Onko timppa karannut Frankensteinin hirviö
Frankensteinin hirviö
11
<50
Vastaukset
- UteliasUnto
Mistä niin päättelet?
- Ei.varmaankaan.ole
Useampi kuin muutama on kylläkin luullut häntä pystyyn nostetuksi siaksi huonosti istuvassa puvussa. Yhdennäköisyys on kiistatta huomattava.
- SS.S
persu on hirviö
Ei ole.
Perustelu: Frankensteinin hirviö oli fyysisesti hyvin voimakas...- konjakkiaromiset
Molemmilla kuitenkin ärtsyt suolikaasut?
- KerrassaanLoistavaa
Jeeeeee . . . . . voi vittu tätä antipersun älykkyyttä !!!
- Etkö.nuku.kunnolla
Lusikka-asennossa toisen karvaperseen kanssa nukkuisit tyytyväisenä, etkä heräisi painajaisiin sängyn alla tai vaatekomerossa luuraavasta antipersusta kello yhden jälkeen yöllä.
- kunnon.persu
timo on kaunis ja ihana. nyt runkkaan ja katson timon kuvaa
Sipilän tiedotustilaisuuksissa tulee katsottua aina toisenkin kerran, istuuko Sipilän ja Stubbin vieressä tosiaan haudasta noussut Leonid Brezhnev. :D
- Epätoivoista
Takiaispuolueiden valitusta, hävityistä vaaleista.
Se on oikein koirille, että luu on kovaa.
Tukehtukaa kiukkuunne:))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2047023
- 594642
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384298- 733262
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161955Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271706- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341459
- 1431237