Onkohan kellään kokemusta 14 sen ducaton oikenpuoleisesta vetoakselin sisäpään kiinnityksestä?
Itsellä moinen kampe välillä ulisee kovemmassa vauhdissa ja arvelin ja kuulostelin ,että ulina vois kuulua vetoakselista.
Kokeilin liikuttaa akselia ja kyllähän siellä pikku lönkkä on. En vaan löytänyt hajotuskuvia enkä vielä alkanut purkamaan.
Youtubestakaan ei pikaseltaaan moista löytynyt.
Arvelin , että olisko apua jos vetäisi vetoakselin pois sisäpään nivelestä , olisko siellä kiristysmutteri?
Fiat Ducato 14 ja vetoakseli?
2
268
Vastaukset 2
- atovekseli
Jos tietosi on tuota tasoa en todellakaan suosittele että rupeat itse purkamaan.Kiristysmutteri??????????vie autosi korjaamolle.
- hmmmmn
Voi olla, ettei autossa ole mitään vikaa. Joissakin autoissa voimaansiirto ja vetoakseli ääntelee ilman, että niissä on mitään korjattavaa vikaa.
Toisaalta se auto kannattaa viedä osaavalle korjaamolle tutkittavaksi. Siellä tietävät paremmin sanoa onko siinä oikeasti mitään vikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu571381- 261000
- 78869
- 64768
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69744- 47722
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131675Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.10642- 89640
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i13626Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31595Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �133559- 4552
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45550- 93508
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24493- 18482
- 36465
Pitäisikö seksille asettaa huvivero?
(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen113464- 36457