Haluaisin tietää hyviä ostospaikkoja. Lähinnä vaatteista. Missä on edullisia ja hyviä vaatteita? Suositelkaa kauppoja ja kertokaa vähän hinnoista! :)
Parhaat ostospaikat
kreikka15
4
186
Vastaukset
- MythosZorbas
Kiinalaiset myy vaatteita gran bazaarin vieressä olevassa kaupassa. Siis siinä tuuliselta rannalta kun käännytään viimeisestä mahdollisesta kaupunkiin niin se on heti siinä oikealla... Ja herranan aika että on valikoimaa ja edulliset hinnat. Olin siellä juuri.
- endeka
Kiinalaisten myymät on kyllä edullisia mutta eivät hyviä.
- JuanJesus
On kyllä niin sekainen puoti että itse en ostais sieltä mitään, ja laatu erittäin huono. Huono neuvomaan kun en itse shoppaile.
- kenraali999
Kyllä se on parempi kun jättää lumput sinne saman lumpun saa suomesta markkinoilta halvemmalla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423394- 361994
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301729- 161527
- 231508
- 91391
- 241377
- 141227
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781125- 221102