Huonoa onnea vain..

katkera

Olen hieman katkeroitunut, ihmisille jotka tuntuvat saavan kaiken niin helpolla.
Sen jälkeen kun lähdin kouluun, minua on oikeastaan seurannut epäonni. En saa töitä, otan lainaa, elän nollabudjetilla. Siinä välissä luokkakaverille maksetaan kaikki, joista minä joudun paiskimaan töitä ja oikeasti kärsimään.

Ei ole tuuria rakkauselämässä eikä oikein missään. Perhesuhteetkaan eivät ole hyvät. sitä vain kadehtii niitä, jotka saa kaiken mitä haluaa ja helposti vielä, itse pitää sata kertaa yrittää ja siltikin epäonnistun...

Onko muita?

6

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mr.kenonen

      Näin on minullakin ison perheen keskimmäisenä poikana. Tavallaan tykästyin koulunkäymiseen kun äkkiä aukeni eteen kuin uusi maailma.
      Murrosikä keskeytti ja murskasi sitten tämänkin idyllin.

      Minulla olisi ollut lukupäätä, mutta rutiköyhät vanhemmat. Jopa Int'issä viihdyin. Etsin töitä, joihin kykenin.
      Maatilan rengiksi, tehtaisiin, kauppamernkulkuun eli kansimieheksi Euroopan linjoille. Aluksen miehistötilat ahdistivat.

      Maissakaan en ole löytänyt ns.vihreää oksaa. Eilenkin yksinäni pohdin, ettei hyvät bileet ole minua varten.
      On se lyönyt leimansa; aina kuin 3:s luokan matkustajana. Ohuehkoa kyynisyyttäkin ilmassa.
      Mutta aina menee jollakin tyypillä minuukin huonommin. Onpa parin rivin keno taas vetämässä.

    • jotkuohjailee

      Tuota huonoa onnea jos tulee liikaa yhdelle ihmisille kaikesta kovasta yrityksestä huolimatta niin en oikein usko enää sattumaan vaan joku suurempi voima tuolla ylhäällä ohjailee asioita, että todellakin menee huonosti.

      Tiedä sitten mikä siihen syynä onko ennen syntymää jo päätetty, että huonosti tulee menemään vai onko "ne" siellä ylhäällä jossain suuttuneet ja kostaa tms? Jokin tarloitus sillä on ja sitä ei varmaan saa tietää ennen kuin kuolemansa jälkeen.

    • katkera

      Joo kylläpä lohduttaa.. Eli siis ei ole toivoa?

    • weriogjwrio

      Itse en syytä huonoa onnea vaan muita ihmisiä, eli vanhempiani, suomalaista terveydenhuoltoa ja piittaamatomia läheisiä, jotka käänsivät selkänsä. Vaatii kyllä pokkaa antaa itselleen synninpäästö, mutta oikeastaan kaiken mikä on ollut omissa käsissä, olen hoitanut kunnialla. Sitten taas kaikki mikä on ollut tippaakaan kenestäkään muusta kiinni, on kussut täydellisesti. Olen koko elämäni ollut muiden ihmisten henkisten ongelmien nyrkkeilysäkki ja nyt olen haljennut kahtia ja mennyt pilalle enkä voi tehdä enää mitään.

      • verikuut

        Miten voisit jotenkin ohittaa tuon asetuksen, että olet haljennut kahdeksi, kummatkin puolet tärviölle menneiksi.
        Vaikka meikä on lyöty lattian ja puunkuoren väliin, henkeä ne ei vielä ole vieneet. Tuokin vaan ajankysymys, tietysti.
        Vaan eipä hätää - sitä olen toivonut jo vuosia. En laattana maaten vaan kivenä jollekin astinpaikaksi.
        Mätkin vuorostani heitä, jotka huvikseen tahtovat kiusaamisestani hyötyä. Näin tasapaino säilyy. Hyvää kesää weri.o


    • kaikkikohdallaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      43
      2240
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1759
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1563
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      44
      1520
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1475
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1451
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    Aihe