käyttää kyseisen vainajahengen avulla. Mitä enemmän osanottajia sitä varmemmin lasi tai kynä liikkuu, koska periaate on käänteisesti sama mikä kristityillä kun he kokoontuvat "Jeesuksen nimessä", tässä kokoonnutaan yhteen "vainajahengen nimessä". Taustalla vaikuttaa siis kuolema ja tuonela ja saatanan ja kuoleman joukot.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13715320/helvetin-rakenteesta-tarkeaa-tietoa-ei-uskoville
Tämä tietää jatkossa kaikkea pahaa osallistujille joka alkaa yleensä univaikeuksilla, häiriöillä, metelillä, tms, jne, ja jatkuu allaolevan esimerkin mukaan, ellei tätä paskaprosessia pysäytetä "vahvemmalla auktoriteetilla", mikä on Jumalan voimat, Jeesuksen nimessä.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13663095/mita-tama-voi-olla!!!!
Älkää leikkikö tällä asialla, valvoin koko viime yön asian ja näiden nuorten takia, henkimaailman asiat on totta. Jos ette nyt vielä usko näihin asioihin, niin kohta vielä uskotte, kun porukkaa alkaa sekoamaan tosissaan mieleltään, kun rauha viedään alkaen yöunilta.- ewfsrtyuitrety
Höpö höpö, tuon ilmiön takana on se, että videolla oleva henkilö puhaltaa kynää. Siis tuossa charlie jutussa.
Kaikkea sinäkin uskot. - fda
Taikausko Mooseksen kielloista tappoi siis tuonkin nuorukaisen. Joku kaveri teki källin ja poika pelästyi loppuiäkseen, koska oli opetettu uskikseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1322929Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2552570Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641688Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1911595- 591542
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa831209- 431185
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä771181Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M2961012Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391012