Mitä tämä voi olla?!?!?!?!?

Belial2

Kaikki sai alkunsa sen jälkeen, kun olimme kavereitteni kanssa "pelanneet" spiritismiä muutama vuosi sitten. Itse spiritismisessio ei ollut mitenkään erityisen vakuuttava tilanne, enkä ole moisiin koskaan liiemmin uskonut. Toki pieni uteliaisuus oli kyseistä asiaa kohtaan ollut, mutta olin ennemminkin epäuskoinen. Meillä oli pöydällä kynttilöitä, joista osa sammui itsestään session aikana ja muutamaan kysymykseen saimme vastauksen ja lasi liikkui laudan päällä. Pahinta tässä nyt kuitenkin on se, mitä on tapahtunut spiritismin jälkeen.

Aluksi tulivat unet... Ne olivat alkuun epämääräisiä, ahdistavia, täynnä todella epämiellyttävää ääntä. Säikähtelin ja haukoin henkeäni herätessäni. Painajaisia oli aluksi pari kertaa viikossa, kunnes niitä alkoi näkyä joka yö. Unet tulivat entistä selkeämmiksi ja aloin erottaa niissä hahmoja. Kyseiset hahmot eivät olleet tästä maailmasta. En edes kykene kuvailemaan hahmoja kunnolla, koska kyseiset olennot eivät vastaa mitään käsitystä mitä esimerkiksi kirjallisuus, elokuvat, raamattu tai mikään muukaan on meille luonut. Sitten alkoi konkreettisemmat asiat. Tavarat vaihtelivat paikkaa yöllä, kirjahyllystä oli yön aikana lentänyt kaikki kirjat lattialle, tietokoneen näyttö oli kääntynyt, astiat olivat pinoutuneet yöllä pöydälle. Joitakin tavaroita jopa häviää kokonaan. Aloin olla todella peloissani, enkä tämän jälkeen ole osannut nukkua kunnolla.

Olen ollut nyt nukkumatta kunnolla noin puoli vuotta. Nukun korkeintaan pari tuntia yössä, koska unessa alkaa heti nukahdettuani kova meteli, räjähdykset. Joinakin öinä minulla käy vierailijoita. He ilmestyvät tyhjästä. Joillakin näistä vierailijoista ei ole kasvoja, yhdellä heistä on vuohen pää. Kuulen heidän puheen, mutta tiedän, että he eivät ääntele. Pystyn vastaamaan heille. He pyytävät minua mukaansa ja vakuuttelevat, että siellä on parempi. Mitä ihmettä tämä voi olla?!?!?! Kuinka saisin normaalin elämäni takaisin? Alan olla todella epätoivoinen. Kuka minua voisi auttaa?

33

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hgjkf

      Avasit pahalle oven ja...
      Kyseinen touhu on tosi vaarallista ja siitä on oikeasti leikki kaukana!
      Sieltä tulleet "seuralaiset" voi jatkaa jopa seuraaviin sukupolviin ja käsittääkseni yleensä tekeekin niin.

      Jos olet Ortodoksi, niin ota yhteyttä omaan pappiisi.
      Jos et ole Ortodoksi, niin sinun kannattaa ottaa yhteyttä Katolilaiseen pappiin, joka pystyy ohjaamaan sinut eteenpäin (Jokaisella Katolilaisella hiippakunnalla on oma virkaa tekevä Eksorkisti, joka on erikoistunut tällaiseen).
      Suosittelen, että menet Pyhän Marian seurakuntaan (osoite: Mäntytie 1 Helsinki).
      Siellä on joka ilta klo 18:00 iltamessu ja pappi paikalla.

      Siunausta

    • barbababa

      ideomotorinen liike - senkun selvitätte aluksi.

      • tätä-tietoa

        Nämä sivut on laadittu varoitukseksi niille, jotka etsivät parantumista erilaisista hoitomuodoista. Toisaalta saatat jo olla niitä, jotka kärsivät selittämättömästä masennuksesta ja itsetuhoajatuksista. Lisäksi kristilliset asiat ovat sinulle vastenmielisiä. Siinä tapauksessa syynä saattaa olla luvaton käynti vihollisen maaperällä, josta ovat ehkä nämä seuraukset. Sinun on palattava siihen paikkaan takaisin, jotta Jumala voi sulkea sen portin, josta pahan vaikutus on tullut elämääsi (2 Kun 6:5,6).

        http://www.angelfire.com/rebellion2/terveystieto/teksti.html


      • kokemuksia-löytyy
        tätä-tietoa kirjoitti:

        Nämä sivut on laadittu varoitukseksi niille, jotka etsivät parantumista erilaisista hoitomuodoista. Toisaalta saatat jo olla niitä, jotka kärsivät selittämättömästä masennuksesta ja itsetuhoajatuksista. Lisäksi kristilliset asiat ovat sinulle vastenmielisiä. Siinä tapauksessa syynä saattaa olla luvaton käynti vihollisen maaperällä, josta ovat ehkä nämä seuraukset. Sinun on palattava siihen paikkaan takaisin, jotta Jumala voi sulkea sen portin, josta pahan vaikutus on tullut elämääsi (2 Kun 6:5,6).

        http://www.angelfire.com/rebellion2/terveystieto/teksti.html

        Raamattu kieltää taikuuden ja tähdistäennustamisen sekä korteista ennustamismenetelmät ja spiritismin kokonaan. Ennustaja toimii ns. tietäjä- tai vainajahengen johtamana. Hän saa myös aivan oikeita tietoja. Milloin ne ovat sitä, ei voi koskaan varmasti tietää. Ennusteen hyväksyminen sitoo henkilön ja avaa sielun portin okkultismille. V Moos.18:9-14. Hypnoosissa vastaavasti ihminen altistaa koko tahto- ja tunne-elämänsä toisen ihmisen ja mahdollisesti myös erilaisten henkivaltojen haltuun eli avaa sielun portin okkultismille. Sielunhoitajana olen kohdannut eräänkin henkilön, joka oli käynyt kaukoparantajan ja selvänäkijän luona. Sen jälkeen hän on joutunut taistelemaan riivaajahenkien kanssa.


      • barbababa

        Kerroin vain mikä ouija-lauta -tempun selitys. Siinä ei ole mitään yliluonnollista, mikä jokaiselle selviää, kun hieman vaivautuu ottamaan selvää.


    • kävin-katsomassa
      • jos-asia.kiinnostaa

      • tärkeä-asia
        jos-asia.kiinnostaa kirjoitti:

        Tälle keskustelufoorumille täytyy kirjautua ensin että pääsee kirjoittelemaan

        http://forum.netmission.fi/

        Mikäli olet kokenut mm. unihäiriöitä, selittämätöntä väsymystä tai masennusta, ahdistusta ja pelkotiloja tai itsetuhoajatuksia, saattaa näiden syynä olla yksikin käyntisi okkultistin luona tai vaihtoehtoisessa hoidossa, joka on avannut sielun portin, jota kautta sielunvihollinen syöttää näitä tuntemuksia ja kielteisiä ajatuksia.
        Jos olet ollut yhteydessä edellä kuvattujen uuden aikakauden liikkeen hoitojen tai muun okkultistisen toiminnan kanssa ja haluat vapautua niistä, sinun tulee ottaa yhteys uskovaan henkilöön, joka antaa sinulle synninpäästön tässä asiassa. Voit mennä myös rukouksen ja sanan tilaisuuksiin, joissa on kokeneita sielunhoitajia.
        Rukous, joka pitäisi rukoilla on: "Rakas Taivaallinen Isä, tunnustan syntini ja erityisesti .................. (hoitomuoto, ennustajalla käynti tms.), kadun näitä syntejä ja tahdon sanoutua irti kaikesta okkultismista (ja ennustuksista) ja Uuden aikakauden liikkeestä. Pyydän, että Jeesuksen tähden annat anteeksi ja vapautat minut tästä ............................. ja suljet kaikki sielunportit. Sielunhoitaja: Jeesuksen nimen ja sovintoveren tähden julistan sinun syntisi ........................ osalta anteeksiannetuksi. Saat uskoa sen omassatunnossasi juuri nyt.


      • pieniä-vihjeitä
        tärkeä-asia kirjoitti:

        Mikäli olet kokenut mm. unihäiriöitä, selittämätöntä väsymystä tai masennusta, ahdistusta ja pelkotiloja tai itsetuhoajatuksia, saattaa näiden syynä olla yksikin käyntisi okkultistin luona tai vaihtoehtoisessa hoidossa, joka on avannut sielun portin, jota kautta sielunvihollinen syöttää näitä tuntemuksia ja kielteisiä ajatuksia.
        Jos olet ollut yhteydessä edellä kuvattujen uuden aikakauden liikkeen hoitojen tai muun okkultistisen toiminnan kanssa ja haluat vapautua niistä, sinun tulee ottaa yhteys uskovaan henkilöön, joka antaa sinulle synninpäästön tässä asiassa. Voit mennä myös rukouksen ja sanan tilaisuuksiin, joissa on kokeneita sielunhoitajia.
        Rukous, joka pitäisi rukoilla on: "Rakas Taivaallinen Isä, tunnustan syntini ja erityisesti .................. (hoitomuoto, ennustajalla käynti tms.), kadun näitä syntejä ja tahdon sanoutua irti kaikesta okkultismista (ja ennustuksista) ja Uuden aikakauden liikkeestä. Pyydän, että Jeesuksen tähden annat anteeksi ja vapautat minut tästä ............................. ja suljet kaikki sielunportit. Sielunhoitaja: Jeesuksen nimen ja sovintoveren tähden julistan sinun syntisi ........................ osalta anteeksiannetuksi. Saat uskoa sen omassatunnossasi juuri nyt.

        Satanismi ja saatananpalvonta
        Suosittelen tutustumaan Päivi Niemen kotisivuihin. Lisäksi suosittelen Rebecca Brownin kirjoja. Niissä on kerrottu kaikesta mahdollisesta pimeyden teoista ja siitä, miten Herran voimassa ne ovat paljastettavissa ja voitettavissa.
        kts. noituus Elämän tie ry. e-mail: [email protected]


      • tärkeätä-asiaa-tässä
        pieniä-vihjeitä kirjoitti:

        Satanismi ja saatananpalvonta
        Suosittelen tutustumaan Päivi Niemen kotisivuihin. Lisäksi suosittelen Rebecca Brownin kirjoja. Niissä on kerrottu kaikesta mahdollisesta pimeyden teoista ja siitä, miten Herran voimassa ne ovat paljastettavissa ja voitettavissa.
        kts. noituus Elämän tie ry. e-mail: [email protected]

        Demonisen painostuksen oireet
        Pahat henget saattavat aiheuttaa outoja tuntemuksia ja ääniä sekä ajatuksia, jotka yllyttävät esim. itsetuhoon. Lisäksi henkilö saattaa kammota Jeesuksen nimeä tai verta, inhota Raamattua ja vihata evankeliumia. Mikäli henkilö puhuu joko asianomaisen normaalista poikkeavalla tai kirkuvalla äänellä, saattaa kyseessä olla henkivalta. Oireina voivat tulla kyseeseen myös voimakkaat ihoreaktiot, pelon voimakkaita ilmenemisiä sekä pahoja hajuja. Tällöin tarvitaan kristittyä henkilöä, joka Jeesuksen nimessä ja Hänen voitelussaan vapauttaa tämän henkilön. On kuitenkin huomattava, että tarvitaan henkien erottamisen ja riivaajien ulosajamisen armolahjaa, jottei tehdä pelkästään vahinkoa. Saattaa ja usein onkin kyseessä sielun piilevä vamma, esim. hylkääminen, johon tarvitaan sisäinen parantuminen eikä muuta. Mikäli kuitenkin ilmenee, että henkilö on sekaantunut esim. laittomaan seksiin, suvussa on insestiä, perheessä noituutta tai magiaa jne., on tällöin jouduttu Jumalan suojelevan käden alta pois tai jouduttu esim. sukukirouksen alle. Näistäkin voidaan vapautua siihen perehtyneen sielunhoitajan ja ennen muuta Pyhän Hengen voitelun avulla. Olennaista on tulla valkeuteen ja tunnustaa omat ja perheen synnit, tällöin kun hylätään pimeyden teot, julistetaan anteeksiannon päästön sanat, seuraa ihana vapaus. "Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä." 1 Joh 1:9

        Muista, että pisara Jeesuksen verta riittää - samoin Jeesus-nimessä me saamme tallata kaikkea vihollisen voimaa - mikään ei voi vahingoittaa Herran omaa - pyydä Hänen verensä suojaa päivittäin.

        Hän (Kristus Jeesus) riisui aseet hallituksilta ja valloilta ja asetti heidät julkisen häpeän alaisiksi; hän sai heistä hänen kauttaan voiton riemun, Kol. 2:15
        "niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitten, jotka maan päällä ovat, ja niitten, jotka maan alla ovat, ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra. Fil. 2:10-11


    • sitä.pimeyttä.riittää

      Kaksi erehdystä

      On kaksi samanlaista ja vastakaista erehdystä, joiden valtaan sukukuntamme voi joutua paholaiseen nähden. Toinen on se, ettei uskota ollenkaan Paholaisen olemassaoloon. Toinen on se, että uskotaan ja että tunnetaan ylenmääräistä ja epätervettä mielenkiintoa tätä kohtaan. Paholainen itse on yhtä mielissään kummastakin erehdyksestä ja tervehtii yhtä ihastuneena materialistia kuin poppamiestäkin

      http://www.kolumbus.fi/rov.o.peltola/teemat/Pimeydenmaailmaa.htm

    • uyfuyfg

      Jaa täällä sitä koitetaan hyötyä toisten ahdingosta.

    • NotGoodAnymore

      Ensin pilkataan Jeesusta ja Jumalaa sekä pidetään saatanaa, demoneita vitseinä. Kuinka ollakaan kun on koettu pahan fyysioläsnäolo alkaakin ajatus asioista muuttua. Ihminen on lapsellinen ja naivi. Ei usko ennen kuin kokee. Pyydä Jeesuksen nimessä anteeksi omat syntisi ja tekisi ja ota vastaan armo sekä laupeus sekä ota opiksi millä ei kannata leikkiä ja minkä vuoksi ei.

    • tutultatuntuu

      Ei mitään itselleni vierasta kertomuksessasi ole. Pelasin spiritismiä teininäja koin ihan samaa. Sitten tuli pelkotiloja ja pelkäsin kuolemaan.
      Nuo ilmiöt ja kokemukset ovat pahojen henkien, riivaajien ja itsensä Saatanan aikaan saamia ja ovatpa henget näyttäytyneetkin sinulle.
      Näyttää että alkavat manipuloimaan sinua ja syöttää valheitaan, että muka he tarjoavat hyvää.
      Käänny Jumalan puoleen Jeesuksen Kristuksen sovitustyöhön vedoten. Vain Jeesus on voittanut nuo pahuuden henkivallat.
      Kyllä henkimaailma on totta.
      Lopeta leikki noiden pimeyden voimien kautta.
      Kun annoin elämäni Jumalalle ja tulin uskoon, eivät nuo pahuuden voimat ole enää saaneet pelotella.
      Ilman uskoontuloa ja Jumalaa, et pääse enää eroon vihollisen vaikutuspiiristä.
      www.netmission.fi

    • rautaasielunrajoille

      Jos tilanteesi käy epätoivoiseksi nopein pääsy ulos on kun rukoilet Jumalaa Jeesuksen nimessä, voit rukoilla milloin tahansa Jeesusta tulemaan elämääsi, ja kun tämän teet, tulee vahvempi voima sen tilalle sinussa minkä päästit spiritismin kautta sinun kimppuusi. "Sotilaallinen tyhjiö kerää tankkeja"-mietelmä pitää siis paikkansa myös hengellisyydessä, ja tilanteesi on tällä hetkellä tämä, aukaisit tyhjän huoneesi vihollisten pääsylle sinne sisään, joten tiedossa on jatkossa varmasti melua ja väkivaltaa ja kaikkea saissea sinulle sinne, ellet järjestä puolustusta ja rautaa rajoillesi. Mutta järjestys on tämä - sun pitää ottaa Jeesus sun elämääsi, koska Jeesus on kaikkien ihmissielujen vartija, vain hän pystyy ajamaan pysyvästi pois pahat henget, muu on kestämätöntä kikkailua.

    • Yrjö106v

      Tietenkään et voi kännykällä kuvata tapahtumia ja laittaa niitä youtubeen vaan voit vain kirjoitella tapahtumista niiden tapahduttua nettiin.

    • Helvetti

      Olen kuullut pahojen henkien raiskanneen naisia.

      Mulla on ollut kanssa spiritismin peluukokemus ja olen ollut ilmassa, lattiasta irti olevassa sängyssä, kun se heiluu tärisemällä nopeatahtisesti ylös alas suunnassa paikallaan.

      Hommaan sain helpotuksen kun aloin nukkumaan Raamattu tyynyn alla. Lisäksi taisin rukouksen sanoa Jumalalle vaikka en siinä vaiheessa tainnut vielä uskoa Jumalaan.

      Noi sängyntäristelyt tapahtui vain muutamia kertoja. Joka yö oli kuin jokin paha olisi ollut tiiviinä läsnä, sen vaan tunsi. Niin se vaan on että Raamattu, Jumala ja Jeesus on ratkaisuina näissä hommissa. Ja Pyhä Henki kanssa on avuksi annettu.

      Uskoontuloa ei ole tarvinnut koskaan katua....ainoa mitä kadun on se etten älynnyt tulla aiemmin uskoon mutta jokaiselta se kysyy oman kypsymisaikansa että alkaa tajuamaan että on olemassa muutakin kuin se mitä on itse nähnyt tai itse kokenut ja kokemattomat ja näkemättömät asiat eivät voisi olla olemassa vaikka asiaa hieman miettimällä ymmärtää että on olemassa hyvät mahdollisuudet että on olemassa paljon asioita, joita ei ole vielä kokenut tai tiedä niiden olemassaolosta kuten se että Jumala on Henki.

      Tia jos sen jo tiesit niin sitten voi olla että on jotain muuta olemassa, jota et tiedä, ellet ole kaikkitietävä niin sitten asia on erikseen. Sitten varmaan tiedätkin kumpi on totta: Vedenpaisumus vai Jumalan luomistyö, koska olit paikalla varmaankin toisen näistä asioista tapahtuessa ja et taidakaan olla silloin ihan tavallinen tallaaja.

    • Grace_2015

      Tyypillinen tarina. Saadaan jossain kaveriporukassa päähänpisto kokeilla spiritismin peluuta, jossa ei tunnu tapahtuvan yhtään mitään. Jälkikäteen alkaa kuitenkin tulla ogelmia ja yleisimpiä niistä ovat painajaiset.

      Ongelmista pääsee eroon kurinalaisen kristillisen elämäntavan avulla. Eli katumalla tekoaa, pyytämällä sitä Jumalalta anteeksi ja rukoilemalla Jumalan suojelusta. Rukoilemisesta kannattaa tehdä päivittäinen tapa ja etenkin iltarukous on tärkeä. Välttämättä mitään muuta ei tarvita, kunhan pysyy vastedes erossa henkimaailman hommista. Vaikeammissa ongelmissa kannattaa kääntyä papin puoleen.

    • enmuistaenää
    • KiitosJeesus

      Jeesuksen nimeä huuda avuksi jos pelottaa tms. Mitä suurempi hätä niin nopeampi vaste.....ehkä,,,,en tiedä.....itse olen kokenut että mitä suurempi avuntarve ja Jeesusta pyytää avuksi niin on apuun tullut. Myös silloin kerran kun asia tuli testattua.

    • VanhaUskoinen

      Koska te kokoonnuitte yhdessä "jonkin nimessä" josta ei ole mitään tietoa mikä se voisi olla, käyttivät demonit ja pahat henget ja räyhähenget tätä "tyhjää tilaa" hyväksi, nimittäin, uskovat kokoontuvat aina yhteen rukoukseen "Jeesuksen nimessä". Jos muilla siihen teidän istuntoon osallistuneilla on ilmaantunut samoja ongelmia, ota yhteyttä heihin ja selitä tilanne, ja pääsette eroon näistä pahoista hengistä kun kokoonnutte Jeesuksen nimessä rukoilemaan ja lukemaan Raamattua. Joko nyt huomaat eron? Minä, joka olen uskossa, näin taannoin unen jossa joku "väkivaltainen mies" riehui huoneessa jossa oli myös muita ihmisiä ja muutama edesmennyt sukulaiseni, ja sain vaivoin pidettyä tämän miehen loitolla, jouduin katsomaan sivusta miten se löi hurjalla voimalla vatsaan yhtä täällä huoneessa olevaa ja tämä lyöty pusertui kasaan kuin paperipussi iskun voimasta. Miten sinä siis luulet selviäväsi, jos et tunne Jeesusta, etkä tiedä mitään muistakaan apostoleista, saatikka Paavalista, kun vaivoin uskovakaan saa pysäytettyä pahat henget? Tässä Raamatusta samanlainen tapahtunut tilanne :

      Apostolien teot 19 : 13
      "Myöskin muutamat kuljeksivat juutalaiset loitsijat rupesivat lausumaan Herran Jeesuksen nimeä niiden ylitse, joissa oli pahoja henkiä, sanoen: "Minä vannotan teitä sen Jeesuksen kautta, jota Paavali julistaa".
      14 Ja niiden joukossa, jotka näin tekivät, oli myös erään juutalaisen ylipapin, Skeuaan, seitsemän poikaa;
      15 mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"
      16 Ja se mies, jossa paha henki oli, karkasi heidän kimppuunsa, voitti heidät toisen toisensa perästä ja runteli heitä, niin että he alastomina ja haavoitettuina pakenivat siitä huoneesta.
      17 Ja tämän saivat tietää kaikki Efeson asukkaat, sekä juutalaiset että kreikkalaiset; ja heidät kaikki valtasi pelko, ja Herran Jeesuksen nimeä ylistettiin suuresti.
      18 Ja monet niistä, jotka olivat tulleet uskoon, menivät ja tunnustivat ja ilmoittivat tekonsa."
      http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Ap. t. 19:1&rnd=1435543012538

      Suosittelen todellakin tutustumista Jeesukseen ja hänen oppeihinsa, niin saat rauhan sielullesi. Aloita evankeliumeista niin saat pohjan pois peloistasi.

    • Mulla oli samanlaisia tuntemuksia kauan sitten. Olin sekaantunut okkultismiin. Yhtenä yönä sanoin kolme kertaa: Jeesus, aja paha pois. Kolmannella kerralla pelko ja kammotus lähtivät. Siihen ei tarvita manaajia eikä pappeja. Jeesus ajaa pahan pois, kun sitkeästi pyydät.
      Pelottaa tuossa vaiheessa sanoa nimi Jeesus, mutta sano se rohkeasti.

      • Putin87

        Mulla se toimi yhdellä sydämestä lähteneellä rukouksella. Samanlaisehkossa tilanteessa olen ollut kuin sinäkin. Sydämestä lähtenyt rukous se on sekin että " Jumala, jos olet olemassa ja voit auttaa niin...."

        Se oli sitä aikaa kun en tiennyt onko Jumala olemassa.

        Nyt elän sitä aikaa että minulla on uskon lisäksi asiasta varma tietokin. On tämä elämä vaan yllättävää monella tavalla. Joulupukista lapsena mule valehdeltiin ja ajattelin että valehtelevat Jumalastakin. Joulupukista valehtelivat naurusuin, Jumalasta eivät valehdelleet. Itse en valehtele kellekään joulupukista. Joulupukki on valhetta, sellaist ei ole olemassa eikä sellianen asu missään, ei korvatunturilla, ei missään.


      • Luciferin_ystävä

        Minua pelotti lapsena Saatana, joten tein saman pyynnön hänelle. Sanoin: Saatana, näytä minulle, kuka todella olet. Minä tahdon olla ystäväsi.

        Siitä eteenpäin minua ei ole pelottanut mikään "pimeä henkivalta" ja Saatanankin olen ymmärtänyt hyväksi ystäväksi, joka yrittää auttaa.


    • RealSana

      Huuda avuksesi Herran Jeesuksen nimeä. Jeesus-nimi on kaikkia nimiä korkeampi.

      • 3X7

        Amen.


    • Jokunen1122

      Raitis Pyhän Hengen läsnäolo ajaa niitä myös pois. On tärkeää pyytää Jeesus sydämeen, kuten on aiemmin kehoitettukin, silloin se ei pääse sinne asumaan, kun se haluaa tulla ihmiseen asumaan. Tässä linkissä on tämä vaikutus. http://www.kolumbus.fi/pentti.toikkanen

    • fda

      Kun sinua on tarpeeksi peloteltu huuhaalla voit tehdä minkälaista sekopäistä hyvänsä. Jos käyttäisit järkeäsi, säästyisit monelta säikyltä.

    • 12_13

      Elämän antaminen Jeesukselle auttaa. Jumala ja Jeesus on suurempi kuin mikään paha. Siksi, kun jättää elämän Jumalan käsiin, kaikki päättyy lopulta hyvin. :)

      http://www.kolumbus.fi/r.berg/pelko.html

    • Saatana_on_Herra

      Huuda avuksi Saatanan nimeä! Sillä jos hän on puolellamme, kuka voi olla meitä vastaan. Hän on se kivi, jonka rakentajat hylkäsivät. Aamuruskon ihana poika, tiedon ja viisauden tuoja, tyrannijumalan vastustaja!

      • fda

        Hienoa tämä sekaannus sivistymättömien teologian tuntemuksessa. Lucifer ei ole saatana ja se mistä siteeraat on muinainen kuningas, joka huonossa käännöksessä (KJV) vääntyi lusiveerukseksi. Siitä lähti sitten uusi mytologia käyntiin. Tämä uskonnon muutos on aika hyvä kun miettii miten tosissaan tuohon muuttuneeseen kristinuskoon uskotaan, miten se oli olemassa ilman tuota palikkaa ensimmäiset 1000 vuotta UT:n kasaamisen jälkeen. Yksi väärinkäännös loi Luciferin.


      • fda

        Luciferhän on myös Jeesuksen etuliite katolilaisessa messussa ja ennen kuin kristinusko oli saanut nykymuotonsa Rooman keisarin tahdosta, oli piispa Lucifer joka puolusti kolminaisuusoppia. Moniko kristitty olisi ottanut nimen "Lucifer", jos se olisi silloin tarkoittanut paholaista? Hauska nähdä kuinka vähällä tiedolla uskossa mennään ja sama ilmeisesti pätee saattanisteihin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Au Pairit Maltalla - Keskustelua !!

      Keskustelua uudesta kaudesta. Täällä kaikki jaksot katsottu kun verot pakko maksaa.. Myyn ulkopuolelle jättäminen oli su
      Tv-sarjat
      253
      2680
    2. Suomalaisia valmistautuneena pakenemaan

      https://yle.fi/a/74-20084635 “Auto on aina tankattuna ja pari laukkua valmiiksi pakattuna, jos tulee äkkilähtö.”
      Maailman menoa
      377
      1762
    3. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      64
      1662
    4. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      85
      1458
    5. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      111
      1223
    6. Ei kiinnosta idän humpuuki

      Onko kukaan ihminen koskaan hyötynyt idän opeista pätkääkään? Ei ole, uskallan väittää!
      271
      1040
    7. Ristinryövärin kastamattomuus?

      KASTAMATON RISTINRYÖVÄRI Ristinryövärin pelastumista ilman kastetta on joskus käytetty perusteena sille, ettei kasteell
      Luterilaisuus
      274
      943
    8. Ikävöin sinua nainen

      Vaikka lopetin yhteydenpidon kokonaan. Ehkä joskus ymmärrät, et se oli ainoa järkevä vaihtoehto. Ei rakkaus lopu siihe
      Ikävä
      41
      925
    9. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      29
      785
    10. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      95
      759
    Aihe