Olen hieman katkeroitunut, ihmisille jotka tuntuvat saavan kaiken niin helpolla.
Sen jälkeen kun lähdin kouluun, minua on oikeastaan seurannut epäonni. En saa töitä, otan lainaa, elän nollabudjetilla. Siinä välissä luokkakaverille maksetaan kaikki, joista minä joudun paiskimaan töitä ja oikeasti kärsimään.
Ei ole tuuria rakkauselämässä eikä oikein missään. Perhesuhteetkaan eivät ole hyvät. sitä vain kadehtii niitä, jotka saa kaiken mitä haluaa ja helposti vielä, itse pitää sata kertaa yrittää ja siltikin epäonnistun...
Onko muita?
Huonoa onnea vain..
6
185
Vastaukset
- mr.kenonen
Näin on minullakin ison perheen keskimmäisenä poikana. Tavallaan tykästyin koulunkäymiseen kun äkkiä aukeni eteen kuin uusi maailma.
Murrosikä keskeytti ja murskasi sitten tämänkin idyllin.
Minulla olisi ollut lukupäätä, mutta rutiköyhät vanhemmat. Jopa Int'issä viihdyin. Etsin töitä, joihin kykenin.
Maatilan rengiksi, tehtaisiin, kauppamernkulkuun eli kansimieheksi Euroopan linjoille. Aluksen miehistötilat ahdistivat.
Maissakaan en ole löytänyt ns.vihreää oksaa. Eilenkin yksinäni pohdin, ettei hyvät bileet ole minua varten.
On se lyönyt leimansa; aina kuin 3:s luokan matkustajana. Ohuehkoa kyynisyyttäkin ilmassa.
Mutta aina menee jollakin tyypillä minuukin huonommin. Onpa parin rivin keno taas vetämässä. - jotkuohjailee
Tuota huonoa onnea jos tulee liikaa yhdelle ihmisille kaikesta kovasta yrityksestä huolimatta niin en oikein usko enää sattumaan vaan joku suurempi voima tuolla ylhäällä ohjailee asioita, että todellakin menee huonosti.
Tiedä sitten mikä siihen syynä onko ennen syntymää jo päätetty, että huonosti tulee menemään vai onko "ne" siellä ylhäällä jossain suuttuneet ja kostaa tms? Jokin tarloitus sillä on ja sitä ei varmaan saa tietää ennen kuin kuolemansa jälkeen. - katkera
Joo kylläpä lohduttaa.. Eli siis ei ole toivoa?
- weriogjwrio
Itse en syytä huonoa onnea vaan muita ihmisiä, eli vanhempiani, suomalaista terveydenhuoltoa ja piittaamatomia läheisiä, jotka käänsivät selkänsä. Vaatii kyllä pokkaa antaa itselleen synninpäästö, mutta oikeastaan kaiken mikä on ollut omissa käsissä, olen hoitanut kunnialla. Sitten taas kaikki mikä on ollut tippaakaan kenestäkään muusta kiinni, on kussut täydellisesti. Olen koko elämäni ollut muiden ihmisten henkisten ongelmien nyrkkeilysäkki ja nyt olen haljennut kahtia ja mennyt pilalle enkä voi tehdä enää mitään.
- verikuut
Miten voisit jotenkin ohittaa tuon asetuksen, että olet haljennut kahdeksi, kummatkin puolet tärviölle menneiksi.
Vaikka meikä on lyöty lattian ja puunkuoren väliin, henkeä ne ei vielä ole vieneet. Tuokin vaan ajankysymys, tietysti.
Vaan eipä hätää - sitä olen toivonut jo vuosia. En laattana maaten vaan kivenä jollekin astinpaikaksi.
Mätkin vuorostani heitä, jotka huvikseen tahtovat kiusaamisestani hyötyä. Näin tasapaino säilyy. Hyvää kesää weri.o
- kaikkikohdallaan
http://kaikkikohdallaanko.blogspot.fi/
Kuvaus kaiken vieneestä suhteesta. Kuvaus siitä, mitä oli olla toinen nainen. Epätoivoinen, mutta tavoitteellinen kuvaus eteenpäin menemisestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124320MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822171Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5551711Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991425Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671147Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331078Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60903Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3878- 171874