Huonoa onnea vain..

katkera

Olen hieman katkeroitunut, ihmisille jotka tuntuvat saavan kaiken niin helpolla.
Sen jälkeen kun lähdin kouluun, minua on oikeastaan seurannut epäonni. En saa töitä, otan lainaa, elän nollabudjetilla. Siinä välissä luokkakaverille maksetaan kaikki, joista minä joudun paiskimaan töitä ja oikeasti kärsimään.

Ei ole tuuria rakkauselämässä eikä oikein missään. Perhesuhteetkaan eivät ole hyvät. sitä vain kadehtii niitä, jotka saa kaiken mitä haluaa ja helposti vielä, itse pitää sata kertaa yrittää ja siltikin epäonnistun...

Onko muita?

6

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mr.kenonen

Näin on minullakin ison perheen keskimmäisenä poikana. Tavallaan tykästyin koulunkäymiseen kun äkkiä aukeni eteen kuin uusi maailma.
      Murrosikä keskeytti ja murskasi sitten tämänkin idyllin.

Minulla olisi ollut lukupäätä, mutta rutiköyhät vanhemmat. Jopa Int'issä viihdyin. Etsin töitä, joihin kykenin.
      Maatilan rengiksi, tehtaisiin, kauppamernkulkuun eli kansimieheksi Euroopan linjoille. Aluksen miehistötilat ahdistivat.

Maissakaan en ole löytänyt ns.vihreää oksaa. Eilenkin yksinäni pohdin, ettei hyvät bileet ole minua varten.
      On se lyönyt leimansa; aina kuin 3:s luokan matkustajana. Ohuehkoa kyynisyyttäkin ilmassa.
      Mutta aina menee jollakin tyypillä minuukin huonommin. Onpa parin rivin keno taas vetämässä.

• jotkuohjailee

Tuota huonoa onnea jos tulee liikaa yhdelle ihmisille kaikesta kovasta yrityksestä huolimatta niin en oikein usko enää sattumaan vaan joku suurempi voima tuolla ylhäällä ohjailee asioita, että todellakin menee huonosti.

Tiedä sitten mikä siihen syynä onko ennen syntymää jo päätetty, että huonosti tulee menemään vai onko "ne" siellä ylhäällä jossain suuttuneet ja kostaa tms? Jokin tarloitus sillä on ja sitä ei varmaan saa tietää ennen kuin kuolemansa jälkeen.

• katkera

Joo kylläpä lohduttaa.. Eli siis ei ole toivoa?

• weriogjwrio

Itse en syytä huonoa onnea vaan muita ihmisiä, eli vanhempiani, suomalaista terveydenhuoltoa ja piittaamatomia läheisiä, jotka käänsivät selkänsä. Vaatii kyllä pokkaa antaa itselleen synninpäästö, mutta oikeastaan kaiken mikä on ollut omissa käsissä, olen hoitanut kunnialla. Sitten taas kaikki mikä on ollut tippaakaan kenestäkään muusta kiinni, on kussut täydellisesti. Olen koko elämäni ollut muiden ihmisten henkisten ongelmien nyrkkeilysäkki ja nyt olen haljennut kahtia ja mennyt pilalle enkä voi tehdä enää mitään.

• verikuut

Miten voisit jotenkin ohittaa tuon asetuksen, että olet haljennut kahdeksi, kummatkin puolet tärviölle menneiksi.
        Vaikka meikä on lyöty lattian ja puunkuoren väliin, henkeä ne ei vielä ole vieneet. Tuokin vaan ajankysymys, tietysti.
        Vaan eipä hätää - sitä olen toivonut jo vuosia. En laattana maaten vaan kivenä jollekin astinpaikaksi.
        Mätkin vuorostani heitä, jotka huvikseen tahtovat kiusaamisestani hyötyä. Näin tasapaino säilyy. Hyvää kesää weri.o

• kaikkikohdallaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      5030
    2. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      47
      3392
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      103
      3283
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      199
      2483
    5. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      33
      2457
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      2049
    7. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      23
      1987
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1786
    9. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1669
    10. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      182
      1658
    Aihe