Huonoa onnea vain..

katkera

Olen hieman katkeroitunut, ihmisille jotka tuntuvat saavan kaiken niin helpolla.
Sen jälkeen kun lähdin kouluun, minua on oikeastaan seurannut epäonni. En saa töitä, otan lainaa, elän nollabudjetilla. Siinä välissä luokkakaverille maksetaan kaikki, joista minä joudun paiskimaan töitä ja oikeasti kärsimään.

Ei ole tuuria rakkauselämässä eikä oikein missään. Perhesuhteetkaan eivät ole hyvät. sitä vain kadehtii niitä, jotka saa kaiken mitä haluaa ja helposti vielä, itse pitää sata kertaa yrittää ja siltikin epäonnistun...

Onko muita?

6

230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mr.kenonen

Näin on minullakin ison perheen keskimmäisenä poikana. Tavallaan tykästyin koulunkäymiseen kun äkkiä aukeni eteen kuin uusi maailma.
      Murrosikä keskeytti ja murskasi sitten tämänkin idyllin.

Minulla olisi ollut lukupäätä, mutta rutiköyhät vanhemmat. Jopa Int'issä viihdyin. Etsin töitä, joihin kykenin.
      Maatilan rengiksi, tehtaisiin, kauppamernkulkuun eli kansimieheksi Euroopan linjoille. Aluksen miehistötilat ahdistivat.

Maissakaan en ole löytänyt ns.vihreää oksaa. Eilenkin yksinäni pohdin, ettei hyvät bileet ole minua varten.
      On se lyönyt leimansa; aina kuin 3:s luokan matkustajana. Ohuehkoa kyynisyyttäkin ilmassa.
      Mutta aina menee jollakin tyypillä minuukin huonommin. Onpa parin rivin keno taas vetämässä.

• jotkuohjailee

Tuota huonoa onnea jos tulee liikaa yhdelle ihmisille kaikesta kovasta yrityksestä huolimatta niin en oikein usko enää sattumaan vaan joku suurempi voima tuolla ylhäällä ohjailee asioita, että todellakin menee huonosti.

Tiedä sitten mikä siihen syynä onko ennen syntymää jo päätetty, että huonosti tulee menemään vai onko "ne" siellä ylhäällä jossain suuttuneet ja kostaa tms? Jokin tarloitus sillä on ja sitä ei varmaan saa tietää ennen kuin kuolemansa jälkeen.

• katkera

Joo kylläpä lohduttaa.. Eli siis ei ole toivoa?

• weriogjwrio

Itse en syytä huonoa onnea vaan muita ihmisiä, eli vanhempiani, suomalaista terveydenhuoltoa ja piittaamatomia läheisiä, jotka käänsivät selkänsä. Vaatii kyllä pokkaa antaa itselleen synninpäästö, mutta oikeastaan kaiken mikä on ollut omissa käsissä, olen hoitanut kunnialla. Sitten taas kaikki mikä on ollut tippaakaan kenestäkään muusta kiinni, on kussut täydellisesti. Olen koko elämäni ollut muiden ihmisten henkisten ongelmien nyrkkeilysäkki ja nyt olen haljennut kahtia ja mennyt pilalle enkä voi tehdä enää mitään.

• verikuut

Miten voisit jotenkin ohittaa tuon asetuksen, että olet haljennut kahdeksi, kummatkin puolet tärviölle menneiksi.
        Vaikka meikä on lyöty lattian ja puunkuoren väliin, henkeä ne ei vielä ole vieneet. Tuokin vaan ajankysymys, tietysti.
        Vaan eipä hätää - sitä olen toivonut jo vuosia. En laattana maaten vaan kivenä jollekin astinpaikaksi.
        Mätkin vuorostani heitä, jotka huvikseen tahtovat kiusaamisestani hyötyä. Näin tasapaino säilyy. Hyvää kesää weri.o

• kaikkikohdallaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      54
      4796
    2. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      175
      4319
    3. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      133
      3972
    4. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      67
      3922
    5. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      49
      3701
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      79
      3518
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      99
      3074
    8. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      54
      2905
    9. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      25
      2736
    10. Korjaamo suositus

Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p
      Hyrynsalmi
      17
      2514
    Aihe